25.8.12

Μεταξύ μας... Μετάξι. Αφιέρωση στη myStickland!!

Η αγαπημένη myStickland με προσκάλεσε να παρουσιάσω το αγαπημένο μου μετάξι! Αφιερωμένη ανάρτηση σε κείνη λοιπόν, με πολύ και.. μεταξένια αγάπη!!

Η myStickland έχει το CHI που δε γνώριζα, εγώ το BIOSILK.. Εσείς? Ποιο?















Λίγα Λόγια
για το μετάξι BIOSILK/silk therapy
Το συγκεκριμένο μετάξι είναι 50 ml, έχει ευχάριστη μυρωδιά και δεν είναι καθόλου λιπαρό. Βγαίνει και σε μεγαλύτερο μέγεθος, αλλά επειδή η ποσότητα που συνιστάται να βάζετε στα μαλλιά σας είναι μικρή, ακόμα και αυτό των 50 ml είναι υπεραρκετό για τουλάχιστον μισό χρόνο!!
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε στεγνά ή βρεγμένα μαλλιά αλλά και στο δέρμα. Δεν ξεβγάζεται και μπορείτε να το χρησιμοποιείτε όσο συχνά θέλετε. Το απλώνετε από τη ρίζα έως την άκρη άφοβα, γιατί δε λαδώνει τα μαλλιά.

Όλα άρχισαν όταν...
Τα μαλλιά μου έχουν υποστεί αρκετές φθορές, κυρίως από ντεκαπάζ αλλά και βαφές.. Εμ, βέβαια, όταν από ξανθά τα κάνεις σκούρα και τούμπαλιν, λογικό δεν είναι? Μα κι εγώ βαριέμαι το χρώμα εύκολα, τι να κάνω! Τη μια νομίζω πως το ξανθό με χλωμιάζει, την άλλη πως με φωτίζει, ούτε και ξέρω τι μου αρέσει τελικά! Πιστεύω αυτό δε συμβαίνει μόνο σε μένα, σωστά?
Δεν άντεχα να αγγίζω τα μαλλιά μου και να πιάνω μια ξεραΐλα σα να πιάνω άχυρα! Μια ξαδέρφη μου, μου μίλησε γι'αυτό το μετάξι και δεν άργησα να το δοκιμάσω..

Αποτελέσματα από το μετάξι
Κατενθουσιάστηκα.. Αρχικά το έβαζα σε ισιωμένα μαλλιά και τα ένιωθα μεταξένια.. Στην πορεία το δοκίμασα σε βρεγμένα και επίσης ανακάλυψα πως όχι μόνο τα ενυδατώνει, αλλά τα κάνει και σα σπαστά αν τα μαλάξω λίγο!! Τέλεια επιλογή λοιπόν και ειδικά το καλοκαίρι!Τα μαλλιά μου είναι πάντα ενυδατωμένα μετά τη χρήση και μυρίζουν υπέροχα! Ξεμπλέκονται και χτενίζονται εύκολα σα να έχω βάλει μισό μπουκάλι μαλακτικό και πολύ σημαντικό δε λαδώνουν!
Είναι οικονομικό μιας και κρατάει πολύ, γιατί μια μικρή ποσότητα αρκεί!

Που το βρίσκουμε
Μόνο σε κομμωτήρια.. Είδα όμως το έχει και το Site που έχει βρει η myStickland εδώ.


17 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ κοριτσάκι!
    Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγω με τα μαλλιά:(
    Τη συγκεκριμένη εταιρία την έχω δοκιμάσει και εγω και έχω καναδυο προ'ι'όντα που έχω δοκιμάσει..
    Θα κάνω σύντομα ανάρτηση με τη γνώμη μου για τα συγκεκριμένα!!
    (έχω αγοράσει αρκετά προ'ι'όντα απο το συγκεκριμένο σάιτ και έμεινα πολύ ευχαριστημένη!
    φιλιά**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ!! :) Α, για πες μου γνώμη.. Λες καλύτερο το CHI, να δοκιμάσω αυτό την επόμενη φορά μόλις μου τελειώσει? Ναι, πολύ ωραία ιδέα!! Να ενημερωθούμε και οι υπόλοιπες για όσα δεν ξέρουμε! Τέλεια!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Χωρίς να έχω δοκιμάσει το δικό σου,νομίζω οτι μόλις το chi ανοίξει το μπουκαλάκι του και απλωθεί στα μαλλιά σου (και στο σώμα σου,γιατί όχι;)θα το αγαπήσεις για πάντα!
      αχ..είναι τέλειο!!

