14.1.17

Παρασκευή και 13...
























*
Κάπως έτσι θα ξεκινήσω την πρώτη μου ανάρτηση για το 2017.

Τι και αν είναι Παρασκευή και 13!
Εγώ δεν τα κοιτάω αυτά...δεν πιστεύω στις μαύρες γάτες, τις ανοιχτές ομπρέλες μες στο σπίτι, κλπ.

Ασπάζομαι μόνο τα: "ό,τι είναι να γίνει, θα γίνει", "όλα γίνονται για κάποιο λόγο", "τίποτα δεν είναι τυχαίο".

Να ευχηθώ να έχουμε μια λαμπερή χρονιά με... υγεία και τύχη και αγάπη και ευτυχία και χαρά και αφθονία και ταξίδια και έρωτες και χρήματα και... όσα ακόμη επιθυμεί καθένας από σας!

Απολογισμό της προηγούμενης χρονιάς δε μπορώ να πω πως έχω κάνει, σημασία για μένα έχει το ότι είμαι καλά. Αυτό που επιζητώ από τη νέα χρονιά είναι να είμαι ακόμα καλύτερα από την προηγούμενη.
Ολιγαρκής άνθρωπος! Τι να λέμε! :)

Τελικά η ανάρτηση κατέληξε να αναρτηθεί 14 και Σάββατο, αλλά who cares!



*Η ζωή είναι ένα ταξίδι



37 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Ευη μου!
    Μια χαρα μερα ηταν χθες, σαν ολες τις άλλες!

    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Φιλι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αριάδνη! ω ναι, μια χαρά και μόνο που ήταν Παρασκευή!! φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά, με το καλό όλα σου τα καινούρια ξεκινήματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, ευχαριστώ πολύ!! Εύχομαι τα καλύτερα και σε σένα!! :)

      Διαγραφή
  3. Τελικά, είδες που λένε για τη γρουσουζιά? Να, ήθελες να κάνεις ανάρτηση Παρασκευή και 13 και τελικά δεν τα κατάφερες!!! αχαχαχα!
    Κοριτσάρα μου εσύυυυυ!
    Καλή χρονιά και από εδώ, Εβονιτουλίνι μου! Υγεία, αγάπη και κάθε σας όνειρο να γίνεται πραγματικότητα με τον ελάχιστο δυνατό κόπο!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σα να έχεις δίκιο μου φαίνεται!! αχχαχαχα... ας μη με έπαιρνε ο ύπνος και θα σού 'λεγα εγώ αν είχα προλάβει!! Εύχομαι από καρδιάς ό,τι καλύτερο και σε σένα Χουανιτάκι μου!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Και εγω τα ιδια με σένα ασπαζομαι Ευη μου οτι κανουμε είναι δικη μας αποφαση.. και το αγαπαμε..σωστο η λάθος.. κραταμε τα ωραια.. και συνεχιζουμε για τα καλύτερα.. !!
    Η καινουργια χρονια να σου φέρει οτι λαχταρας.. σιγουρα υγεια και αγαπη πολύ..ολα καλα θα πανε...ας γινει το μότο μας...Καλη χρονια .. φιλακιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα να κρατάμε τα ωραία στη ζωή Ρουλίτσα μου!! Ωραίο το μόττο, θα το υιοθετήσω για φέτος και όχι μόνο!! φιλάκια πολλά, καλή χρονιά!!!

      Διαγραφή
  5. Καταρχήν διακρίνω αλλαγές στο blog, διακρίνω μια... ένδειξη επιστροφής στο blog(καλά ντε ένδειξη είπα μην βαράς) και τελος διακρίνω μιά νότα αισιοδοξίας στα γραφόμενα σου που εύχομαι να μείνει σε όλη την διάρκεια της χρονίας! Αν έχουμε Υγεία όλα θα πάνε καλά! Καλή Χρονιά και απο δω Εύη μου!

