14.7.12

Στους γλυκύτατους αναγνώστες μου!!!

Σας ευχαριστώ πολύ για όλα σας τα σχόλια και για όλες τις εκπλήξεις που βρήκα επιστρέφοντας!!! Συγνώμη σε όσους καθυστέρησα να απαντήσω..
Δεν σας ξέχασα καθόλου, ούτε και ήμουν διακοπές!! Μακάρι να ήμουν δηλαδή ξεχασμένη σε κάποια παραλία να απολαμβάνω τη ζεστή θάλασσα και όλα τα σχετικά!
Έλειψα για λόγους υγείας, τώρα είμαι κάπως καλύτερα.. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο συνεπής γίνεται, καθότι υποφέρω και από πονάκια ανά διαστήματα και δεν είμαι και για πολλά πολλά!
I'll do my best!!! Το υπόσχομαι!
Σας φιλώ και θα περάσω σιγά σιγά να διαβάσω όλα όσα έχασα αυτές τις μέρες!

Επίσης να σας πω πως σύντομα θα δώσω κι εγώ το δικό μου δωράκι (giveaway), ετοιμαστείτε! χι χι.. Μόλις λιγάκι οργανωθώ πάλι και επανέλθω!

Φιλάκια!!!


Και ένα τραγουδάκι από τα αγαπημένα μου:

49 σχόλια:

  1. καλωσόρισες και περαστικά. φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά και καλή συνέχεια με το blog σου!!!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περαστικά και καλή συνέχεια με το blog σου!!!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. περαστικα σου ευχομαι!!!
    καλως ηρθες και παλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. περαστικα!!!!γινε εσυ καλα και εμεις ολοι εδω γυρω ειμαστε!!!
    φιλια και να περνας ομορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαστικά, κοριτσάκι και καλή ανάρρωση!!!! Πάρε το χρόνο σου και σιγά-σιγά..ε? Φιλιά και σιδερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περαστικά!! Θα συμφωνήσω, πάρε τον χρόνο σου γιατί η υγεία προέχει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περαστικά σου εύχομαι, καλή ανάρρωση να είσαι γερή και δυνατή και πάντα με beloved ideas....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περαστικα κοριτσι μου.Ευχομαι συντομα και στις παραλιες.Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Εύη μου! Εύχομαι να είναι περαστικά! Χαιρόμαστε που είσαι και πάλι στην παρέα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικούλιααα!!!!!!τι έπαθες ???μία μία πέφτουμε εδωμέσα??????εύχομαι άσπρα βάσανα να είναι και να χαρείς το καλοκαιράκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ!! Έκανα χειρουργείο, οπότε νοσοκομείο, καταλαβαίνεις.. Με περιποιήθηκαν οι συνάδελφοί σου, χι χι.. Και συ τρεχάματα? Εύχομαι περαστικά να είναι! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Περαστικά σου και από εδω και πέρα τίποτα μη σε ταλαιπωρήσει πια.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περαστικά σου!!
    Ελπίζω και τα πονάκια να γίνουν παρελθόν γρήγορα..εγώ νόμιζα πως διακοπεύεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Μπα, πού τέτοια τύχη να διακοπεύω!! :) Ναι κι εγώ εύχομαι να σταματήσει γρήγορα αυτό το μαρτύριο! :)

      Διαγραφή
  14. Ελπίζω να γίνεις σύντομα εντελώς καλά! Σιδερένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλέ πότε έγιναν όλα αυτά;;; Περαστικά σου... πραγματικά το λέω! Ελπίζω τώρα όλα καλύτερα για να μπορέσεις να χαρείς το καλοκαιράκι που βρίσκεται μπροστά μας. Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάποιες φορές δυστυχώς δεν ξέρεις τι να περιμένεις και γίνονται όλα τόσο ξαφνικά!! σε ευχαριστώ πολύ Κάλη, το εύχομαι και το ελπίζω! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  16. Περαστικά κι αγύριστα!Καλώς μας ήρθες πάλι!Eλπίζω με το blogging να ξεχαστείς και όλα αυτά τα δυσάρεστα σε λίγο να μην τα θυμάσαι καν!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ!! ναι, όσο μπορώ να το κάνω, ξεχνιέμαι.. on low response.. :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Περαστικά να είναι όλα και μην ανησυχείς....δε σε ξεχνάμε. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Tέλος καλό όλα καλά.
    Να προσέχεις τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Περαστικά σου κοπέλα μου!! Εύχομαι όλα να πάνε καλά!! Σε καταλαβαινω απόλυτα, από πέρυσι το καλοκαίρι με ταλαιπωρούν διάφορα στην υγεία μου! Μην στεναχωριέσαι για τίποτα, κοίτα να δυναμώσεις και η θάλασσα δεν φεύγει!! :-) Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ.. το ελπίζω.. και μέσα σε τέτοιο καύσωνα ακόμα χειρότερα.. :) θέλω να σκέφτομαι θετικά ότι τέλειωσε πια. Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Γεια σου andrik, σε ευχαριστώ πολύ.. καλώς ήρθες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάλι εδώ για να διαβάσω τι έχασα και τώρα στενοχωρήθηκα, λυπάμαι γιαυτό που σου συνέβηκε εύχομαι περαστικά και να είσαι καλά πάντα γεμάτη υγεία. Να προσέχεις τον εαυτό σου!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Έλενά μου.. τι να κάνουμε, συμβαίνουν αυτά δυστυχώς.. ελπίζω να είναι η τελευταία μου ταλαιπωρία! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  22. Είχα μέρες να βρω χρόνο για τη βόλτα μου στα blogs και τώρα μπήκα και διάβασα τα νέα σου. Περαστικά και γρήγορα κοπελίτσα μου. Έχει πολύυυυ καλοκαίρι μπροστά σου!!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ Fanταστική μου Fan! ναι, πιστεύω να αναρρώσω γρήγορα και να χαρώ ότι έχω χάσει μέχρι τώρα!! φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  23. Καλή μου στο έγραψα κ πιο πάνω στο ξαναγράφω περαστικά κ θα προτιμούσα να ήσουν σε κάποια παραλία μακάρι να απαλλαγείς γρήγορα απο αυτό που σε ταλαιπώρησε πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ Βάσω μου!!!ναι κι εγώ εύχομαι να είναι γρήγορα!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...