6.10.17

Το Ταξίδι...
























Ήταν Φθινόπωρο...

Οι δυο τους είχαν οργανώσει ένα σύντομο ταξιδάκι στο χωριό. Δεν πήραν πολλά ρούχα, θα πήγαιναν μόνο 4 μέρες. Είχαν αποφασίσει να ταξιδέψουν με το τρένο. Ήθελαν να ζήσουν νέες εμπειρίες και το τόλμησαν.
Λίγο ο καιρός - μουντός χωρίς να βρέχει, λίγο η κούραση - πρώτη φορά με τρένο, τους έκανε να αποκοιμηθούν γέρνοντας η μία πάνω στην άλλη.
Στην πρώτη στάση, τους ξύπνησε ο ελεγκτής, ζητώντας τα εισιτήρια...

- Παρακαλώ πολύ, τα εισιτήριά σας.
- Ορίστε κύριε, απάντησαν και οι δυο με χαμόγελο παρά τη νύστα τους, δείχνοντας τα αποκόμματα.
- Φοιτήτριες;
- Μάλιστα! αποκρίθηκε η μια.
- Μη μου πείτε πως και μένα με περάσατε για φοιτήτρια; απάντησε η δεύτερη.
- Μα φαίνεστε τόσο μικρή...
- Είμαι συγγραφέας κύριε και ετοιμάζω τη νέα μου ποιητική συλλογή.
- Οι άνθρωποι των τεχνών έχουν μια άλλη αύρα.. ζουν στο χθες, στο σήμερα και στο αύριο ταυτόχρονα. Δε συμφωνείτε;
- Και επαυξάνω!
- Σας αφήνω να απολαύσετε το ταξίδι σας, καλή συνέχεια!
- Κρίμα που δε μπορείτε να μας κάνετε παρέα, δείχνετε ενδιαφέρων άνθρωπος. Καλή συνέχεια και σε σας!

Ο ελεγκτής έφυγε και κείνες συνέχισαν τον ύπνο τους.
Όσο περνούσε η ώρα, ο καιρός άρχισε να δείχνει τα δόντια του. Και να ο αέρας, να οι αστραπές, ξεκίνησε και η μπόρα.
Ξύπνησαν από τη δυνατή βροχή και κοιτάχτηκαν στα μάτια γεμάτες έκπληξη και φοβία. Δε μίλησαν. Πιάστηκαν χέρι με χέρι, σφίγγοντάς τα δυνατά, η μία της άλλης. Το τρένο, συνέχιζε την πορεία του και κείνες δεν έπαψαν στιγμή να κοιτάζονται.

- Να δεις που κάτι θα συμβεί, να λέει η μία.
- Είναι που μπήκαμε πρώτη φορά σε τρένο, μην το γρουσουζεύεις, να λέει η άλλη.
- Δεν ξέρω, θα δείξει.
- Μην κάνεις αρνητικές σκέψεις! Πάρε να διαβάσεις το ποίημα στη σελίδα 7.

Σελίδα 7.
Το Ταξίδι...

Ένας δρόμος, ένας χάρτης και μια επιστροφή.
Χωρίς πυξίδα και κανόνες.
Γυρίσανε κι ας ήταν Κυριακή, αυτή η επιστροφή δεν ήταν σαν τις άλλες.
Γεμάτη μπόρες και βροχή, χαμένες μες στα όνειρά τους.
Μια εμπειρία η ζωή, που αν δεν τη ζήσεις, θα τη χάσεις.
Πάντα μπροστά σου να κοιτάς και να ΄χεις όνειρα και ελπίδες.
Αν δεν βρεθείς με τη φωτιά, οι λέξεις τότε θα 'ναι κρίμα.
Μη στέκεσαι μες στα πολλά, τα λίγα είναι με αξία.
Θυμήσου πως ο άνθρωπος θα ζει με νοσταλγία.




26 σχόλια:

  1. Εύη μου, όμορφο ποίημα, όμορφο ταξίδι γεμάτο ανατροπές. Μια νέα εμπειρία. Σε φιλώ, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως τα μεγάλα και ιδιαίτερα ταξίδια, κρύβουν αρκετές ανατροπές..ευχαριστώ πολύ Mia, φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Μες τη ζωή είναι και οι μπόρες και οι καταιγίδες... Και τί καλύτερο από το έχεις ένα χέρι να κρατάει σφιχτά το δικό σου, ε?
    Απλά μετά από τον όλο χαλασμό τα χρώματα είναι πιο καθαρά, πιο φωτεινά!
    Το ουράνιο τόξο την κάνει την εμφάνισή του!!!
    *Θέλω κι εγώ ταξιδάκι με τρένο!!! :-(
    Το Ταξίδι... ήταν πολύ όμορφο, Εβονιτουλίνι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το καλύτερο να έχεις πάντα κάποιον δίπλα σου στο ταξίδι της ζωής.. τα πάντα είναι μες στη ζωή, θα συμφωνήσω Χουανιτάκι μου! Φιλάκια πολλά, σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  3. Οι άνθρωποι των τεχνών έχουν μια άλλη αύρα.. ζουν στο χθες, στο σήμερα και στο αύριο ταυτόχρονα...
    πόσο δίκιο έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που και συ το νιώθεις αυτό για τους ανθρώπους των τεχνών.. ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Ένα ταξίδι με το τρένο χωρίς προορισμό!!! Κι αν έχεις ένα χέρι να κρατάει το δικό σου... τότε όλα είναι υπέροχα!
    Φιλιά, Εύη μου! 💟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, όλα είναι υπέροχα τότε πραγματικά, παίρνεις μεγάλη δύναμη..ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου, φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Εύη μου μένω έκπληκτος.....!
    Πολύ όμορφο. Στο κλίμα που αγαπώ. Ένα τραίνο, μια φυγή, χέρια που σφίγγονται, φόβος, αγωνία. Ατμόσφαιρα σκοτεινή απειλητική. Noir κατάσταση.
    Αλήθεια με εκπλήσεις πολύ όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε Γιάννη και η γνώμη σου μετράει για μένα μιας και εσύ είσαι μετρ του είδους! Σε ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  6. Μ' αρέσει πώς ενσωμάτωσες ένα πανέμορφο ποίημα σε μια ιστορία που θα μπορούσε να έχει συμβεί σε όλους!
    "Αν δεν βρεθείς με τη φωτιά, οι λέξεις τότε θα 'ναι κρίμα.
    Μη στέκεσαι μες στα πολλά, τα λίγα είναι με αξία."
    Ο στίχος δεν αφήνει τίποτα απ΄έξω, μπράβο σου!