      Διαγραφή
    3. Με έψησες με την περιγραφή σου!! Χι χι... Next time CHI λοιπόν!! Α! Κι εσύ δοκίμασε το Biosilk και άμα δε μας αρέσουν ανταλλάζουμε!! Χα χα.. Ωραίο; :)

      Διαγραφή
  2. Τα δικά μου μαλλιά βλέπουν μετάξι μόνο όταν τα πάω κομμωτήριο τα καημένα....όλο και ψήνομαι όμως...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά κάνεις και ψήνεσαι! Δεν θα το μετανιώσεις, στο υπόσχομαι!! :)

      Διαγραφή
  3. Είχα αγοράσει κι εγώ ένα μετάξι από το κομμωτήριο. Έχω χρόνια να πάρω. Είμαι σε φάση που θέλω να φροντίσω τα μαλλιά μου, μιας και λέω να τα μακρύνω (δεν ορκίζομαι), άρα όλο και κάτι θα πάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πολύ καλά!! Να προτιμάς μετάξι αντί σιλικόνη πάντως!! Κάνε μια δοκιμή.. Είναι πολύ κοντά τα μαλλιά σου? Συνήθως άμα τα πιάνεις μακραίνουν πιο γρήγορα, αλλά σπάει η τρίχα.. σίγουρα θέλουν πολύ περιποίηση.. υπομονή θέλει πάντως και να το έχεις πάρει απόφαση, αλλιώς πάλι θα πας να τα κόψεις!! εκ πείρας σου μιλάω.. χι χι.. :)

      Διαγραφή
    2. Είναι όπως στο προφίλ μου ή λίγο πιο μακριά. Συνήθως τα μακραίνω για να τα κόψω ξανά κοντό καρέ. Ο χρόνος θα δείξει.

      Διαγραφή
    3. καταλαβαίνω.. κι εγώ τρώω τέτοιες φρίκες ώρες ώρες.. και κάποιες φορές μετανιώνω αν τα έχω κόψει! αλλά μετά λέω σιγά, μαλλιά είναι, θα μακρύνουν! :)

      Διαγραφή
  4. Εγώ χρησιμοποιώ σιλικόνη αλλά με όσα διάβασα όταν τελειώσει θα πάρω μετάξι! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται να πάρεις μετάξι!! Θα δεις, καμία σχέση!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι το μετάξι δεν το έχω ακουστά! Αν και ακούγεται πολύ ενδιαφέρον το ότι δεν λαδώνουν τα μαλλιά πιο εύκολα με αυτό!! Δεν είμαι και πολύ της.. περιποιήσεως πάντως!! Ότι αγοράζω το βλέπω ζεστά καμία εβδομάδα και μετά στο ράφι!! Ένας λόγος που δεν σου σχολίασα στη δημοσίευση με τα 10 προϊόντα! Ζήτημα να είχα 4 να πω! χαχαχα!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πολύ καλό το μετάξι!! Αν το έχεις στο μυαλό σου σαν μαλακτικό μαλλιών με ευχάριστο άρωμα δεν θα το βαρεθείς!! Χαχα, δε μπορεί όλο και κάποια θα βρεις αν ξεκινήσεις!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά προϊόντα για τα ταλαιπωρημένα μου μαλλιά. Θεωρώ ότι το μετάξι silk therapy της biosilk είναι το ιδανικότερο γιατί δε βαραίνει τα μαλλιά μου και τα κάνει πολύ απαλά και όμορφα. Το έχω βρει σε πολύ καλή τιμή στο internet στο ariane eshop.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις απόλυτο δίκιο!! α ναι αυτό το eshop το έχει αναφέρει και η mystickland! :)

      Διαγραφή
  8. ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΤΞΙ ΜΑΛΛΙΩΝ ΣΕ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ e-shop niamo,gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...