10.8.12

Βραβεία έκπληξη!

Και ναι, απέκτησα πάλι βραβεία!!! Και φυσικά είμαι πολύ πολύ χαρούμενη!!
Το πρώτο βραβείο μου το χάρισε η γλυκύτατη Αννούλα και είναι τόσο μα τόσο όμορφο.











Αννούλα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!

Έχω κι άλλα όμως!!! Ναι, μου τα χάρισε η καλή μου η Agathi!! Είναι 3 παρακαλώ!!!
Το 1ο:











Το 2ο:









Και το 3ο:








Αγάθη μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!

Και φυσικά όποιος το επιθυμεί μπορεί να τα παραλάβει από μένα!!! Δεν θα ξεχωρίσω κάποιον!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

19 σχόλια:

  1. Kαλή μου Εύη συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου! Πάντα τέτοιες χαρές σου εύχομαι! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πάρα πολύ Βασιλική μου!!!! μπορείς να πάρεις όποιο θέλεις με πολύ μεγάλη μου χαρά!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Congratulations for your awards!!!
    and have a wonderful weekend!!!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια!
    Είμαι διακοπές γι'αυτό έχω χαθεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Demi μου!! Να περνάς πολύ πολύ όμορφα!! Λέω και γω τι έγινε!!! Σε περιμένουμε!! Φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  4. Μπράβοοοο:)
    Συγχαρητήρια !!!το αξίζεις:)
    Φιλιά και ένα όμορφο σ/κ,εύχομαι:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε ευχαριστώ πολύ!!!! Να τα πάρεις τα βραβεία, θα χαρώ πολύ!!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια και με πολλά πολλά ακόμα!! Καλο σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!!!! Να τα πάρεις κι εσύ τα βραβεία, πολύ θα χαρώ!! φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Εύη για τα βραβεία σου!!! Σου αξίζουν!! Σου εύχομαι πολλά πολλά ακόμη!!!
    Δεν σε πειράζει να σου πάρω το πρώτο που δεν έχω, έτσι;; χιχι!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Εννοείται πως να το πάρεις το βραβείο!!!!! Πολύ χαίρομαι!!!! Φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  7. Είσαι πολύ αγαπητό κορίτσι συγχαρητήρια φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Βάσω μου!! :) Θα χαρώ αν τα δεχτείς κι εσύ!! :)

      Διαγραφή
  8. Polu omorfa ta vraveiakia sou kopelitsa mou!!! Sou euxomai na pareis k alla !!! Kali sunexeia!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ πολύ!! και.. καλώς ήρθες στο blog μου!! μπορείς να τα πάρεις αν τα θέλεις φυσικά! φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...