20.12.13

Μια αλλιώτικη Χριστουγεννιάτικη συνταγή --> να την πιείτε στο ποτήρι!!!

Και μετά από τόοοοο καιρό, ξανά μαζί σας!
Μια η βαρεμάρα μου να γράψω post λόγω διαβάσματος (ρώσικα), μια η σπασμένη οθόνη του υπολογιστή...
Είπα μιας και μόνο 5 μερούλες απομένουν μέχρι τα Χριστούγεννα να σας γράψω μια συνταγή άκρως Χριστουγεννιάτικη που θα φτιάξω αύριο αλλά και στο τραπέζι το Χριστουγεννιάτικο.
Αύριο θα κάνω το δκιμαστικό που είναι τα γενέθλιά μου! Σε επόμενο post θα σας έχω και φωτό.
Θέλω να κάνω κάτι ιδιαίτερο πέρα από την τούρτα. Όχι δεν θα την φτιάξω εγώ την τούρτα, νομίζω τελικά πως δεν το ΄χω με τη ζαχαροπλαστική! Μετά από μια αποτυχημένη απόπειρα μελομακάρονων παρέδωσα τα όπλα! Τι να σας λέω τώρα.. Ευτυχώς έχουμε πολλά γατάκια εδώ στη γειτονιά και χόρτασαν όλα!
Πάμε να δούμε τη συνταγή. Να σας πω πως δεν είναι δική μου φυσικά. Την πήρα από το ίντερνετ και βρήκα σε ένα φόρουμ μερικά tips και πρόσθεσα για να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην αυθεντική γερμανική συνταγή.

Glühwein (γλυκό κρασί)
     §    750 ml κρασί κόκκινοΑπό ελληνικά κρασιά προτείνονται: Μαυροδάφνη (κόκκινο) ή Σάμος λικέρ  κρασί (λευκό). Επίσης κρασιά που παράγονται από φρούτα (όπως κεράσι, βατόμουρο, μήλο, αχλάδι).
§    1 ποτήρι (250 ml) ρούμι (Captain Morgan/Black Label) ή κονιάκ, τσίπουρο
  • 2 ποτήρια (500 ml) φρεσκοστυμμένο χυμό πορτοκαλιού
  • 3 φέτες πορτοκάλι και αν θέλουμε σταφίδα, κυδώνι, μήλο
  • 1 ποτήρι (του νερού των 240 ml) παρά κάτι ζάχαρη
  • Μπαχαρικά/μυρωδικά: αστεροειδής γλυκάνισος, ξυλάκια κανέλας, γαρύφαλλο και κατ' επιλογήν λίγο μοσχοκάρυδο, κάρδαμο. Προσοχή γιατί το κάρδαμο έχει πολύ ισχυρό άρωμα. 
Τα βάζουμε όλα σε μία κατσαρόλα και τα αφήνουμε να πάρουν μία βράση, σε σιγανή φωτιά (κάτω από τους 65οС για να μην εξατμιστεί το οινόπνευμα).

TIPS:
  • Μη ρίχνετε τη ζάχαρη στην κατσαρόλα, αλλά βρείτε μιά μικρή ανοξείδωτη σέσουλα (ή κάτι ανάλογο, π.χ. μια μεταλλική πλάκα σε σχήμα V), βάλτε στην άκρη της έναν μεγάλο κύβο ζάχαρης ή σιγά σιγά προσθέτετε τη χύμα ζάχαρη, ρίξτε επάνω της το ρούμι, κρατήστε τη σέσουλα υπό κλίση επάνω από την κατσαρόλα και δώστε φωτιά ώστε η καραμέλα της ζάχαρης που καίγεται, να στάζει μέσα στην κατσαρόλα.
  • Δεν προσθέτουμε ποτέ νερό!
Σερβίρισμα:
Aφαιρείτε από το κρασί τις φέτες πορτοκαλιού και σουρώνετε σε ποτήρια το υπόλοιπο. Βάζετε σε κάθε ποτήρι μια φέτα πορτοκάλι, έναν αστεροειδή γλυκάνισο και ένα μπαστουνάκι κανέλας. 


































