29.10.13

MAC addict!

Σιγά μη δεν έμπαινα στον πειρασμό! Ποιά μπορεί να αντισταθεί?
Όχι πείτε μου, σας προκαλώ!!! Έλενα κυρίως σε σένα πάει η ερώτηση, ξέρεις εσύ, χαχα..
Και με 25% off!!
Ε? Κρύβετε κάποια ενοχή και σεις μήπως??? Εγώ είπα να μοιραστώ τη δική μου...

Ψώνισα...
Εντάξει ένα κραγιόν, ένα μολύβι χειλιών ασορτί και μια μάσκαρα που μου τέλειωσε! Αυτά. Μόνο. Από τα MAC, γιατί έχω πάρει κι άλλα -από αλλού! Σσσσσς, μυστικό.
Θέλετε να δείτε?

















Το κραγιονάκι εξαίσιο, συνήθως φοράω ανοιχτόχρωμα, αλλά είπα να το γυρίσω τώρα λίγο το χειμώνα να είμαι και in-fashion! Επέλεξα μια απόχρωση που δεν τη λες ούτε κόκκινο, ούτε μοβ, ούτε δαμασκηνί... Είναι το glaze HOT TAHITI.. και σας το παρουσίαζω!





















Το μολυβάκι απλώνεται στα χείλη για βάση και δίνει ένα φοβερό αποτέλεσμα σε συνδυασμό... Το μολυβάκι είναι το BOLDLY BARE... Σας έκανα και swatches καλέ! :)
















Και η ώρα της μάσκαρας... Την ξέρετε? Γιατί εγώ τώρα τη δοκιμάζω πρώτη φορά και δεν έχω ολοκληρωμένη άποψη. HAUTE & NAUGHTY TOO BLACK LASH...





















Με δυο διαφορετικά βουρτσάκια...
To 1o...

και το 2ο...
















Έχετε δοκιμάσει κάποιο/κάποια από τα παραπάνω?
Θέλετε να μοιραστείτε τις δικές σας ενοχές? Και ας μην είναι και καλλυντικά! :)

43 σχόλια:

  1. Τη μασκάρα τη χρησιμοποιώ εδώ και δυο χρόνια νομίζω είναι από τις αγαπημένες μου, με μια έχεις δύο!!!!

    Γενικά λατρεύω MAC!!!

    Καλοφόρετα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!! Ααα για να τη χρησιμοποιείς τόσο καιρό θα είσαι ευχαριστημένη! :) MAC LOVE!!!! :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. ti teleio kragion!!!!!!Den exw to sugkekrimeno alla genika agapw mac!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πιο ωραίο από κοντά! αν τα καταφέρω θα βγάλω φωτό να σας δείξω σε άλλο post. :)

      Διαγραφή
  3. Θελω κι εγω να προσπαθησω ενα πιο σκουρο κραγιον φετος. Μεχρι στιγμης μου φαινονται καπως πολυ εντονα πανω μου. Το χρωμα αυτο ομως φαινεται πολυ ομορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο πρόβλημα είχα. Μου το πρότεινε ο make up artist στα mac και είχε δίκιο, είναι πολύ γλυκό χρώμα σε συνδυασμό με το μολύβι αυτό για βάση. Εγώ έχω και πολύ λευκά χείλη βέβαια, δεν ξέρω αν εσένα είναι πιο κόκκινα. Δοκίμασέ το και βλέπεις! :)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Έυη! Άσε γιατί κι ρεγώόταν πάω για καλλυντικά ποτέ δεν παίρνω μόνο ένα! Το κραγιόν φαίνεται τέλειο!
    Επίσης σε περιμένει βραβείο στο μπλογκ έλα να το παραλάβεις! Φιλιά!

    http://maro-nicethings.blogspot.gr/2013/10/its-all-in-details-fall-jewels.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σορι για το ορθογραφικό λάθος! Είναι από το πρωινό ξύπνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολο να αντισταθεί κανείς!!!! :) αχ σ'ευχαριστώ πολύ!!!! Έρχομαι! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Τα mac είναι υπέροχα, εγω δεν μπορώ να ζήσω χωρίς το ρούζ τους! Η δική μου ενοχή; Ένα φόρεμα που αγόρασα για ένα γάμο. Ποτέ δε μετανοιώνω αυτά που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βαση αλλά τα φορέματα για γάμους τα κλαίω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, είναι όλα σούπερ, θες να τα αποκτήσεις όλα!!!! αχ ναι, τα φορέματα για γάμους κι εγώ τα κλάιω γιατί δύσκολα τα φοράω πολλές φορές και είναι κρίμα και τα χρήματα που ξοδεύουμε! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. καλημερα! καλη εβδομαδα!
    λατρεψα τη μασκαρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή εβδομάδα!!! ναι, είναι ενδιαφέρουσα και φοβερό αυτό με τα δυο διαφορετικά βουρτσάκια! :)

