14.1.15

Baby και Yummy!!! Τι είναι?

Σα να πείνασα λιγάκι...
Εσείς?


Τι θα λέγατε για μια εύκολη σούπερ πεντανόστιμη συνταγή δοκιμασμένη και άκρως επιτυχημένη?
Τη δοκίμασα πρόσφατα στο πρωτοχρονιάτικο τραπέζι και ομολογώ ενθουσίασε τους πάντες!!!

Φυσικά και δεν είναι δική μου πρωτοτυπία, έψαξα και βρήκα διάφορες, είναι συνδυασμός μιας συνταγής του γνωστού Jamie Oliver με μια συνταγή του mamapeinao.gr.

Αρωματικές πατάτες φούρνου

  • μια σακουλίτσα πατατούλες baby
  • 2 κουταλιές σούπας (λιωμένο) βούτυρο
  • 4 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο
  • 1 κουταλιά σούπας μέλι
  • 1 κουταλιά σούπας μουστάρδα
  • 2 φύλλα δάφνης
  • χυμός 1 λεμονιού
  • θυμάρι, δεντρολίβανο
  • 1 σκόρδο 
  • αλάτι, πιπέρι
- Προθερμαίνουμε το φούρνο μας.
- Πλένουμε πολύ καλά τις πατατούλες μας και τις τοποθετούμε σε ένα πυρεξάκι ή σε κάποιο αντικολλητικό ταψάκι.
- Κόβουμε και σκορπίζουμε το σκορδάκι στο σκεύος με τις πατάτες.
- Τοποθετούμε τα φύλλα δάφνης αντίκρυ.
- Αλατοπιπερώνουμε και προσθέτουμε θυμάρι και δεντρολίβανο.
-  Σε ένα μπολάκι, ανακατεύουμε το λιωμένο βούτυρο, το ελαιόλαδο, το μέλι, τη μουστάρδα και το χυμό λεμονιού.
- Περιχύνουμε τις πατάτες με το μίγμα μας.
- Αν χρειαστεί προσθέτουμε λίγο ακόμα ελαιόλαδο από πάνω και επιπλέον βουτυράκι (όχι λιωμένο αυτή τη φορά).
- Σκεπάζουμε με αλουμινόχαρτο και ψήνουμε τις πατάτες μας στους 180ο για περίπου 45' (ο χρόνος ψησίματος μπορεί να ποικίλει ανάλογα με το φούρνο μας). 

tips: Κατά τη διάρκεια ψησίματος ρίχνουμε ζουμάκι στις πατάτες. 
Στη μέση του ψησίματος, χαρακώνουμε με μια οδοντογλυφίδα ή μαχαιράκι τις πατάτες μας (έτσι θα μπορέσουμε να ελέγξουμε την πορεία ψησίματός τους). 
Λίγο πριν σβήσουμε το φούρνο, αφαιρούμε το αλουμινόχαρτο ώστε να ροδίσουν.

Έτοιμες!

Συνοδεύεται τέλεια με: κοκκινιστό μοσχαράκι με πιπεριές και μανιτάρια
/συκωτάκι τηγανητό με δεντρολίβανο σβησμένο με κρασί
/ρυζάκι με καρότα-αρακά-καλαμπόκι
/πιπεριές κόκκινες γεμιστές
/σαλάτα μαρούλι με σως βινεγκρέτ και ρόδι 
/ρώσικη σαλάτα...  για ένα σούπερ δείπνο!
Α! Και κόκκινο κρασάκι, μην ξεχνιόμαστε!

Καλή επιτυχία!

40 σχόλια:

