31.3.13

In the mint time...

mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  mint  


Παίζουμε με το χρώμα της μέντας σήμερα? Τι λέτε?

















































































































Το όνομα μέντα προέρχεται από το λατινικό mentha, το οποίο με τη σειρά του προέρχεται από το αρχαιοελληνικό μίνθη. Συναντάται και με την ονομασία ηδύοσμος. 
Χρησιμοποιείται από την αρχαιότητα ως σήμερα ως αρωματικό στη μαγειρική, την οινοποιία και στη φαρμακοποιία. Οι αρχαίοι Έλληνες έτριβαν το τραπέζι με δυόσμο πριν από το γεύμα. Επίσης, αρωμάτιζαν το νερό τού μπάνιου. 
Από τον 6ο αιώνα πρωτοσυναντώνται κρέμες καθαρισμού δοντιών με δυόσμο. 
Τα ποντίκια φαίνεται να αποφεύγουν τη μυρωδιά του, γι' αυτό και χρησιμοποιείται για την απομάκρυνσή τους. 
Στην Αρχαία Ελλάδα ο Ιπποκράτης και ο Γαληνός χρησιμοποιούσαν την μέντα κατά της δυσπεψίας, κατά των νευρικών διαταραχών, κατά των ιλίγγων, της αϋπνίας, της γαστρίτιδας, του βήχα, του κρυολογήματος, του πονόλαιμου και ως αντισπασμωδικό.
Οι Άραβες λατρεύουν τη μέντα, ορκίζονται στο όνομα της. Η λεπτή μυρωδιά της μέντας διαχέεται παντού και οι αρετές της έχουν υμνηθεί ιδιαίτερα. 
Η Σεχραζάτ, που διηγούνταν στο Σουλτάνο τις ιστορίες στις Χίλιες και Μία Νύχτες, οφείλει ίσως τη ζωή της σε μερικά φλιτζάνια μυρωδάτο τσάι μέντας, που της σερβίριζαν κάθε μέρα, πριν ξημερώσει, την ίδια πάντα ώρα, για να μπορεί να συνεχίζει τις ιστορίες του Σεβάχ του Θαλασσινού και του Αλαντίν
Πολλές αραβικές φυλές από την αρχαιότητα τη χρησιμοποιούσαν σε μορφή ροφήματος για τη σεξουαλική διέγερση αλλά σε αρκετά μεγάλες ποσότητες, διότι αλλιώς έχει την ακριβώς αντίθετη δράση.
Ακόμη και ο Σαίξπηρ την αναφέρει, μαζί με τη λεβάντα και το δεντρολίβανο, ως διεγερτικό για τους κυρίους της μέσης ηλικίας.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B1
φωτογραφίες: pinterest

77 σχόλια:

  1. Yeah, i absolutely lurv mint, its fresh and young, great inspiration for me, lurv it.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. είναι αυτή η μέντα βρε παιδί μου!!! χι χι.. :) φιλάκια Ευάκι!

      Διαγραφή
  3. mint mint mint Mint mint mint mint mint mint Mint mint mint mint mint mint Mint mint mint mint mint mint Mint mint mint mint mint mint Mint mint mint mint mint mint Mint mint mint mint mint mint Mint mint mint
    Σαν χρώμα μου αρέσει πολύ!!
    χαχαχα μήπως να αρχίσω και τις μεγάλες ποσότητες ροφήματος αλά αραβικών φυλών;
    Που είσαι Νάσια μου να δεις τι έγραψε πάλι η πονηρή Πατρινιά!!
    Καλό ξημέρωμα Εύη μου!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σσσσςςςςς!!! χαχαχαχα.. θα σε ακούσει η Νάσια!!!! :) φιλάκια Παρασκευή μου!!!

      Διαγραφή
  4. με λίγωσες...θέλω παγωτό μέντα τώραααααααααααααααααααα ποοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο νυχτιάτικααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πω πω πω, παγωτάκι!!! εξαιρετική ιδέα!!! χιχι.. τι σου κανα τώρα,ε?

      Διαγραφή
  5. Η μέντα δοξάστηκε σήμερα μέσα απ' την ανάρτησή σου...
    Εμένα μου θύμησες κάτι μικρές παραλληλεπίπεδες καραμελίτσες που αγόραζα μικρή και τις έλεγα μεντούλες και ήταν ιδιαίτερα δροσιστικές και με ωραία γεύση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Φλώρα! :) κάτι καραμελίτσες που είναι τρισδιάστατες? πραγματικά η μέντα είναι πολύ δροσιστική!!! :)