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Εύη και καλή εβδομάδα!Με γειες τα καινούργια σου παιχνιδάκια φαίνονται φοβερά! Πέρασε αν θες από τον κήπο μου που σου'χω ένα αστεράτο βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή εβδομάδα Μιράντα!!! :) σ'ευχαριστώ πολύ, έρχομαι!!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Το χρώμα του κραγιόν μου αρέσει πολύ!!! Γιατί καλέ με ένα σσσσ.....δεν μας αποκαλύπτεις και το μυστικό; Οι ενοχές οι δικές μου περιορίζονται σε κάτι βερνίκια νυχιών που αγόρασα πρόσφατα! Ούτε σαρανταποδαρούσα -με όσα νύχια αναλογούν στην χάρη της- να ήμουνα η γυναίκα!! :)) Με γειά Εύη μου!! Να τα χαρείς!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα, είναι πολλά γι'αυτό!! :) ααα ωραία και τα μανό!!!! με γεια και σε σένα!! :) φιλάκια Παρασκευή μου!!

      Διαγραφή
  10. Μέ γειά Εύη μου!!!!Φαίνεται πολύ όμορφο τό χρώμα!!!Αυτό μάς προτείνης γιά τόν χειμώνα??Η κόρη μου χρησιμοποιή Mac!!!Kαλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Dim-ούλα μου!!! Ναι, είναι πολύ ωραίο και θα το έλεγα μια πολύ καλή μετάβαση από τα nude στα σκούρα για ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες!! καλό βράδυ, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  11. I love MAC products!!!
    I follow you by Bloglovin now! I'm very happy if you do the same.
    Have a nice day! my g+ and heart in bloglovin for your post too!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν και βασικά χρησιμοποιώ lipgloss,το αγαπημένο μου κραγίον της mac είναι το Hug Me! Το 25% μεχρί πότε ισχυεί ; Κάτι χρειάζομαι...
    Καλό βραδύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι χρώμα είναι το Hug Me? μμμ, δεν το ξέρω το μέχρι πότε. Άκουσα επίσης που λέγανε πως πλέον δε στέλνουν μήνυμα στο κινητό στα μέλη, και ότι τα 3ήμερα και αργίες ισχύουν σχεδόν πάντα προσφορές.. Καλό βράδυ Μαρία!! :)

      Διαγραφή
    2. Σ'ευχαριστώ γαι την απάντηση!

      Διαγραφή
    3. :) εγώ ευχαριστώ, μακάρι να ήξερα περισσότερες πληροφορίες να τις μοιραστώ.. φιλάκια

      Διαγραφή
  13. Βρε φιλενάδα τι κάνεις τώρα....
    κραγιόν μου δείχνεις που είναι η αδυναμία μου η μεγάλη
    και μάλιστα ΜΑC την αγαπημένη μου μάρκα.
    Τις καλές εποχές αγόραζα ασύστολα...
    Τώρα περνάω με τα παλιά... ΣΝΙΦ!!! ΚΛΑΨ!!! ΚΛΑΨ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ σοβαρά μιλάς???? Φλωρίτσα μου σχώρα με, δεν γνώριζα!!! χαχαχα.. :) είχαν έκπτωση οπότε η ενοχή ήταν μικρότερη!!! φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Πωπωωω! Πώς μου αρέσει το χρώμα που διάλεξες!!! Είναι υπέροχο!!! Αλλά και τα υπόλοιπα είναι τρέλλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευάκι, να σου πω καταρχήν πως μου άρεσε το φόντο σου και το header σου πολύ!! Ζεστό καφέ, σαν τα χρώματα της εποχής :)
    Λοιπόν εγώ και τα καλλυντικά... δεν έχουμε καμία σχέση. Όχι πως δε βάφομαι, αλλά να, λίγη πούδρα, λίγο ρουζ άντε και λίγο μασκαρα καμιά φορά. Όμως το κραγιόν σου που πήρες μου άρεσε πάρα πολύ σαν χρώμα, είναι γλυκό και ζεστό και πιστεύω θα σου πάει πολύ! Μεγειά σου :)
    Τώρα δική μου ενοχή είναι... τα γλυκά που χλαπιακιάζω και δεν μπορώ να σταματήσω... είμαι εθισμένη ναι, το ομολογώ... ;)
    Φιλάκια ομορφούλα μου!! Πάω να παραλάβω βραβείο τώρα που επέστρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυριελάκι μου σ'ευχαριστώ, χαίρομαι που το πρόσεξες. Είπα να το αλλάξω λιγάκι, να το κάνω πιο χειμερινό, πιο ζεστό! :) Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Εσύ γλυκατζού, εγώ του φαγητού!!! χεχε.. Ναι, μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου, φιλάκια πολλά πολλά!!!!! :)

