12.11.17

Το αλφάβητο...της Μαρίνας!

Τη σκυτάλη παίρνω από το Μαρινάκι εδώ για να πω όχι για το πώς πέρασα την εβδομάδα που μας πέρασε, αλλά για το πώς τελειώνει και αρχίζει μια νέα!

Αμάν!
Βαρέθηκα πιά...
Για ακόμη μια φορά αύριο είναι...
Δευτέρα!
Ε, όχι δεν τη θέλω.
Ζήλεψέ τη εσύ αν θες.
Ήμαρτον!
Θα μου πεις ξέρω, πως σηματοδοτεί την αρχή της εβδομάδας.
Ίσως, ναι.
Κάνε μου όμως τη χάρη να διαφωνώ.
Λοιπόν, εγώ θα περιμένω το επόμενο Σαββατοκύριακο.
Μόνο αυτό, ναι!
Να πάμε καμιά βολτούλα.
Ξεσκάμε συνήθως τις Κυριακές.
Όμορφες που είναι!
Πάντως και το Σάββατο καλό είναι.
Ρούχα μένουν πάντα για σίδερο τη μέρα αυτή.
Συνήθεια είναι.
Τουλάχιστον περνάμε καλά.
Υστερόγραφο δεν έχει.
Φεύγω τώρα.
Χωρίς πολλά πολλά.
Ψήνω το αυριανό φαγητό γι'αυτό βιάζομαι!
Ωραία μέρα να έχουμε!

36 σχόλια:

  1. Αχ evonitaki μου, σούπερ το αλφάβητο σου. Βέβαια, θα σου πω την αλήθεια. Παλιότερα, κι εγώ ήμουν έτσι με την Δευτέρα. Τώρα, δεν θα σου πω πως την αγαπώ (μην πω και ψέματα), αλλά σίγουρα έχω μάθει να την απολαμβάνω περισσότερο!
    Εγώ σου εύχομαι πάντως, σε κάθε μέρα να βρίσκεις κάτι να σε κάνει να χαμογελάς.
    Καλό Κυριακάτικο βράδυ!
    Σε φιλώ 😘
    ΥΓ: τι καλό ετοίμασες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν, ξέρω κάτι με πιάνει, αλλά οκ, στο τέλος συμβιβάζομαι!! :) ευχαριστώ πολύ Μαρινάκι μου!! Κοτόπουλο με πατατούλες!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Υπάρχει ένα μυστικό κλειδί Εύη μου 🗝 🔐 που αν το "τεστάρεις" μια φορά θα σε μάθει να μη σκέφτεσαι το αύριο και αυτό είναι, να ζεις με όλο σου το είναι το ΤΩΡΑ 👫 ... Ζήσε αυτές τις μικρές στιγμές όσο ευχάριστες ή δυσάρεστες ή αδιάφορες και αν είναι!💞 😤
    Μου άρεσε που έβγαλες το παράπονο σου με αυτό τον τρυφερό τρόπο! :-P

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλό Κυριακάτικο βραδάκι! 💋 🌛 🌜

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο τώρα θέλω και γω να ζω, αλλά όσο βραδιάζει κ η επόμενη μέρα είναι η Δευτέρα, ξενερώνω να το πω; :) χαχχααχ... ευχαριστώ πολύ μαγισσούλα μου γλυκιά! Καλό βράδυ, φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Εύη μου πανέμορφο, πολύ γλυκό και ανθρώπινο. Μπράβο κορίτσι μου.
    Καλή βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ όμορφο το αλφαβητο σου Ευη μου!!
    Και εγω ξενερωνω με τις Δεύτερες χα χααα!!
    Καλη συνέχεια!!Πολλα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Dimi μου, χαίρομαι που αισθάνεσαι το ίδιο! Χαχχαχα..φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  5. Γειά χαρά... πρωτοτυπο το αλφαβηταρι σου!