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραία ανάρτηση Ευάκι μου! Ήρεμο χρώμα, ανοιξιάτικο και δροσιστικό! Δεν ήξερα κάποια πράγματα για την μέντα, ενδιαφέρον! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερινάκι! :) είναι πολύ χαλαρωτικό και το χρώμα και η γεύση! Είδες, είδες? χι χι.. φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  7. Πόσο την αγαπώ τη μέντα!!! :) Την απόλαυσα τώρα και μέσα από την ανάρτησή σου Εύη μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Φωτεινή μου!!! είναι σούπερ η μέντα!! φιλάκια πολλά!!!! :)

      Διαγραφή
  8. MINT ice cream, chocolate mint, peppermint milkshakes,mint,mint,mint,τό χρώμα πού έχη τό δωμάτιο μου,καί η γεύση πού λατρεύω!!Υπέροχη ανάρτηση Εύη μου!!Μού έφτιαξες τήν μέρα!!Καλό μήνα!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, μα είναι σούπερ η μέντα!!!! σε όλα κι εγώ λέω ναι!!! σ'ευχαριστώ πολύ Dimi μου, φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  9. Είχα βάψει το υπνοδωμάτιο σε τέτοιο χρώμα. Σε γαληνεύει. Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι χαλαρωτικό χρώμα, φιλάκια!!! καλό μήνα Μαρία μου! :)

      Διαγραφή
  10. Τι χρωματιστό κ' μυρωδάτο post ήταν αυτό???
    ;-)
    Φιλάκια πολλά, Ευάκι μου!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου γλυκιά!!!! καλό μήνα και σε σένα!! φιλάκια πολλά πολλά!!!!! :)

      Διαγραφή
  11. Τι ωραιο χρωμα και οι φωτο απιθανες!
    Καλημερες και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ!!!! είναι αυτά τα παλ απίθανα χρώματα!! καλό μήνα, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφες φωτογραφίες!Το χρώμα της μέντας είναι τέλειο!Μου έφτιαξες τη διάθεση με την ανάρτηση σου!Καλή σου ημέρα και καλό μήνα!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ Σπυριδούλα μου!!! καλό μήνα και σε σένα εύχομαι! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  13. Μ'αρέσει πολύ σαν χρώμα και σαν άρωμα, ως ρόφημα δεν θα το προτιμούσα να σ πω την αλήθεια. Οι φώτο πάντως που διάλεξες είναι πολύ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ πάλι δεν έχω πρόβλημα, με ενθουσιάζει πολύ η γεύση!!! σε ευχαριστώ πολύ πολύ, φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα! Το λατρεύω αυτό το χρώμα! Έχω μανό και ένα βραχιόλι σε mint και κάθε καλοκαίρι παίρνω κι από κάτι γιατί λατρεύω να φοράω το καλοκαίρι τέτοια χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό μήνα!!! αχ κι εγώ έχω μανό σ'ευτό ακριβώς το χρώμα, δεν είναι τέλειο??????? :) χι χι, χαίρομαι που σου αρέσει!! το καλοκαίρι πως να μη φοράς χρώματα πολλά!!! αλλάζει η διάθεσή σου!! φιλάκια πολλα!! :)

      Διαγραφή
  15. Είδα το χρώμα και κόλλησα εκεί!!!!

    Έκανα υπερπροσπάθεια για να πάω παρακάτω... τα κατάφερα όμως! Ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες. Έχω γλαστρούλες με μέντα στον κήπο μου, μου αρέσει η μυρωδιά της! Και το καλοκαίρι "χτυπώ" και τα μοχίτο μου... :) Φιλιά, καλό σου μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, κι εγώ κολλάω!!!! :) αχ πραγματικά είναι σούπερ το μοχίτο!!!!! φιλάκια πολλά, καλό μήνα!!!!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα και καλό μήνα...
    Το χρώμα της μέντας πόσο με ξεκουράζει!!Θέλω να βρίσκεται στο χώρο μου γιατί με γεμίζει θετική σκέψη και ενέργειαα!
    Ωραίες και οι πληροφορίες που μας χάρισες!Δεν τις γνώριζα!
    Σε φιλώωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. my μου!!!! καλό μήνα κια πό δω!! πραγματικά σε γεμίζει ενέργεια!!!! ευχαριστώ πολύ πολύ!!! φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχη η μέντα, και σαν γεύση και σαν χρώμα! Δροσερή και με ωραία μυρωδιά, θυμίζει κάτι παλιό και αγαπημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, αυτό το παλιό ειδικά νομίζω το μεταδίδει.. φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  18. Λατρεύω μέντα να πίνω, να τρώω τσίχλα και σαν χρώμα! Πολύ μας γαλήνεψες Ευακι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφο χρώμα Ευάκι μου!
    Κι υπέροχη παρουσίαση!
    Καλό μήνα χαρά μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ Αριστέα μου γλυκιά!!!! καλό μήνα, φιλάκια πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Μου αρέσει πολύ το χρώμα της μέντας..και η μέντα, αλλά όχι σε ρόφημα σοκολάτα που έκανα το λάθος να πιω (ή έστω να προσπαθήσω να πιω)μπλιάχ..λες κι έτρωγα σοκολάτα ενώ έπλενα το δόντια μου ήταν..χάλια..χαχα!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ σοβαρά? εμένα μου αρέσει τόοοοοοοοοοοοοσο πολύ και στο τσάι και τρώω και κάτι σκολοατάκια με μέντα, που τρελαίνομαι!!!! χαχαχα... φιλάκια πολλά Μαράκι, καλό μήνα!

