23.6.12

Βραβειάκι NEW!

Όταν λαμβάνω βραβεία συγκινούμαι πολύ! Δεν το περίμενα να αποκτήσω τόσο γρήγορα ακόμη ένα!!
Κατερίνα μου, του http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/ σε ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!
Πολύ όμορφο και πολύ λαμπερό το βραβείο που μου χάρισες!

Είναι δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια blog να το στείλω, οπότε σκέφτηκα να το χαρίσω στα  blog με τους λιγότερους αναγνώστες (κάτω από 100) και αυτά είναι:

Αν όμως κάποιοι από σας δεν το έχετε και θα το θέλατε για να στολίσετε το σπιτάκι σας, το χαρίζω και σε σας απλόχερα με όλη μου την καρδιά!

23 σχόλια:

  1. Εύη μου, συγχαρητήρια για το βραβειάκι που πήρες! Σου εύχομαι να πάρεις άλλα τόσα! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες! Θα το στολίσω στο σπιτάκι μου. Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βασιλική μου, το ίδιο εύχομαι και σε σένα!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο...αν βρω τον τρόπο επιτέλους θα το βάλω κι εγώ μαζί με το άλλο που μου είχες δώσει να στολίζει το μπλογκάκι μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μαρία μου!! Για να το βάλεις πας εκεί που λέει Διάταξη, πατάς προσθήκη φωτογραφίας, την επιλέγεις, σώζεις και έτοιμο! Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Υπάρχει περίπτωση το πρότυπο που έχω διαλέξει να μη δέχεται τίποτα παραπάνω?
      Δεν μπορώ να βρω πουθενά προσθήκη φωτογραφίας...συγνώμη που σε ζαλίζω...

      Διαγραφή
    3. Δε με ζαλίζεις καθόλου!! Στη διάταξη πρώτα πατάς εκεί που λέει προσθήκη gadget και σου ανοίγει ένα παράθυρο νέο με κατεβατά και από κει επιλέγεις φωτογραφία και πατάς προσθήκη... Για ψάξτο έτσι και πες μου..

      Διαγραφή
    4. Το έβαλα, έδειχνε να ανταποκρίνεται, αλλά δεν το βλέπω πουθενά....γύρευε που το έστειλα!

      Διαγραφή
    5. Μαρία μου συγνώμη που δεν απάντησα χτες! Απαντούσα από το κινητό και δε μπορούσα να μπω στο blog σου.. Έτσι όπως το είδα μπορεί και να μην το υποστηρίζει το Template που έχεις επιλέξει! Δεν ξέρω όμως να σε βοηθήσω περισσότερο γιατί δεν ξέρω το πίσω μέρος της διαχείρισης του δικού σου.. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Τέλειο το βραβειάκι! Εύχομαι να το χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Helene!!! Αν δεν το έχεις μπορείς να το πάρεις κι εσύ!!

      Διαγραφή
  4. ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!τι ωραία να ξεκινάς την ημέρα σου με βραβεία!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Fo μου!!! Φιλάκια!! Σου εύχομαι πολλά ακόμη έτσι πρωινά να σου φτιάχνουν τη μέρα!

      Διαγραφή
  5. Τέλειο το βραβείο σου Εύη!! Συγχαρητήρια!! Σου εύχομαι πολλά πολλά πολλά ακόμη γιατί σου αξίζουν!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Χριστίνα μου!!! Και συ τα αξίζεις τα βραβειάκια, σου εύχομαι και γω το ίδιο με τη σειρά μου!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. να το χαρείς ... το πήρα και γω από την Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ Δελφινάκι, ναι!να το χαρείς κι εσύ!!! φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Ευχαριστώ πολύ!!!! Είναι το πρώτο βραβείο που παίρνω και χάρηκα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι, εύχομαι να σου έκανα καλό ποδαρικό στα βραβεία!! :) Να αποκτήσεις πολλά πολλά ακόμη! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. evonita μου χάρηκα που σε βρήκα πρέπει να είσαι ενα υπέροχο κορίτσι συγχαρητήρια για το βραβείο σου σε υπέρευχαριστώ που μου το χάρισες απλόχερα σου υπόσχομαι οτι πάντα θα επισκέπτομαι το blogoσπιτάκι σου συγνώμη που απαντώ τέτοια ώρα αλλά έχω μια μικρούλα που δεν με αφήνει σε ησυχία την κόρη μου την Όλγα πολλά φιλάκια κ καληνύχτα σε όλα τα νυχτοπούλια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Βάσω, χαίρομαι που σε γνώρισα.. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, με συγκίνησες πολύ. Σου εύχομαι κι απο δω να πάρεις πολλά πολλά βραβεία.. Να χαίρεσαι τη μικρούλα σου, να της δώσεις και ένα φιλάκι από μένα! Μην ανησυχείς, σε καταλαβαίνω, κι εγώ μπορεί να μην έχω παιδιά, αλλά ξέρω πως είναι.. Και ειδικά όταν έχεις αρκετές υποχρεώσεις.. Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  9. Ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!!! Το είδα από προχτές αλλά δεν πρόλαβα να σε ευχαριστήσω!!!! Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ πάω να το τοποθετήσω!!!! Βλέπω και τις φωτογραφίες σου και είναι τέλειες αλλά λόγο της κατάστασης των ημερών περνάω πολύ λίγη ώρα στο Internet και δεν προλαβαίνω να σχολιάσω με την ησυχία μου.... Ευχαριστώ και πάλι! φιλάκια!!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ειρήνη μου, δεν πειράζει που δεν απάντησες αμέσως.. Σε ευχαριστώ πολύ, καταλαβαίνω.. Συγγνώμη αν κι εγώ αργώ κάποιες φορές να μπω ή να σχολιάσω αλλά όλοι ξέρουμε πως ο καθένας έχει τις υποχρεώσεις του και προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο! Σε ευχαριστώ πολύ, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...