    Το νέο μου blog...
    https://dinamighty.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπώ το όμορφο αλφαβητάρι σου, Εύη μου. Καλή εβδομάδα να έχουμε. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας έχουμε καλή εβδομάδα Εύη μου , έστω και αν δεν μας αρέσουν οι Δευτέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ούτε εγώ τη θέλω τη Δευτέρα!!! Ωραίο το αλφάβητό σου Εύη μου.Σαν να το έγραψα εγώ μόνο που το Σάββατο δεν σιδερώνω χαχααα
    Καλή σου εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχαχχα..κάπου πρέπει να μπει και αυτό στο πρόγραμμα! Ευχαριστώ Άννα! Καλή εβδομάδα!! :)

      Διαγραφή
  9. Αχχ αυτές οι Δευτέρες! Μεγάλο βάσανο αλλά τουλάχιστον περνάνε γρήγορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι βασανάκι, αλλά όντως περνάνε γρήγορα! Καλή εβδομάδα Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  10. Όταν τέλειωσα το σχολείο, αγάπησα τις Δευτέρες! Αλλά τα Σ/Κ που ξεκουραζόμαστε, πάντα τα περιμένουμε πώς και πώς!
    Ωραίο το αλφάβητό σου!
    Καλή εβδομάδα εύχομαι! Με ςνα τεράστιο και πανέμορφο Σ/Κ στο τέλος! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα Σαββατοκύριακα είναι κάτι το διαφορετικό!!!χαχχα..αρκεί να μη δουλεύεις! 😂 ευχαριστώ πολύ πολύ Αλεξάνδρα μου!!

      Διαγραφή
  11. Και μένα με ξενερώνει η Δευτέρα...χάθηκε ο κόσμος να καταργηθεί;
    Ας ήταν δυο μέρες η Κυριακή και η ξεκούραση! χαχα!
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε παιδί μου!! Κάτι πρέπει να γίνει και να καθιερωθεί ως αργία για πάντα!!! Φιλιά πολλά Μαράκι μου!! 😙

      Διαγραφή
  12. Γι' αυτό κι εγώ δεν ήρθα Δευτεριάτικα!
    Είμαστε σχεδόν στην Πέμπτη! Και μετά Παρασκευή! (Ναιιιιι!)
    Μετά θα έρθει το Σαββατοκύριακο, όμως μετά θα ξαναείναι Δευτέρα! (Να δεις που έτσι θα γίνει! Λες να έχω το κληρονομικό χάρισμα???!!!!)
    ;-)
    Εβονιτουλίνι μου, ζζζούπερ και το δικό σου αλφάβητο!!!
    Μια αγκαλιά πελώωωωωωρια και αμέτρητα ζουμερά ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, να σου κρατάνε παρεούλα τις... Δευτέρες!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 'χεις παιδί μου, εννοείται!!!! Χαχαχαχα... κρατάω την αγκαλιά και τα φιλάκια για αύριο που πάλι Δευτέρα!!! 😨 φιλιά πολλάαα Χουανιτάκι μου

      Διαγραφή
  13. Ωραίο αλφάβητο! Μου φαίνεται πολύ δύσκολο να το γράψεις! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα μπορεί και να με τρολάρεις Μάκη που λες ότι σου φαίνεται δύσκολο στη γραφή του!! Χαχαχαχα.. ευχαριστώ πάντως.. :) καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
    2. Δεν τρολάρω! Το εννοω! Είναι έξυπνος τροπος γραφής και πρέπει να έχει και συνέχεια, ροή, σχέση το αμέσως επομενο που γράφεις!

      Διαγραφή
  14. Με καθυστερηση λιγων.. ημερων.. περασα να δώ και εγω το αλφαβηταρι σου εεε ναι καλε πια αμαν με τις δευτερες θα συμφωνήσω με την Μαρία απο πανω χαθηκαν να γινουν δυο οι κυριακες..χα..χα... μπορεί να ειναι ακομα Τεταρτη όμως εγω θα σου ευχηθώ απο τωρα καλό Σαββατοκυριακο..χα..χα. να περνας ομορφα οτι και να κανεις Εβονιτα μου φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πραγματικά!! Χαχαχαχαχ...σε ευχαριστώ πολύ Ρουλίτσα μου και συ να είσαι καλά και να περνάς όμορφα! Φιλάκιααα!!

      Διαγραφή
  15. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...