  1. Μου άνοιξες την όρεξη! Φανταστικές φαίνονται! Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα αγαπημενη μου! τελεια συνταγη!! θα την εχω υποψιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χεχε την έχω κάνει τη συνταγή ( αλλά σε μεγάλες μαμάδες-πατάτες!)
    Υπέροχη γεύση παίρνουν από τη μουστάρδα και το μέλι!
    Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικά, είναι σούπερ αρωματικές!! δοκίμασέ το και με τις baby που έχουν και τη φλοίδα να δεις!!! φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Πίνω το καφεδάκι μου αυτή τη στιγμή, αλλά εσύ μου άνοιξες την όρεξη.
    Καλημέρα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε, άστα και γω γι'αυτό αποφεύγω να ανεβάζω συνταγές, μετά τα λιγουρεύομαι!!! φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  5. Οτι έχει σχέση με πατάτα το λατρεύω! Ειδικά αυτή τη συνταγή θα την κάνω άμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ και γω τις λατρεύω τις πατάτες!!! να την κάνεις, θα με θυμηθείς!! :)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Εύη μου!!Μμμμ,πολύ νόστιμες οι πατατούλες σου!!
    Τήν ίδια συνταγή έχη καί η κόρη μου!!Λατρεύω τις πατάτες!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τί θα πει: "Baby και Yummy!!! Τι είναι?" Μα φυσικά η απάντηση είναι "η Γιάννα!"
    ;-)
    Εβονιτουλίνι μου φαίνεται σσσσουπερ η πρότασή σου!
    Θα δοκιμαστεί σύντομα!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και -ευτυχώς-χωρίς-αέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, ναι εκτός από σένα!!! μα και γω, πως τόλμησα!!!! χαχαχα... να τις φτιάξεις, είναι μούρλια σου λέω!!!! φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη συνταγή, μαγειρεύω συχνά έτσι τις baby πατατούλες, νομίζω την διαφορά και έξτρα νοστιμιά δίνει το μέλι!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομίζω όλος αυτός ο συνδυασμός είναι σούπερ yummy!!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Φαίνεται πεντανόστιμο!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εχω μια λιγουρα τετοια ωρα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συγχαρητήρια.. και ως μαγείρισσα. που σε βρισκω.. μπραβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Παρασκευή!!!! το'χω με τη μαγειρική μπορώ να πω, με τα γλυκά δεν τα πάω καλά!! :)

      Διαγραφή
  12. Πρέπει να είναι πεντανόστιμες! Μουστάρδα και σκόρδο ταιριάζουν πολύ με τις πατάτες, και το μέλι μάλλον θα δίνει την έξτρα πινελιά!
    Ευχαριστούμε για τη συνταγή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι αυτά, είναι και το θυμάρι με το δεντρολίβανο που δίνει άρωμα, κόλαση!!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Έφτιαξα τις πατατούλες a la evonita και πρόσθεσα & τον χυμό από 1 πορτοκάλι.
    Tip Ελένης: Μπορείτε να βράσετε στο νερό (που θα συμπληρώσετε στις πατάτες) και 1 ζωμό της αρεσκείας σας. Δίνει έξτρα νοστιμιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είναι πολύ νόστιμες Ελενίτσα?? ζωμό χρησιμοποιώ και γω σε αρκετά φαγητά, δίνει έξτρα νοστιμιά, πράγματι!! φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  14. Hi dear,
    Your blog is so pretty. Now, I'm your new follower.
    Btw, such a great post.
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πωπω μου τρέχουν τα σάλια πρωινιάτικα!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Liebe Evi,
    hmmm, das ist so etwas Feines!!! Ich mag solche Bratkartoffel auch so gerne, könnte mich hineinlegen!!!! Danke für deinen reizenden Besuch und die lieben Worte.
    Hab eine ganz feine Zeit
    Elisabeth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τις εχω κάνει κι εγώ, Εύη !!! Είναι πεντανόστιμες, σκέτη γλύκα!!! Να'σαι καλά για τη συνταγή !!! Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Άσχημη ώρα διάλεξα να σε επισκεφτώ! Ενώ πεινούσα κι έλεγα πως θα πάω για ύπνο για να ξεχαστώ :) Λατρεύω τις πατάτες, όπως και να ναι. Φιλιά και καλό ξημέρωμα κι από δω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ μας ανοιξες την ορεξη!!! πεντανοστιμες φαινονται....την αλλη Κυριακη θα μπουν στο ταψι! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. α πα πα... τι μου κανεις καλε;;;; μπορω να εχω μία πατατούλα;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχχ νοστιμιά! ευχαριστούμε πολύ για τη συνταγή Εύη μου!
    Θα δοκιμάσω σίγουρα να τις φτιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μοου αρέσουν πολύ οι πατάτες , με όποιο τρόπο μαγειρεμένες

    Καλησπέρα. Καλώς σε βρίσκω. Ελπίζω να είσαι καλά. Καλή χρονιά , με υγεία , αγάπη, ευτυχία, ωραίες και όμορφες στιγμές και ότι επιθυμείς και επιθυμούμε. Μου λείψατε πολύ πολύ . Είμαι πολύ χαρούμενη που βρίσκομαι και πάλι εδώ ,μετά από τόσους μήνες. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραία συνταγούλα Εύη μου!
    Μου αρέσουν πολύ οι πατάτες φούρνου και οι συγκεκριμένες φαίνονται πεντανόστιμες!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...