Και καλή σας απόλαυση!!!!
Αν δεν τα πούμε σύντομα εύχομαι σε όλους
Καλά Χριστούγεννα, να περάσετε υπέροχα, να φάτε και να πιείτε πολύ!!!!
Μια ζωή την έχουμε!
:)

41 σχόλια:

  1. Μμμ.. με βάζεις σε μεγάλο πειρασμό!! Φαίνεται πολύ δελεαστικό ποτό!
    Μην απογοητεύεσαι με τα γλυκά, είμαι σίγουρη πως αν ξαναπροσπαθήσεις θα τα πετύχεις ή τλχ θα πλησιάσεις και στην μεθεπόμενη θα τα κάνεις όπως τα θες!
    Μη ξεχνάς η ζαχαροπλαστική θεωρείται δυσκολότερη από τη μαγειρική!
    Δεν σου εύχομαι από τώρα, θα ξαναμιλήσουμε.. :) Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλα για τα γενέθλια σου αλλα κ για τις μερες.. Ακούγεται πολυ ωραία ιδέα !! Ελπίζω να το απολαύσεις αύριο!! Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκιά συνταγή.. θα την δοκιμάσω!! :)
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Yeap! Yeap!
    To έχω δοκιμάσει!
    Και μάλιστα στην Σκανδιναβική εκδοχή του Glühwein, προσθέτουν εκτός από τις σταφίδες και καρύδια!
    Φιλάκια λατρείααααααα!!!
    (Είσαι γλύκα από μόνη σου εσύ, τί να την κάνεις τη ζαχαροπλαστική???!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επανήθα!!!
      Χρόνια πολλά και από εδώ, ομορφιά μου!!!
      Ό,τι επιθυμείς!!!
      ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

      Διαγραφή
    2. Και ναι: Ήρθα ξανά!!! (Τρίτωσε το κακό!!!)
      ;-)
      Ρε 'συυυυυυυ!!! Τώρα ήρθε στο σπίτι ο Γιάννης και μου έφερε... ξέρεις τί!!!
      Έλιωσααααααααααα!!!
      1000 ευχαριστώ, κοριτσάκι μου!!!
      Μας συγκίνησες πολύ-πολύ!!!

      Διαγραφή
  5. Τέλειο το γλυκό ζεστό κρασί με τα μπαχάρια!Το είχα πιει στην Αυστρία κάτι Χριστούγεννα και το λάτρεψα.Τώρα που μου το θύμισες λέω να το ξανακάνω.
    Καλές γιορτές Εβονιτάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά για τα γενέθλια σου!
    Καλά να περάσεις!
    Ενδιαφέρουσα η συνταγή σου!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εύη πες μου πως έχουμε και την ίδια μέρα γεννέθλια...!Το είχαμε πει αυτό; δεν θυμάμαι..! Φοβερό!
    Χρόνια μας πολλάααα!!!
    Λατρεύω το Glühwein :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρονια πολλα για τα γενεθλια σου!
    Πολυ ενδιαφερουσα συνταγη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρονια πολλα!! Να τα εκατοστησεις!! Και να σου ερθουν ολα οπως τα θελεις! :)

    Ρωσικα;; Μπραβο! Ακουγεται πολυ ενδιαφερον!

    Μελομακαρονα: σε καταλαβαινω απολυτα!

    Η συνταγη ακουγεται πολυ καλη! Εχω αγορασει ενα μιγμα μπαχαρικων γι'αυτη τη δουλεια, αλλα νομιζω πως αυτο που προτεινεις θα εχει ακομα πιο ευγεστο αποτελεσμα.

