20.2.17

ο χορός των "φλαμίνγκο"...
























*
΄Ενας συννεφιασμένος ουρανός σε αποχρώσεις του ροζ... και σύννεφα να χορεύουν... ένα τραγούδι να συντροφεύει το ημίγλυκο κρασί που μόλις βάλανε στα ποτήρια τους... 

Η γνωριμία τους τυχαία σε ένα ballroom... εκείνη δασκάλα χορού κι εκείνος επίσης... τα βλέμματά τους συναντήθηκαν στο χορό του φλαμένκο που εκείνη χόρευε με πάθος... κάθε φορά έδινε όλο της το είναι... και κείνος τόσο μαγεμένος... την κοιτούσε με θαυμασμό και δεν παρέκλινε στιγμή από το να την κοιτάει... δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια του από πάνω της... σε μια στροφή, εκείνη παραπάτησε και έπεσε πάνω του... και τότε ξεκίνησαν όλα...

- Είσαι πολύ ευγενικός.
- Και συ τόσο όμορφη! 
- Σου χρωστάω.
- Αύριο λοιπόν... θα σε περιμένω στο γυάλινο κτίριο στις 9:30...
- Θα έρθω.

Το γυάλινο κτίριο βρισκόταν στην άκρη της πόλης δίπλα στη θάλασσα... ένας χώρος με πολλές αίθουσες που οποιοσδήποτε μπορούσε να κάει κράτηση και να τον διαμορφώσει όπως τον επιθυμεί.

Η ώρα περνούσε... εκείνος μόνος στο γυάλινο κτίριο να αγναντεύει το πέλαγος... είχε διαλέξει την αίθουσα στο ρετιρέ... πάτωμα παρκέ σε σκούρο καφέ ξύλο και λευκό χρώμα στους τοίχους... ένα τραπέζι και δυο καρέκλες στο χώρο ήταν αρκετά... 
Το ρολόι έδειχνε 9:45 και εκείνος είχε αρχίσει να ανησυχεί...
Δεν άργησε να φανεί... η καρδιά της χτυπούσε δυνατά... δεν ήξερε τι να περιμένει... την κοίταξε στα μάτια και την προσκάλεσε για χορό... 

- Δέξου αυτό το δώρο από μένα.
- Με βρίσκεις απροετοίμαστη, ευχαριστώ πολύ!

Ένα ζευγάρι παπούτσια χορού και μια κόκκινη κορδέλα... εκείνος άρπαξε την κορδέλα και της έκλεισε τα μάτια... 

- Ήρθε η ώρα να χορέψουμε... 
- Ας χορέψουμε λοιπόν...

Ένας χορός συγκλονιστικός, γεμάτος ένταση και πάθος... τόσο πάθος που στο τέλος του χορού, τα χείλη της βρέθηκαν να ακουμπάνε τα δικά του...
Και τότε όλα άλλαξαν και για τους δυο... μια ζωή γεμάτη μυστήριο και ίντριγκες...

   



* δυο πράγματα εντυπωσιακά που αφορούν στα φλαμίνγκο: 
α) στέκονται στο ένα πόδι για να διατηρήσουν τη θερμοκρασία του σώματός τους και 
β) παράγουν κόκκινο γάλα!


34 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ όμορφο! Μ'αρέσει η γραφή σου. Το απόλαυσα το κείμενό σου και τα αστεράκια για τα φλαμίνγκο δεν τα ήξερα!Ενδιαφέροντα!! Να σαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άννα μου, χαίρομαι που σου άρεσε, πράγματι είναι ενδιαφέρουσες πληροφορίες! καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
  2. Ωωωωωωω Ευη....! τι έκπληξη....! πόσο όμορφη γραφή. Για σε παρακαλώ να το κάνεις συχνότερα...! ωραίες εικόνες, λιτή γραφή, μέσα σε λίγο χώρο είπες πολλά πράγματα με τρόπο όμορφο. Μπράβο κορίτσι μου.
    Καλή βδομάδα και περιμένουμε τέτοιες δημιουργίες συχνότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα, ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια, η γνώμη σου μετράει καθώς είσαι μετρ σε αυτό το είδος! :) Καλή εβδομάδα και καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο Εύη μου!
    Τα αστεράκια κι εγώ δεν τα ήξερα, πράγματι εντυπωσιακές πληροφορίες.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Έλλη μου, φιλάκια πολλά! να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Ωωωω...τι χορός στα αλήθεια!!

