26.8.12

Ναι, Βραβειάκια!!!

Ξανά? Ξανά! Χαίρομαι πολύ και ευχαριστώ ακόμη πιο πολύ τη myStickland και τη Rania Dam. που μου τα χάρισαν!!
Σας ευχαριστώ κορίτσια μέσα από την καρδιά μου!!! Είστε και οι δυο γλυκύτατες!!!


















Τα βραβεία συνοδεύονται από 7 "μυστικά" πράγματα που δεν ξέρατε για μένα..
1. Έχω μεγάλη αδυναμία στα γλυκά του κουταλιού και στα λικέρ.. (και δεν είμαι και γλυκαντζού φανταστείτε)
2. Έχω τόση υπομονή που κι εγώ βαριέμαι πολλές φορές..
3. Θα μπορούσα να τρώω πατάτες τηγανιτές κάθε μέρα.. (ιδανικό να συνοδεύονται από μπριζολάκια)
4. Φοβάμαι το σκοτάδι και αν είμαι μόνη σπίτι θέλω να έχω αναμμένα όλα τα φώτα..
5. Έχω δει όλες τις ταινίες του Tarantino και είναι οι μόνες που μπορώ να δω ξανά και ξανά χωρίς να βαρεθώ..
6. Διαγράφω εύκολα ανθρώπους αν καταλάβω πως δεν αξίζουν να είναι φίλοι μου και δεν υπάρχει επιστροφή.. (ίσως γιαυτό και να έχω ελάχιστους)
7. Έχω 2 τατουάζ και θέλω να κάνω ακόμη ένα.. (μικρούλικα είναι, μην τρομάζετε)

Για ελάτε τώρα και όλοι όσοι δεν έχετε τα βραβεία να μου πείτε τα δικά σας μυστικά!!

21 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια Ευη!

    Θα συμφωνησω απολυτα με τα νουμερα 4 και 6!

    Καλο βραδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εύη μου!! Μη μου πεις ότι και σένα σε πειράζουν για το 4!!! :) Για το 6 νομίζω έτσι πρέπει, δεν έχει νόημα να συνεχίζεις, ούτε να πιέζεις καταστάσεις! Καλό βράδυ και σε σένα!!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια!!Το τελευταίο βραβειάκι το έδωσα σήμερα σε όλες όσες δεν το είχατε!Αλλά αφού με πρόλαβαν και το πήρες από αλλού δεν πειράζει χιχι! Λοιπόν λοιπόν για το ν3 μπορείς αν θες να υιοθετήσεις την μητέρα μου που φτιάχνει πατάτες τηγανιτές πολύ πολύ συχνά και εγώ την μαλώνω γιατί δεν είναι υγιεινό..!Στο ν.6 ταιριάζουμε απόλυτα,το ν.4 το είχα μικρή κοιμόμουν με ανοιχτό φως! Και μόλις είδα ότι μου άφησες τώρα σχόλιο ότι έχουμε τηλεπάθεια με τα βραβεία..Τώρα έχουμε διπλή τηλεπάθεια με τα σχόλια!χαχαχα ντάξει δεν υπάρχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κι εγώ!!!!! χι χι.. α, τι καλά, λοιπόν, κρίμα που δεν είμαστε κοντά!!! :) Πως το ξεπέρασες το 4? Είπαμε αυτή η τηλεπάθεια που έχουμε δεν υπάρχει, απλά!!!!! χαχαχαχα.. φοβερό???

