23.7.12

Summer Bliss - Week 3 / Παντάνασσα

Την εβδομάδα που μας πέρασε και όπως σας αφηγήθηκα εν συντομία είχα πολλές υποχρεώσεις.. Έτσι δεν μπορώ να πω πως έχω και τις καλύτερες φωτογραφίες για τη βδομάδα αυτή.. Όμως σε κάθε δύσκολες στιγμές που βιώνουμε, είναι καλό να βλέπουμε τα θετικά και να προσπαθούμε μέσα από αυτά να ξετρυπώνουμε όμορφες εικόνες που απλά μας ταξιδεύουν και μας βγάζουν από τις αρνητικές σκέψεις..
Οι φωτογραφίες μου είναι από τη Μονή της Παντάνασσας, ένα γυναικείο μοναστήρι που βρίσκεται μερικά λεπτά έξω από την πόλη του Ηρακλείου.. Είναι ιδιαίτερα γραφικό, καθώς βρίσκεται δίπλα σε μια γέφυρα και χτισμένο πάνω σε λόφο περιτριγυρισμένο από πεύκα δίπλα στη θάλασσα.







Αυτή είναι η θέα από τη μια αυλή..

















Και εδώ η θέα από μια άλλη οπτική που διακρίνονται τα σπίτια κάτω από τη γέφυρα..







***********************
H ανάρτηση αυτή είναι μέρος μιας φωτογραφικής πρόκλησης 
για την οποία μπορείτε να διαβάσετε εδώ.


24 σχόλια:

  1. Η Παναγια να σε βοηθησει να τα ξεπερασεις ολα πολυ γρηγορα κοριτσι μου.Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξακουστή μονή.
    Ποιός σου είπε πως δεν είναι καλές αυτές οι φωτογραφίες;
    Πολύ ωραίες και οι φωτογραφίες αλλά και το μήνυμα που μας περνάς.
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω πάρει μέρος στο summer bliss αλλά παρακολουθώ κάποιες συμμετοχές.....Ωραίες οι φωτογραφίες σου και πρώτα ο Θεός αν περάσει ο γιός μου Ηράκλειο που θέλει,θα επισκεφτώ αυτή την μονή...Η Παναγιά να σε έχει καλά!! Καλό βράδυ!! Παρασκευή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ! σου εύχομαι ότι καλύτερο και στο γιο σου να καταφέρει να πραγματοποιήσει τα όνειρά του! και αν σε φέρει ο δρόμος σου προς τα δω να επισκεφτείς σίγουρα τη μονή, θα τη λατρέψεις! φιλάκια και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Και οι φωτογραφίες και αυτά που γράφεις είναι υπέροχα!!!
    Να σε έχει πάντα δυνατή και γερή η Χάρη της!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου για τις ευχές σου.. φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Εβονίτα φανταστική η θέα από όποια οπτική γωνία και αν κοιτάξεις.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκι ...χαλαρά που λέμε και εμείς εδώ πάνω!Πάρε βαθιές ανάσες...οι φωτογραφίες σου είναι τέλειες ακόμη κι όταν δεν έχεις διάθεση..Ηράκλειο???????αν κατάλαβα καλά???Ξέρεις λένε ότι οι Εβρίτες και οι Κρητικοί μοιάζουν πάρα πολύ....πάντως μέχρι τώρα ,αν και πολύ μακριά έχω έρθει 5 φορές....φιλάκια να είσαι καλά και μην στεναχωριέσαι....όταν γελάς παράγεις καλές ορμόνες και συνέρχεσαι πιο γρήγορα(τι σπουδάζαμε τόσα χρόνια...τςςςςςςς).Πιες καμιά τσικουδιά...ή θες τσίπουρο να σου στείλω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ σε ευχαριστώ Fo μου!!! Ναι, καλά κατάλαβες, Ηράκλειο.. εσύ στο βορά και γω στο νότο!!! Έχουμε πιάσει τα 2 άκρα! εγώ πάλι Αλεξανδρούπολη μια φορά έχω έρθει, αλλά όταν μου δοθεί η ευκαιρία σίγουρα θέλω να την επισκεφθώ ξανά! το γέλιο είναι ζωή όπως λες!!! από τσικουδιά άλλο τίποτα!! να σου πω την αλήθεια λατρεύω το τσίπουρο με γλυκάνισο!!! σου αρέσει η ρακί? μπορούμε να κάνουμε ανταλλαγή προϊόντων, χιχι! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφες οι φωτο σου, πρέπει να γαληνεύει η ψυχή σου εκει πάνω μ'αυτη τη θέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, πράγματι γαληνεύει! Είναι και τόσο ήσυχα εκεί..

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία θέα!
    Ελπίζω να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όμορφα.. Είμαι καλύτερα, σε ευχαριστώ Demi μου.. :)

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφη θέα??!!! Πάντα έτσι να σκέφτεσαι και να ψάχνεις να βρεις πάντα τα θετικά από οποιαδήποτε κατάσταση!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ περνάς πολύ όμορφα βλέπω! Μου χε λείψει κι εμένα το ηράκλειο!! Είναι πολύ όμορφα!!

    Φιλάκια
    as dreamers do

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφα δεν το πολυλές, αλλά ότι μπορώ!! χι χι... Καιρός να αναπληρώσεις το χαμένο χρόνο!! Να περάσεις όμορφα και ξεκούραστα!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...