18.11.13

Christmas décor Ideas-Make your own tree...

Σήμερα θα σας δείξω μερικές ιδέες να φτιάξετε ένα πρωτότυπο Χριστουγεννιάτικο δέντρο-στολίδι. Θυμάστε πέρισυ τη σχετική ανάρτηση?
Έτσι και φέτος, δεν σας ξέχασα... 
Θαλασσόξυλα ή ξύλα, φωτάκια και χριστουγεννιάτικες μινιατούρες στολίδια, μπορούν να δώσουν...
1.

































2.

































3.





















Τα απλά είναι και τα πιο όμορφα!!! Συμφωνείτε?


Και φυσικά δε θα μπορούσα να μη σας παραπέμψω στην αγαπημένη μου airis και στις καταπληκτικές της δημιουργίες. Αυτό το κορίτσι έχει τρελά κέφια λέμε! Δείτε τι έφτιαξε πέρισυ εδώ και μου αποκάλυψε και ένα ακόμη νέο! Δε θα σας πω τι, αύριο όλοι στο μπλογκ της να μάθετε!!!
Ευχαριστώ Αριστεάκι μου!!!

65 σχόλια:

  1. Α, πολύ όμορφα! Άντε σιγά-σιγά να μπούμε στο εορταστικό κλίμα!
    Και φυσικά συμφωνώ πως "Τα απλά είναι και τα πιο όμορφα!!!"
    Καλό βράδυ Έυη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, we love Christmas!!!! :) φιλάκια πολλά Μαράκι μου, καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  2. καταπληκτικά !!Και δε πιάνουν και χώρο! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και δε θες και μια περιουσία για να στολίσεις δέντρο! :)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. εγώ προτείνω καρφάκια, που μπορείς να τα αφαιρέσεις εύκολα από τον τοίχο μετά. όμως μπορείς και με σιλικόνη αν θες, τα θαλασσόξυλα είναι και πολύ ελαφριά άλλωστε! επίσης μπορείς να χρησιμοποιήσεις αντί θαλασσόξυλα άλλα ξύλα ή ακόμα και κομμάτια κανέλας μιας και μπορείς να βρεις σε διάφορα μεγέθη. ελπίζω να βοήθησα! :)

      Διαγραφή
  4. Συμφωνούμε λέει! Εμένα πάντως μου αρέσουν πάρα πολύ, ειδικά το πρώτο είναι τέλειο :) Και εύκολο! Αχ μου άρεσαν και αυτά τα χνουδωτά στρωματάκια στην τελευταία φωτογραφία όμως !!
    Φιλάκι Εβονιτάκι *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι πολύ σούπερ και πολύ πολύ εύκολα στην κατασκευή! άσε αυτά τα στρωματάκια είναι τόσο μα τόσο χουχουλιάρικα!!!! σκέψου να σαι κάτω από αυτά και δίπλα στο τζάκι και Χριστούγεννα με τα φωτάκια!!! αχ!!! φιλάκια πολλά γλυκουλίνα μου!! :)

      Διαγραφή
  5. μα ειναι ζηλευτά!τόσο ζηλευτά που έχω μετανιώσει που δεν μάζεψα ποτέ θαλασσόξυλα! προλαβαίνω τώρα, τι λες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και θαλασσόξυλα να μη βρεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις άλλα ξύλα ή ακόμα και ξυλάκια κανέλλας σε διάφορα μεγέθη όπως είπα παραπάνω στο φίλο John.. :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Με γοητεύουν πάντα τα χριστουγεννιάτικα θέματα με θαλασσόξυλα Ευάκι μου! :) Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι τόσο μα τόσο όμορφα!!!!! και all time season!!! :) φιλάκια πολλά Σοφάκι!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημερα Ευακι!!Τι ομορφα που ειναι!!!φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Αλεξάνδρα μου!!! είναι πολύ καλούλικα, ναι.. :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Εύαααααα! Το πρώτο μάρεσει πολύ! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακιώ!!! ναι, και απ'ότι είδα αρέσει σε όλους αν κρίνω από τα σχόλια!!! συνδυασμός πολύ καλός!!! φιλιά!!!

      Διαγραφή
  9. έτσι ακριβώς..η ομορφιά κρύβεται στα απλά.... τα δύο πρώτα τα ξεχώρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εννοειτε πως συμφωνυμε! χιχιχι
    υπεροχα ολα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ομορφιά κρύβεται στα απλά και μου αρέσουν και τα τρία πάρα πολύ!!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναιιιιι!!!! ευχαριστώ Παρασκευούλα μου!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  12. Α Ευάκι μου ξέχασες να βάλεις αυτόν που έφτιαξα εγώ πέρυσι ! Παίρνοντας από σένα την ιδέα φυσικά!
    http://princess-airis.blogspot.gr/2012/12/photo-day-16.html

    Φιλιά!

    Ήδη φτιάχνω κι άλλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φυσικά θα επανορθώσω!!!! Το προσθέτω εντός ολίγου!!!!! :) Φιλάκια πολλά Αριστεάκι μου!!! (Καλά που μου το πες- ώρες ώρες θέλω μανιβέλα!!!! χαχαχα.. φιλάκια!!!!)

      Διαγραφή
    2. Σώπα καλέ!
      Έκανα απόψε άλλον ένα και θα είναι η αυριανή μου δημοσίευση! :)))
      Μάκια!