      Διαγραφή
  16. Α, αλλάξαμε διακόσμηση??!!! Τί ωραία!!!
    (Το κραγιονάκι... δεν ξέρω πόση ώρα το χάζευα!!! Τί χρώμα!!!)

    Ενοχές? Δεν έχω, Ευάκι μου!!! Τις λιγοστές αμαρτίες μου... τις απολαμβάνω!!!
    χαχαχαχχαχα!!!

    Φιλάκια, κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!! έβαλα τα χειμωνιάτικα, χαχαχα.. σ'ευχαριστώ πολύυυυυυ!!!! αυτό έλειπε να μην τις απολαμβάναμε κιόλας!!! χαχαχαχαχχα.. φιλάκια Γιαννούλα μου!!!!!

      Διαγραφή
  17. Αγαπώ τα MAC και είχα την τύχη να έχω ξαδέρφη αεροσυνοδό, που μου τα έφερνε πριν κάτι χρόνια, σε πολύ καλές τιμές από την Αμερική! Πολύ καλά προϊόντα κι ακόμα τα θεωρώ μακράν καλύτερα από πάρα πολλά άλλα! Καλώς σε βρήκα, μέσα από την αγαπημένη μου Κική! (ΕΚΦΡΑΣΟΥ) Καλό σου βράδυ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα εσύ ήσουν προνομιούχα!!! :) είναι πράγματι πολύ καλά και έχουν και μεγάλη διάρκεια σαν προϊόντα.. καλώς ήρθες, ελπίζω να σου αρέσει εδώ, θα χαρώ πολύ να τα λέμε!! φιλάκια

      Διαγραφή
  18. Ολα τα προϊόντα της MAC είναι εξαιρετικά! Το κραγιόν τέλειο! Αλλα και η μάσκαρα έξυπνη! Χμ, νομίζω ότι θα κάνω ένα μικρό χριστουγεννιάτικο δωράκι για τον εαυτό μου !! :)
    Ενοχές;;; Τι είναι αυτό ;; Τρώγεται;;; Αν ναι, τότε έχω ..πολλές!!χαχαχα!!! Είμαι γλυκατζού, μου αρέσει το καλό (όχι το πολύ) φαγητό!
    Φιλάκια , Εύη μου! Και καλο βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω το αξίζεις το δωράκι!!!! :) χαχαχαχα, βρε πολλές γλυκατζούδες έχει η γειτονιά μας!!!! κι εγώ λατρεύω το καλό φαγητό! φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα μικρό μου!
    Πολύ πολύ όμορφα τα προϊόντα σου...ειδικά το κραγιονάκι!!!
    Λατρεύω και εγώ MAC!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευη μου μας θυμιζεις οτι ειναι τοσο ωραια αυτη η αισθηση του να βαφεσαι με καλα προιοντα και μας ανεβαζει αυτο, πολυ ομορφα τα χρωματα , το κραγιον φαινεται πολυ ...δεν ξερω τί... αλλα τραβηχτικο θελεις να το αγορασεις, φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι ωραία αίσθηση, καλά το λες Mairi μου, τονώνει την αυτοπεποίθηση!!! σ'ευχαριστώ πολύ! φιλάκια

      Διαγραφή
  21. τι ωραιο κραγιον!!! προσφατη ενοχη ,τα πινελα μου ! αν θελεις ριξε μια ματια και στο δικο μου blog. :-)
    http://womensstuff83.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!! :) Ναι , θα περάσω βέβαια!!! :) Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...