      Διαγραφή
  21. Lovely color!! great inspiration!!!
    Have a good week! and my g+!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωωω έχω τα νύχια μου βαμμένα σ΄αυτό το χρώμα! Ουάου!
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σούπερ είναι!!! έχω φυσικά κι εγώ μανό τέτοιο χρώμα!!! χαχαχ.. φιλάκια πολλά!!!! :)

      Διαγραφή
  23. Ενω σαν χρωμα μου αρεσει πολυ σαν γευση δεν το χω καθολου! Τα σκουλαρικακια καρδουλες τα εχω βαλει στο ματι εδω κ πολυ καιρο...
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σκέτη γλύκα είναι αυτά τα σκουλαρικάκια!! να τα αποκτήσεις!!! φιλάκια πολλά Αναστασία μου!!

      Διαγραφή
  24. Το χρώμα μου αρέσει πολύ,αλλά και το απολαυστικό τσάι μέντας ακόμη περισσότερο.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ναι, το τσάι μέντας και μένα μου αρέσει πολύ!!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  25. Απαλοί και υπέροχοι οι χρωματισμοί, αναδύουν δροσιά όπως δροσιά αναδύει και η μυρωδιά του φυτού!!! μπράβο όμορφη η αναφορά στην όμορφη ανάρτηση σου!!!Καλό σου μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ναι, είναι πολύ δροσερό!! σε ευχαριστώ πολύ πολύ! φιλάκια, καλό μήνα! :)

      Διαγραφή
  26. mint mint int mint mint mint mint Καλως σε βρήκα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ ωραίο χρώμα! Υποψήφιο για χρώμα όταν βάψουμε δωμάτια.
    Ωραίες και οι πληροφορίες σου!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολύ Ντεμούλα μου!!!! ταιριάζει επίσης πολύ με ροζ παλ, κίτρινο παλ και λευκό, το βρίσκω τρομερό συνδυασμό! φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  28. απίθανο και τι γλυκό χρώμα!! μπράβο.. το διασκέδασα το παιγνίδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πάλι συγχρονιστήκαμε ! Σήμερα έτριβα τη μέντα από την κήπο της γιαγιάς και αγόρασα ένα πακέτο τσάι μέντα. Και να σου πω, πάντα είχα απορία ποια η διαφορά της από τον δυόσμο. Τελικά είναι το ίδιο πράμα χα ! Μου άρεσε πολύ η ανάρηση σου!

    Φιλάκια Εβονιτάκι μου, καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, σοβαρά? αυτά είναι!!!! σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Λυριελάκι μου!!!! φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  30. Το λατρεύω αυτό το χρώμα! Πραγματικά είναι ότι πιο cool!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μα τι υπέροχο χρώμα! Δεν ήξερα πως λέγοταν -.-

    Να περάσεις όμορφα το σαββατοκύριακο καλή μου.
    Σου στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Το λατρεύω αυτό το χρώμα στα ρούχα, είναι τόσο φρέσκο και αισιόδοξο! Αλλά και σε παγωτό φυσικά, μιαμ μιαμ!

    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ω! Και διεγερτικό η μέντα;; Ιδέα δεν είχα!! Πάντως το χρώμα είναι πανέμορφο!!! Αυτά τα σκουλαρικάκια καρδούλες, ειδικά!!! Τέλεια!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είδες Χριστινάκι τι ανακαλύπτει κανείς? χαχαχα.. ναι, και μένα πολύ μου αρέσουν!!! φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  34. Καλησπερα Ευακι!τι ομορφο χρωμα πραγματικα!!δεν ηξερα ολες αυτες τις πληροφοριες για την μεντα...μπραβο!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Τέλειο χρώμα.. ότι πρέπει για την Άνοιξη!! :)
    Καλή εβδομάδα κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμ, ναι!! είναι άκρως ανοιξιάτικο χρώμα! καλή εβδομάδα, φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  36. Tι ωραία ανάρτηση! Και πολύ όμορφη! Υπέροχο χαλαρωτικό χρώμα! αααααααααααααχ μύρισε μέντα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...