    Να περασεις ομορφα αυτες τις μερες και να απολαυσεις τα γενεθλια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά! Υπέροχη ιδέα για να καλωσορίσεις τους φιλους σου. Και είμαι σιγουρη οτι θα το χαρουν ιδιαίτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σορρυ μετά από την πανδυσκολη για την αφεντιά μου συνταγή , μπορώ απλα να πάρω ένα αποτυχημένο μελομακάρονο και να φύγω χαχαχα! χρονια πολλά και να μην χάνεσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά Χριστούγεννα,καλά να περάσετε και....στην υγειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. φαινεται υπεροχο οντως! :)
    καλα χριστουγεννα!
    φιλακια πολλα!
    να περασεις ομορφα φιλη!
    και χρονια πολλα καια πο εδω για τα γενεθλια σου!
    να σε χαιρομαστε!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έφτιαξα την προηγούμενη βδομάδα για πρώτη φορά (το έκανα πιο "ελαφρύ", χωρίς ρούμι) και καταναλώθηκε πάραυτα! Ό,τι καλύτερο για τις γιορτινά τραπέζια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευη μου τελειο ποτο!!!Εορταστικο!!μας δινει ετσι ενα τονο χλιδης και πολυτελειας, φιλιά καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μμμμ μου αρέσει πολύ! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Εύη μου για τα γενέθλια σου!Πολύχρονη κούκλα μου!!!
    Ενδιαφέρουσα η συνταγή σου!Οτί πρέπει γιά τίς γιορτές!!!Νά περάσης καλά!!!
    Καλά χριστούγεννα!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χριστουγεννα χωρις ζεστο κρασι δεν γινεται!!! Πολυ ωραια η συνταγη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Xρονια πολλα Ευακι!!!!Να τα εκατοστησεις!!!!Καλες γιορτες να εχεις ,να περασεις υπεροχα!!!!!Η συνταγη φαινεται πολυ καλη!!!Ακρως χριστουγεννιατικη!!!φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γλυκούλα μου χρόνια σου πολλά κι ότι επιθυμείς! Η συνταγή δεν ξέρω πως είναι, οι φωτό πάντως είναι σούπερ! Καλές γιορτές σε φιλώ γλυκά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εύη μου χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα.
    Το κρασάκι υπέροχο θα το πιω στην υγειά σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σου με υγεία κι ευτυχία!!
    Η συνταγή σου φαίνεται τέλεια για τις γιορτές!
    Σου εύχομαι να τις περάσεις με υγεία και αγάπη με τους αγαπημένους σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Awesome recipe,I love this idea for Xmas.
    rock4less.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εύη μου, χρόνια πολλά παιδί μου! Καλά Χριστούγεννα εύχομαι με Υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Beautiful idea!!! my g+ and like for your post!!!
    ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨ᴳᴼᴼᴰ
    ❊#ª“˜¨ ᴺᴵᴳᴴᵀ﹗
    Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo 2014!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια Πολλά κοριτσάκι! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά (διπλά)Εύη μου γεμάτα χαρά,υγεία και ευτυχία!!! Και ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος!!!ότι επιθυμείς! Τέλεια η συνταγή! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά Χ 2, Εύη!! Πολύχρονη, γερή, δυνατή, χαρούμενη και ευτυχισμένη!
    Κάνω κι εγω αυτό το ζεστό πολύ ωραίο γερμανικό κρασί , και είναι πραγματικά εξαιρετικά γλυκόπιοτο!
    Το 2014 να σου φέρει όλα τα καλά, κορίτσι!
    Και πάλι χρόνια πολλά!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Απαντάω δεύτερη φορά στο ίδιο post και εσύ δεν είσαι εδώ βρε πλάσμα! Καλή Χρονιά Εύη μου! Σου εύχομαι Υγεία και Δύναμη καλή μου! Φιλιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλη χρονιαααα!Ευχομαι απο την καρδια μου να ειμαστε οοοολοιιι υγιεις,να δημιουργουμε και να ονειρευομαστε!!!!φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Σας ευχαριστώ όλους πολύ πολύ μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές και τα σχόλιά σας!! Εύχομαι σε όλους μια Υπέροχη Χρονιά γεμάτη Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία, Χαμόγελα, Δημιουργίες, Έμπνευση, Χαρές!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλή χρονιά με υγεία γλυκό μου κοριτσάκι! Πολλά πολλά φιλάκια! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή κι ευλογημένη χρονιά γλυκιά μου φίλη!!ΥΓΕΙΑ,ΕΥΤΥΧΙΑ,ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ μέσα απο την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή χρονιά Εύα μου!!!!
    Ωραία η συνταγή σου!!!!!
    Θα τη δοκιμάσω!!!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα!! :) Να τη δοκιμάσεις, είναι πολύ καλή!!! Εγώ την έφτιαξα με μαυροδάφνη και κονιάκ και βγήκε καταπληκτική!! :) φιλάκια

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...