    Υ.Γ. Αφου γράφεις καλά γιατί δεν γράφεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!! Ναι, ναι, αυτή τη διάθεση σλλαγών και επαναπροσδιορισμού την έχω γενικώς!! Χαχαχα.. ευχαριστώ πολύ Μάκη, υγεία και καλή καρδιά!! Γράφω καλά, ναι;; ❤

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Ευάκι μου Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχεις. Όλα να σου πάνε καλύτερα από ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου σε ευχαριστώ πολύ, όλα καλά να είναι και για σένα! Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Εύη μου. Καλή χρονιά κοπέλα μου. Εύχομαι τα καλύτερα με πάντα καλές εμπνεύσεις. Να χαίρεσαι κάθε σου στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή χρονιά Εύη μου, με υγεία και με 2017 όμορφες, αξέχαστες στιγμές! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύχομαι το 2017 να είναι η χρονιά που θ' απλοποιήσουμε τη ζωή μας, όπως λέει και ο τίτλος στο blog σου και θα κάνουμε γαλήνια ταξίδια με την βαρκούλα που μας περιμένει αραγμένη στη φωτογραφία σου!
    Με αυτό το σκεπτικό θα έχουμε σίγουρα, υγεία, Αγάπη, χαρά γύρω και μέσα μας! ;-)
    Πολλά ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς σου στέλνω! <3 :) (Α=Αληθινά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφες ευχές μαγισσούλα μου γλυκιά!!! Ναι, υγεία, αγάπη και χαρές, πολλές χαρές! Φιλάκια πολλάαα 😙❤

      Διαγραφή
  10. Καλή χρονιά Εύα με αγάπη και υγεία !! Μια από τα ίδια και εγώ , προκαταλήψεις , μαύρες γάτες κλπ με αφήνουν παγερά αδιάφορη !! Σιγά μη μου φταίει η μέρα για ότι συμβαίνει !!! Αισιοδοξία να έχουμε και όλα περνούν !! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή χρονιά, πάνω απ' όλα με υγεία! Εγω παντρεύτηκα Παρασκευή και 13 οπότε μου είναι κάπως τυχερή μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτά είναι! Ανάρτηση ποδαρικό Παρασκευή και 13! Καλή χρονιά με υγεία κ πολλά χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά κι από εδώ γλυκούλα μου και να σου ευχηθώ
    αυτό που επιθυμείς: καλύτερη από την προηγούμενη! ❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη και χαρά Εύη μου! Εγώ και οι προκαταλήψεις δεν πάμε παρέα... καθόλου δεν με επηρεάζει ούτε το Παρασκευή και 13, ούτε το Τρίτη και 13, ούτε οι μαύρες γάτες, ούτε οι ...σκάλες!! :) Έτσι κι αλλιώς η ζωή τα έχει όλα... καλά και άσχημα!!!
    Την καλημέρα μου!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική!!! Έτσι είναι, η ζωή όλα τα έχει και όλα συμβαίνουν όπως λες, κάποια στιγμή θα τα αντιμετωπίσουμε θέλοντας και μη..φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  15. Καλη χρονια με υγεια. Δεν πιστευω στην γκαντεμια της μερας αλλά στην μουρμουρα που μπορει να φερει γρουσουζια. Μακρια απο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαρία μου, έχεις δίκιο πως η πολύ μουρμούρα μπορεί να φέρει γρουσουζιά, το μάτι επίσης!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  16. Ούτε εγώ πιστεύω σε αυτά!
    Καλή χρονιά να έχουμε και να είναι και τυχερή...στην τύχη, ναι, πιστεύω!! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας χρειάζεται πολύ τύχη!!! Και γω πιστεύω σε αυτή! Καλή χρονιάαα

      Διαγραφή
  17. Υπέροχη ιστορία!!!!!! Καλή χρονιά Εύη μου. Να είναι η ομορφότερη όλων εύχομαι.
    Καλή σου μέρα

    บอลพรุ่งนี้

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...