29.6.12

Παιχνιδάκια και άλλα πολλά!!

Θέλησα με πολύ αγάπη και όρεξη να παίξω και να δεχτώ μερικά βραβειάκια ακόμη που δεν έχω και απλόχερα τα χάρισε η πολύ γλυκιά Taelia σε όλους όσους δεν τα έχουν στη blogoγειτονιά..
Να ευχαριστήσω επίσης και την πολύ θετική Κατερίνα και το γελαστό Δελφινάκι!

Ας ξεκινήσω με τα βραβεία που δεν έχω!
Σε αυτό το καλοκαιρινό βραβείο πρέπει να αποκαλύψω "5 πράγματα που αγαπώ στο καλοκαίρι" και είναι τα εξής:
1. τη ζεστή και γαλήνια θάλασσα
2. τα δροσερά cocktails 
3. τα ζωηρά χρώματα
4. τα τζιτζίκια και τριζόνια
5. τη μυρωδιά των αντιηλιακών

Βραβεία που έχω:
Σε ευχαριστώ Δελφινάκι που μου χαρίζεις κι εσύ ξανά αυτό το φιλάκι! :)

Ας πάμε τώρα στα παιχνίδια!!
1. Who is your favorite superhero? Why?
Οι power puff girls!! Γιατί με τις super δυνάμεις τους προσπαθούν να σώσουν τη γειτονιά τους και γιατί είναι πολύ χαριτωμένες!!
2. What is your favorite magazine?
Όταν θα πάρω κάποιο περιοδικό (συνήθως για την παραλία) αν και προτιμώ να λύνω Σκανδιναβικά, αυτό θα είναι το Elle.
3. Have you ever lived abroad?
Ναι, έχω ζήσει για 3 χρόνια στη Σόφια! Τι έκανα θα μου πείτε εκεί? Ξεκίνησα 1 χρόνο τη γλώσσα και μετά 2 χρόνια στο Πανεπιστήμιο για σπουδές Οικονομικής Πληροφορικής.. Ώσπου δεν άντεξα και έδωσα Κατατακτήριες και πέρασα στην Ελλαδάρα μας στην ΑΣΟΕΕ στο τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας. Δεν μετανιώνω, ήταν μια πολύ καλή εμπειρία ζωής.

4If you could only wear one accessory (bracelet, earring, necklace, etc) for the rest of your life, what would you wear?
Και κανένα να μη φορούσα δεν θα με πείραζε! Αν έπρεπε όμως να διαλέξω θα ήταν το αγαπημένο μου βραχιολάκι που φοράω καθημερινά.
5.  Do you own any animals?
Ναι, το γλυκό μας Ζιζελάκι!!
6. How do you know when it's true love? 
Όταν αγαπάς και σε αγαπάνε χωρίς ιδιοτέλεια (και ισχύει για κάθε είδους σχέση)!

7. As for perfume... floral, fruity, foodie, other?
Μάλλον spicy θα το χαρακτήριζα το άρωμα μου.
8. Do you have a favorite store to shop at for clothes?
Έχω πολλά αγαπημένα, αναλόγως με την περίσταση.. π.χ. το sugarfree για φόρμες.
9. What blogging habit gets on your nerves?
Έχω τόση υπομονή σαν άνθρωπος και κατανόηση, που δύσκολα νευριάζω με κάτι. Το μόνο που θα ήθελα είναι να μπορούσα να πατάω σε κάθε εικονίδιο στους αναγνώστες μου και να με οδηγεί στο αντίστοιχο blog τους, πράγμα που δυστυχώς δε συμβαίνει (πολλές φορές μου εμφανίζεται το join google) και στεναχωριέμαι γιατί δε μπορώ να τους παρακολουθήσω κι εγώ και να ανταποδώσω τη στήριξή τους! π.χ...
10. What type of music do you like listening to?
Μου αρέσει η house, η chillout, η pop, οι ροκ μπαλάντες, τα 70's, 80's, 90's και από ελληνικά αναλόγως την περίσταση!
11. Are you satisfied with your job?
Αν είχα και δουλειά, θα μπορούσα να σας απαντήσω!! Αυτό τον καιρό είμαι άνεργη δυστυχώς..

Και τώρα το μουσικό παιχνίδι!
Οι όροι:
  • Βρες την εβδομάδα που γεννήθηκες ποιο τραγούδι ήταν Νο1 σε Αμερική και Μεγάλη Βρετανία μπαίνοντας στις αντίστοιχες σελίδες.
  • Στη συνέχεια εντόπισε τα τραγούδια στο YouTube.
  • Τέλος, ανέβασέ τα στο blog σου.
  • Τις λίστες των charts θα τις βρείτε εδώ κι εδώ.

Γεννήθηκα 21 Δεκεμβρίου 1979..
Τα τραγούδια που έπαιζαν τότε σε Μεγάλη Βρετανία και Αμερική στα charts είναι τα εξής:

Pink Floyd - "Another Brick in the Wall (Part II)"

σε Μεγάλη Βρετανία και ...
"Babe" - Styx
σε Αμερική.

Ελπίζω να μη σας κούρασα πολύ! Περιμένω όλους όσους δεν έχουν παίξει να παίξουν! Και τα βραβεία που δεν έχετε κι αυτά σας τα προσφέρω. Συμφωνώ με την Taelia! 

8 σχόλια:

  1. Καλημέρα Evonita μου πολύ καλές οι απαντήσεις σου είμαστε κ το ίδιο ζώδιο το ήξερα απο την αρχή οτι θα σε συμπαθήσω πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Βάσω μου! Μου φαίνεται η Blogoγειτονιά έχει πολλά τοξοτάκια τελικά! χι χι. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια και για τη στήριξη! Φυσικά μπορείς να πάρεις όποιο από τα βραβεία δεν έχεις και να παίξεις και στα παιχνιδάκια!! Θα χαρώ πολύ! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις, τοξότη θα βρεις..χαχα!!
    Απολαυστική η ανάρτηση και μάθαμε και τόσα πράγματα για σένα!
    τελικά αυτά τα παιχνίδια είναι πολύ ωραία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, είμαστε παντού, όπως τα jumbo, χαχα! Σε ευχαριστώ και γω χαίρομαι γιατί γνωριζόμαστε καλύτερα!

      Διαγραφή
  3. Γεία σου evonita μου τα βραβεία είναι δικά σου αν θέλεις μου δίνεις κάποιο κάποια άλλη στιγμή σε ευχαριστώ πάντως για την γενναιοδωρία σου να σαι καλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Thank you for accepting my gifts and for playing the games :)
    Your answers were great!! I love the Pink Floyd song!!
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου!!! Σα ροκάκι που είσαι, λογικό να σου αρέσουν οι Pink Floyd.. χι χι.. Φιλάκια πολλά, να περνάς όμορφα!!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...