11.10.13

24 DAYS CHALLENGE by myStickland...

δώσε μου 24 ώρες...

Αυτός ο τίτλος είναι δανεισμένος από την αγαπημένη μου φίλη myStickland. 

Τι κρύβει?

24 γράμματα, αυτά του ελληνικού αλφαβήτου.
1 λέξη=1000 συναισθήματα
Για 24 μέρες, κάθε μέρα και μια λέξη από το αλφάβητο, κάθε λέξη πλημμυρισμένη από συναισθήματα.
Τα δικά μας.

Πάρε χαρτί, μολύβι ή στυλό και μοιράσου τα.
Μοιράσου τα μαζί μας.
Αυτή ήταν η ιδέα της ευαίσθητης φίλης μου myStickland και ξεκινάω κι εγώ σύντομα...

Στην πρόσκληση 24days, έχουν συμμετάσχει:

Αν ξεχνάω κάποιον συγχωρέστε με και επισημάνετέ μου το, ώστε να τον προσθέσω στη λίστα!

Έχω και μια ακόμη πρό(σ)κληση που με περιμένει με τα 3 φετίχ!!! Κατερινάκι μου δε σε ξεχνώ!!! :)

16 σχόλια:

  1. Καλώς ήρθες και καλή αρχή Εβονιτάκι μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες φιλενάδα μου!!
    Μας έλειψες πολυυυυύ!! :))
    Πολύ χαίρομαι που θα σε διαβάζω μάκια μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μένα μου λείψατε πολύ πολύυυυυυυυυ!!!!! καλώς σας βρήκα ξανά. Φιλάκια πολλάααααα

      Διαγραφή
  3. Kαλή ολοκαίνουρια αρχή!!
    Ανυπομονώ!!
    φιλιάααα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σούπερ! Ξεκινάω να σε διαβάζω :-)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Εύη μου!!! Από ότι είδα έχεις ήδη φτάσει στο βήτα!! Καλή αρχή θα πω εδώ και πάω να διαβάσω την Αστροφεγγιά σου!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! ναι!!! έφτασα στο Β αισίως, έχω μείνει και πίσω!!! αλλά που θα μου πάει!!! χι χι

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...