      Διαγραφή
  3. Απίστευτο πόσα κοινά έχουμε.!!.Συμφωνούμε σε όλα εκτός απο το 7(που δεν έχω κανένα)και στο 5 γιατί ακόμη και να έχω δει ταινία του,δεν θυμάμαι ποτέ σκηνοθέτες:(
    φιλιά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει που έχουμε τόσα κοινά!! :) Μην ανησυχείς, κι εγώ δεν είμαι πολύ των ταινιών, δε θυμάμαι ονόματα κλπ (ούτε καν ηθοποιούς!), αλλά με τον συγκεκριμένο κόλλησα! Από την πρώτη ταινία του που είδα και ήταν το "From Dusk Till Dawn".. Είναι ο μόνος που ξέρω και έχω δει όλες τις ταινίες του!! φιλάκια πολλά και σε ευχαριστώ!!!! :)

      Διαγραφή
  4. Θα σε λατρέωει η κόρη μου που έχεις κι εσύ τατουάζ...εγώ απλά θα σας καμαρώνω και θα κάνω πως δεν τα βλέπω...
    Τα γλυκά του κουταλιού μου αρέσουν κι εμένα...υπομονή έχω να σκάσω και γάιδαρο που λένε, αλλά πριν διαγράψω, δίνω πολλές ευκαιρίες...αν καταλάβω πως τζάμπα τις έδωσα όχι διαγράφω απλά, αλλά παθαίνω και αμνησία...!τι ποιος που?
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα!! εντάξει, εσύ απλά να μας κοιτάς! χιχι.. κι εγώ δίνω ευκαιρίες φυσικά, γι' αυτό και η διαγραφή είναι πολύ εύκολη!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Sugxaritiria gia ta vraveiakia sou Euh mou!! Sou euxomai polla akoma!!!:) Filakia! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια!
    Κι εγώ φοβάμαι το σκοτάδι και όταν είμαι μόνη φώτα και τηλεόραση είναι αναμμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Demi μου!! Μπράβο και η τηλεόραση μένει ανοιχτή για παρέα, εννοείται!! χι χι

      Διαγραφή
  7. Παλιότερα δεν μου αρέσανε τα γλυκά του κουταλιού και τα λικέρ! Έχει αλλάξει αυτό! χαχα! Στις πατάτες συμφωνώ!! Κι εμένα μου αρέσουν πολύ! Αλλά όχι μόνο τηγανιτές! Και βραστές.. και πουρέ..! Τατουάζ εγώ ακόμη δεν έχω!! Δεν ξέρω αν θα κάνω στο μέλλον αλλά θέλω αν κάνω να είναι κάτι που να έχει ιδιαίτερη αξία για μένα!! Δεν ρωτάω τι έχεις κάνει, μην γίνω τόοοοσο αδιάκριτη!! χαχαχα!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ξανά εδώ... δεν σου είπα.. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!!!!!!!!! Πολλά πολλά πολλά ακόμη σου εύχομαι να πάρεις!!!!!
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!!! Είδες που αναθεώρησες στα λικέρ και γλυκάκια? χι χι.. είναι κόλλημα, πώς να αντισταθείς!! Ο πουρές μου αρέσει και μένα, οι βραστές πατάτες όχι και τόσο πολύ! Δεν έχω πρόβλημα να σου πω, δεν είναι κάτι αδιάκριτο.. Ένας κινέζικος δράκος είναι το ένα (μέγεθος ίσος περίπου με το δείκτη του χεριού)και ένα tribal το άλλο (μέγεθος το μισό του δείκτη!).. μικρούλικα! συμβολίζουν και μένα και τα δυο, εννοείται! είναι κομμάτια του εαυτού μου πια.. :) Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια Εύη μου!! Τραβάς χ και εσύ βλέπω! Πατάτες τηγανιτές άρχισα να τρώω από την στιγμή που μου τις απαγόρευσε η γιατρός μου...χαχα! Λατρεύω τα τατουάζ αλλά δεν έκανα ποτέ επειδή φοβομουν τον πόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Παρασκευή!!! Ναι, βέβαια, κι εγώ κι εγώ!! Είναι να μην κολλήσεις με τις τηγανιτές πατάτες!! Δεν πονάνε, τουλάχιστον τόσο μικρά και στα σημεία που τα έχω εγώ.. Ξέρω ότι αν το κάνεις εκεί που έχει "ψαχνό" πολύ, εκεί πονάνε!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...