10.4.14

Καταχθόνιο Μυαλό...

Υπάρχουν στιγμές, που τα λόγια υπερνικούν τις σκέψεις.
Υπάρχουν στιγμές, που ο ρομαντισμός εξαφανίζεται σαν σύννεφα σκόνης.
Υπάρχουν στιγμές, που το συναίσθημα ισορροπεί σε ένα τεντωμένο σκοινί.

Υπάρχουν όμως και στιγμές,
που οι σκέψεις είναι τόσο ζωντανές, σαν τα ολάνθιστα λουλούδια του κήπου
ο ρομαντισμός τόσο ξέφρενος, σαν ένα πάρτυ με πολύ αλκοόλ
το συναίσθημα τόσο βαθύ, σαν το μπλε χρώμα του ωκεανού.

Και τότε είναι που ταξιδεύεις ακατάβλητα, ακόρεστα, αδηφάγα, αχόρταγα,
στα άδυτα του αβυσσαλέου, απύθμενου, ανεξιχνίαστου, καταχθόνιου μυαλού σου.


35 σχόλια:

  1. Με τις σκέψεις κάνουμε τα μεγαλύτερα ταξίδια!! Καλό βράδυ Εύη μου, φιλιά πολλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι ακριβώς marie μου!! :) καλό βράδυ, φιλάκια πολλά πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  2. Κοριτσάρα μου, τί λέξεις χρησιμοποίησες?
    Τί εικόνες, τί συναισθήματα που δημιουργούν!?!
    Δεν έχω λόγια...
    Απλά, εύχομαι να μένεις όσο το δυνατόν περισσότερο στο δεύτερο μισό!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Εβονιτουλίνι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα συμβαίνουν, όλα!!! :) ευχαριστώ πολύ Χουανιτάκι μου!!!! φιλάκια πολλάαααααα

      Διαγραφή
  3. Με όμορφες σκέψεις όλα πάνε τέλεια.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Think positive - feel positive!!! Φιλιάααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χμ... Ένα έχω να σου πω...Το είχα καταλάβει ότι είσαι καταχθόνια... Τώρα μας το λες και μόνη σου... Μας έκανες ένα μυαλό ανω κάτω και σήμερα! Ερέχτηκα, και εκουζουλάθηκα together! Είσαι εσύ μια ντιρμπάζα (καλά το πα???) άλλο πράμα! χαχαχα! Φιλιά Ευάκι!

    Υ.Γ. Ας σοβαρευτώ λιγακι! Ωραίες σκέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα... όλα πια τα έχεις καταλάβει βρε παιδί μου!!!! χαχαχχαα... πες μου τώρα που τις βρήκες αυτές τις λέξεις???? από τις 3 τη 1 ξέρω μόνο!!!!! το εκουζουλάθηκα!!!! τυχαίο? δε νομίζω!! χαχαχχαα/// σ'ευχαριστώ πολύ Μάκη μου, φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. Βρε έμένα η καταγωγή μου είναι απο Μακεδονία και Επτάνησα που θες να ξέρω τι σημαίνουν αυτές οι λέξεις??? Χαχαχαχα! Όχι πέρα απο πλάκα το ερέχτηκα σημαίνει θαύμασα (το είχα μάθει από μια Κρητικιά που ...θαύμαζα παλιά), το εκουζουλάθηκα το ξέρεις (και το υιοθετείς μάλιστα) και το ντιρμπαζα σημαίνει ατίθαση!!! Είδες πως κολλάνε όλα μαζι???χαχαχα! Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. μα αναρωτήθηκα και γω, που τα ξέρεις εσύ όλα αυτά!!! δεν πονηρεύτηκα καθόλου!!! ;) χαχαχαχα... κολλάνε ναι!!! εντάξει, αφού είπες Επτάνησα κατάλαβα πολλά!!!!

      Διαγραφή
  6. αχ αυτές οι στιγμές!!!!!!!!
    Καληνυχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω παντως ταξιδεψα με τους στιχους σου.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ποσο δικιο εχεις Εβονιτακι μου!

    φιλακια πολλα! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ αληθινό.. δυνατές λέξεις για δυνατά συναισθήματα!
    Καλό σαββατοκύριακο Εύη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ δυνατοί στίχοι, με έντονο συναίσθημα!
    Φιλιά, να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διχασμένο το μυαλουδάκι μας!!! Μια χαρά τα λες φίλη μου!! Τελικά όλα χρειάζονται στη ζωή!! :))
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολυ ομορφες οι σκεψεις σου, Ευη μου!!!
    Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εύη μου καταχθόνιες αλλά όμορφες οι σκέψεις που σε έβαλαν να ενώσεις τις λέξεις μεταξύ τους και να γράψεις αυτό το κείμενο.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δυνατές λέξεις με ακόμα δυνατότερα νοήματα!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χμμμμμ..... καταχθόνια evoni-t-sa.....!!...ακατάβλητα, ακόρεστα, αδηφάγα, αχόρταγα, στα άδυτα του αβυσσαλέου, απύθμενου, ανεξιχνίαστου και καταχθόνιου (!!) μυαλού σου...όλα μπορούν αν συμβούν, αφού η ελληνική γλώσσα έχει τόσες πολλές λέξεις για να εκφραστείς! Φιλιά πολλά ώρε κοπελιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχο κείμενο. Επλασες τις λέξεις με μαεστρία.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με λίγα λόγια Εύη μου, "άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου" όπως πολύ σωστά επισήμανε ο Sartre!
    Πάντως μου άρεσε πολύ αυτό το ποιητικό και αποκαλυπτικό κείμενο!

    ΑΦιλάκια τρυφερά και Α=Αληθινά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aνθρωπινο μυαλο η πιο περιπλοκη μηχανη στον κοσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι σκέψεις έχουν και την θετική τους αλλά και την αρνητική τους πλευρά πάντα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ο ρομαντισμός τόσο ξέφρενος σαν πάρτυ με πολύ αλκοολ!!!
    Εύη με έστειλες!!!!!!!!!!!
    Εξάλλου τα έντονα συναισθήματα κάνουν το καλύτερο και πιο δυνατό μεθύσι!!
    Φιλιά πολλά κορίτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Nice post!!!
    Have a nice sunday! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου αρέσεις τρελά κοριτσάκι!
    Το ποίημα σου που δεν πέρασε απαρατήρητο πότε θα το ανεβάσεις αγάπη;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αύριο που θα έχω χρόνο θα κάνω την ανάρτηση, σήμερα σχόλασα αργά από το μάθημα και δεν έχω κουράγιο!! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  23. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφά σχόλια σας!!!! Πραγματικά, περίπλοκο το ανθρώπινο μυαλό!!! Την καληνύχτα μου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γλυκούλα μου, τι όμορφη εικόνα με το δεξί και αριστερό ημισφαίριο...τι λόγια έγραψες..! Έγραψες !! Πολύ μου άρεσε αυτή η ανάρτηση!!
    Σε γλυκοφιλώ **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφο και αληθινό!Έχουν μεγάλη δύναμη οι σκέψεις!Τα φιλιά μου και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. These thoughts are so true,the mind is the greatest weapon.
    Happy Easter sweetie.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Thank you Kim!!!! Yes, it is true, mind is everything and so complicated!! Happy Easter to you too!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...