    ΑΦιλάκια πολύ γλυκά και καλό Σαββατοκύριακο από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσούλα μου, πόσο πολύ σε ευχαριστώ! Και είμαι πολύ χαρούμενη που σου άρεσε όλο αυτό το δέσιμο, αλλά και το ποιηματάκι μου..νομίζω δε χρειάζεται να αναλύσω κάτι παραπάνω..ευχαριστώ και πάλι, φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!

      Διαγραφή
  7. Evonita μου, τι όμορφη ιστορία και πόσο ωραία ξεπετάχτηκε το ποίημα στην ροή της.
    Πολύ ωραίοι και σοφοί οι στίχοι του.
    Είναι όμορφα τα ταξίδια και οι ανατροπές μέσα στο πρόγραμμα της ζωής. Αν υπάρχει όμως ένα χέρι να κρατάς και δυο μάτια να κοιτάζεις, τότε όλα είναι λίγο καλύτερα.
    Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου σε ευχαριστώ πολύ!! Όλα είναι πιο όμορφα όταν δεν είσαι μόνος! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. Εύη???? Σίγουρα εισαι εσυ? Δυό κείμενα μέσα σε λίγες μέρες? Με φοβίζεις....χαχα!

    Ας σοβαρευτώ τώρα γιατί έχω την τάση να ξεχειλώνω καταστάσεις με τα άστεία μου. Λοιπον. Κατά την ταπεινή μου γνώμη μου έγραψες ένα καταπληκτικό κείμενο. Τόσο παραστατικό, συναισθηματικό και για μένα νοσταλγικό. Αυτή την αίσθηση μου άφησε. Και το ποιήμα που ακολούθησε ταίριαξε τόσο με την εικόνα των δυο γυναικών... Εύγε!

    Υ.Γ. Δεν μας είπες αν ήταν ωραια γκομενάκια όμως.Ο ελεγκτής είχε ενδιαφέρον? Τα κορίτσια??????

    ΥΓ2 "Θυμήσου πως ο άνθρωπος θα ζει με νοσταλγία." Αυτός ο στίχος θα μπορούσε να ήταν ολη μου η ζωή. Σε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τρολάρεις, έτσι; χαχαχαχα...αναφέρομαι στο 1ο part Μάκης..
      Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που σου άρεσε το Ταξίδι αυτό...που για σένα είναι ακόμη πιο μυστήριο, μιας και οι λεπτομέρειες που θες να μάθεις σε έχουν εξιτάρει.. θα τις αφήσω λοιπόν στη φαντασία σου για να έχει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον! Νοσταλγός και συ βλέπω...κράτα τον στίχο.. καλή Κυριακή!!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο κείμενο Εύη μου. Ένοιωσα και εγώ το σφίξιμο των χεριών από την ανησυχία λόγω μπόρας...Μμμ τα ταξίδια είναι υπέροχα έστω και για 3-4 μέρες, έστω και κάπου κοντά.Και όταν έχεις παρέα μαγικά...
    Το ποίημα θαυμάσιο! Σε λίγους στίχους τα είπες όλα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άννα! Τα ταξίδια είναι πράγματι υπέροχα και το τρένο μια εμπειρία διαφορετική. Πάντα με παρέα όλα είναι πιο όμορφα. Φιλιά πολλά, να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραίο ποίημα!
    Δεν έχω κάνει μεγάλο ταξίδι με τρένο, η ανάρτηση σου μου άνοιξε την όρεξη!
    Πρέπει να κάνω κι εγώ τέτοιο ταξίδι.

    Φιλάκια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ serenata !! Να κάνεις, να κάνεις !! Φιλάκια πολλά, καλή Κυριακή!!

      Διαγραφή
  11. Τι ταξίδι κι αυτό!!
    Υπέροχο απ' όλες τις απόψεις!!
    Συγχαρητήρια Εύη μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Μαράκι μου, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. πολύ καλό, αγαπητή... χαίρομαι που γράφεις... ελπίζω και ... σε βιβλίο...

    το τραίνο πάντα μού αρέσει... ευτυχώς κατάφερα και πήγα ταξείδι ως την Θεσσαλονίκη και το χάρηκα...

    φιλιά
    καληνύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Ε, όχι και σε βιβλίο..χαχχαχα.. ναι είναι από τα πιο όμορφα ταξίδια! Φιλιά, καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  13. Καλημερα ΕΥΗ μου!Τι υπέροχο ποίημα !
    Γεμάτο τρυφεροτητα!Συγχαρητηρια φίλη μου!Το εχης!
    Καλή εβδομάδα!Πολλα φιλάκια !😍❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Dimi μου!!!! Φιλάκια πολλά!!! 😘😘😘❤

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...