      Διαγραφή
    3. ααα είσαι θεότρελη!!!!! χαχαχαχαχα.. ανυπομονώ να θαυμάσω!!!! :) φιλάκια (απαντώ και το φτιάχνω!χεχεεχχε)

      Διαγραφή
  13. Συμφωνώ απόλυτα Ευάκι μου!
    Πολύ όμορφες εικόνες :-)
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύη μου τα απλά είναι και τα πιο όμορφα, ιδίως αν τα έχεις φτιάξει εσύ.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σίγουρα όσα έχουν φτιαχτεί από εμάς ξεχειλίζουν αγάπη, γιαυτό είναι και τα πιο όμορφα!! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  15. Το πρώτο μου αρέσει πάρα πολύ! Έφτιαξε η μαμά μου ένα με ξύλα και το έντυσε με υφάσματα και νομίζω ότι αν προσθέσουμε και φωτάκια θα είναι τέλειο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ σούπερ μου ακούγεται!!! θέλω πολύ να το δω!!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ομορφες και μοντερνες ιδεες!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Ναι, το μοντέρνο το χουν, χι χι.. φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Εύη μου!!!Ωραίες καί πρωτότυπες ιδέες!!!
    Τό πρώτο μού άρεσε καλύτερα!!!Χάθηκες πάλι!!!Δουλεύης???
    Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το φτιάξεις!!! είναι εύκολο! πάλι χάθηκα, αχ! :) όχι δεν δουλεύω (που τέτοια τύχη!!) αλλά ξεκίνησα ρώσικα!!! οπότε μια τα φροντιστήρια, μια το διάβασμα με αποτελειώνουν!!! :) φιλάκια πολλά Ντιμούλα μου, καλό βράδυ!!

      Διαγραφή
  18. Ειναι πολυ λιτες και ατμοσφαιρικες ιδεες για δενδρακια αυτες Ευη μου , ακουω οτι μαθαινεις ρωσικα, περσι που δεν ειχα το μπλογκ ειχα παρει το Λιγκουαφον και εβγαλα ενα χειμωνα με ρωσικα , ηταν πολυ ωωραια εμενα μου αρεσουν οι γλωσσες και φετος εχω τη κολλητη μου φιλη ξεναγο που στα 51 της οπως εγω μαθαινει ρωσικα γιατι μονο ετσι θα δουλεψει και σπαμε πλακα παιρνει τηλεφωνο και μιλαμε ρωσικα, καλο διαβασμα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, είναι προς το μινιμάλε! :) αχ ναι, μου αρέσουν πολύ, είναι ιδιαίτερη γλώσσα.. α γκοσποζά!!! να μιλάμε ρώσικα μαζί να κάνουμε κι οι δυο πράκτις!!! χεχε.. σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Πολυ ομορφα κ πρωτοτυπα δεντρακια! Κ ειδικα για σπιτια που δεν εχουν χωρο για κανονικο δεντρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι, εξοικονομούν πολύ χώρο και δίνουν και μια μοντέρνα νότα στο χώρο! :)

      Διαγραφή
  20. Great ideas!!! lovely!!!
    Have a nice day! my g+ and like for you!!:))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα λατρεύω αυτού του τύπου τα δέντρα!!!
    Φιλάκια πολλά, την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με ξετρελαίνει ο,τι έχει να κάνει με τα Χριστούγεννα!!
    Φιλάκια και καλό σου μεσημέρι χαρά μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφα! Σήμερα άρχισα να βγάζω τα χριστουγεννιάτικα. Άντε, να πάρω έμπνευση!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. άψογα.. η 2η φωτο μου άρεσε πολύ...αντε με το καλό..να χαρούμε καλά Χριστούγεννα!! μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θυμάμαι την περσινή σου ανάρτηση που ήταν ξεσηκωτική!!!
    Εντάξει και η Αριστέα και εσύ είστε χρυσοχέρες!!! Εγώ αν φτιάξω αυτό το δεντράκι θα γίνει τραγικό!
    Το έφτιαξε υπέροχο η άτιμη η Αριστέα!!! Πιο όμορφο από το αρχικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι λες καλέ? μια χαρά θα τα καταφέρεις!!!! ευχαριστούμε πολύ!!! και καλύτερο όπως λες!! μα έχει ταλέντο!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  26. Έχω παιχνιδάκι για εσένα.... Πέρνα μιά βόλτα! http://eleannasdeardiary.blogspot.gr/2013/11/blog-post_3036.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ ωραίες ιδέες , Εύη!! Η μια καλύτερη από την άλλη!! Λες να βάλω "μπροστά" το δεντράκι!! Αχ, τι μου κάνεις!! Να ξαμοληθώ στις παραλίες να βρω θαλασσοξυλάκια!! Καλά να περνάς και να'χεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα και φυσικά να βάλεις μπρος!!! Θα το φτιάξεις εξαιρετικό με το ταλέντο σου!! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  28. Υπεροχες ιδεες θυμαμαι κ την περσινη σου αναρτηση! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Υπέροχα δέντρα (για μας που έχουμε πάντα τη θάλασσα μέσα μας) Θέλω να φτιάξω κάτι παρόμοιο στον τοίχο δίπλα από την είσοδο του σπιτιού...να δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...