    Κόκκινο γάλα ε? Δεν το ήξερα..καλά δεν ήξερα πως παράγουν και γάλα...κοίτα να δεις που δικαιώνεται και η διαφήμιση γνωστού σούπερ μάρνετ...χαχα!

    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βαθειά αισθησιακός χορός το φλαμένκο Εύη μου και πάνω στα βήματα του γίνονται τα πιο όμορφα όνειρα !! Πολύ ωραία γραφή !!
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικά πολύ ωραίος χορός το φλαμένκο γεμάτος ένταση και πάθος. Ευχαριστώ πολύ nikol!! φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Ευη μου, καιρο πολυ ειχα να σε επισκεφτω!!! <3 Πολυ ομορφος ο χορος των "φλαμινγκο" σου... Εισαι φοβερη!!! Ουτε κι εγω ηξερα τις πληροφοριες αυτες... Σε φιλω!!!
    Φωτεινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Φωτεινή!! Καλώς ξαναβρεθήκαμε! ;) Φιλιά πολλά! 😘❤

      Διαγραφή
  7. Τελεια πουλια τα φλαμινγκο Ευα μου έχουν ενα αισθησιασμό οι κινησεις τους πως να μην σε εμπνευσουν φιλη μου για μια όμορφη γεμάτη παθος ιστορία...!! να περασεις ομορφα οτι και να κανεις Ευα μου .. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γω τα βρίσκω πανέμορφα Ρουλίτσα μου!! Σε ευχαριστώ πολύ, φιλάκια πολλά!!! 😘❤

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφη και αισθησιακή ιστορία Εύη μου! (ήξερα πως το έχεις!) ;-)
    Υπέροχα πουλιά τα ροζ φλαμίνγκο, φυσικό να "πήρε" από εκεί και ο αισθησιακός και ερωτικός αυτός χορός!
    ΑΦιλάκια και να έχεις ένα υπέροχο τριήμερο! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχχα, το 'χω λες;; είναι έμπνευση, ναι!! ευχαριστώ πολύ μαγισσούλα μου!! Φιλάκια πολλά!! 😘❤

      Διαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφο !!!
    Καλό τριήμερο και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντάξει βρε Εύη τώρα, δηλαδή πόσο καλά γράφεις?χαχα! Πολύ όμορφο κείμενο!

    Υ.Γ. Εγώ νόμιζα πως τα φλαμίνγκο κάθονται στο ένα πόδι επειδή τα έβαλε τιμωρία κάποιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα γιορτάζεις σωστά??? Πολύχρονη παιδί μου, οτι επιθυμείς!

      Διαγραφή
    2. Καλά, τα παραλές! Χαχαχαχα.. ευχαριστώ πολύ Μάκη μου... 😜 όχι, δε γιορτάζω..τι γιορτή να είναι; κάτσε να το ψάξω... Γράψε 100 φορές στο τετράδιο τιμωρία μη σε βάλω να μιμηθείς τα φλαμίνγκο (τιμωρία στο ένα πόδι): το βαφτιστικό της Εύης είναι το Σταυρούλα!!! Χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Ααααα Σταυρούλα οκ θα το έχω υπόψιν μου! Ξεκινάω να γράφω...χαχα!

      Διαγραφή
  11. Γράφεις πολύ ωραία, τώρα σε ανακαλύπτω σιγά-σιγά! Ιδιαίτερα τα φλαμίνγκο!
    Καλό μήνα εύχομαι, καλή Σαρακοστή και μια υπέροχη Άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! :) Καλό μήνα, καλή Σαρακοστή και φυσικά να έχουμε μια όμορφη Άνοιξη!!! φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  12. Εμπνευσμένο κείμενο. Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!

    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...