28.10.13

28η για αρχή και άλλοι προβληματισμοί...

Ήθελα να γράψω! Τόσο απλά.. Ήθελα να πω πολλά, αλλά και τίποτα. Τόσα πολλά στο μυαλό μου, που πιστεύω έτσι και τα συγκεντρώσω όλα αυτά σε μια και μόνο ανάρτηση κανείς δε θα βγάλει άκρη. Όμως τελικά αποφάσισα να το κάνω. Να γράψω όλες αυτές τις διαφορετικές σκέψεις και να τις μοιραστώ. Κάποιες θα αγγίξουν κάποιους, κάποιες κάποιους άλλους, άλλες κανέναν. Και αυτό θα είναι σαν παιχνίδι. Έτσι το σκέφτηκα. Και έτσι θα το πράξω.

Και λέω να ξεκινήσω από τη μέρα γιατί μπήκε η 28η. Δεν σας έχω συνηθίσει, αλλά θέλω να το μοιραστώ.
Μια ξαδέρφη μου ήρθε σήμερα επίσκεψη, 2α Λυκείου πηγαίνει και εκεί που τα λέγαμε τη ρώτησα αν παρελάζει.
-"Όχι" μου είπε.
-"Γιατί;" της λέω.
-"Γιατί φέτος παρελάζουν τα μονά".
-"Ορίστε????" της λέω εγώ έκπληκτη με την απάντησή της.
-"Ναι, μου λέει τα σχολεία με μονό αριθμό, πέρισυ παρελάζαν τα ζυγά. Κάθε χρονιά παρελάζει μονό ή ζυγό σχολείο. Φέτος στα ζυγά, όπως το δικό μου παρελάζει μόνο η σημαία."
Λέω "Πλάκα κάνεις!" με χιλιάδες θαυμαστικά!
-"Όχι, φυσικά και δεν κάνω πλάκα, είναι πολλά τα σχολεία, γι'αυτό", ήταν η απάντησή της.
Καλά από πότε ρε παιδιά γίνεται αυτό? Να παρελάζουν μονά ή ζυγά σχολεία? Όχι πείτε μου τώρα εσείς, είναι όλο αυτό λογικό? Είμαι παράλογη που σκέφτομαι πως όλα είναι απαξιωμένα τη σήμερον ημέρα?

Και δεν θα επεκταθώ άλλο στο θέμα, θα περάσω στο επόμενο θέμα που έχει γίνει μεγάλος ντόρος. Γιατί αυτή η έξαρση για τις παράνομες υιοθεσίες? Ψηφίζουν πάλι κάνα νόμο και θέλουν να τον περάσουν χαλαρά? Κάτι παίζει από πίσω, γιατί αυτά δεν είναι και νέα, αναμασάνε και αναμασάνε τα ίδια και τα ίδια κάθε μέρα εδώ και μια εβδομάδα. Και όχι μόνο αυτό, δηλαδή τόσο χαζοί είμαστε, σα λες και δεν ξέραμε τι γίνεται στον κόσμο ή ότι οι "ρομά" όπως τους αποκαλούν είναι τόσο "αθώοι"?. Εντάξει!! Φτάνει!

Άλλη απορία είναι αυτή η έρμη η αναζήτηση εργασίας, γιατί να πρέπει να στέλνεις και να στέλνεις και να ξαναστέλνεις βιογραφικά και να έχεις βαρεθεί να στέλνεις και να μην σου απαντάει ποτέ κανείς? Οκ, το καταλαβαίνω, μεγάλη συρροή βιογραφικών. Αλλά ρε αδερφέ πόσο δύσκολο είναι να στείλεις ένα e-mail και να πεις ευχαριστούμε, λάβαμε το βιογραφικό σας, ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον αλλά η θέση καλύφθηκε? Έστω αυτό! Κοστίζει? Δεν είπαμε να στείλεις επιστολή με το ταχυδρομείο (που όντως κοστίζει) όπως έστελναν μεγάλες εταιρίες κάποτε (τονίζω)! Κοστίζει χρόνο θα μου πεις? Ε, στείλτο μαζικό και bcc! Πόσο χρονοβόρο πια. Είναι δηλαδή λιγότερο χρονοβόρο να συντάξεις μια αγγελία και να διαβάσεις βιογραφικά (που μεταξύ μας τα μισά πάνε στον κάδο)? Ποτέ δεν το κατάλαβα. Ευθύνη είναι να απαντήσεις, γιατί να κρατάς τον υποψήφιο σε αγωνία, κρίμα δεν είναι?

Και τελικά τι είναι προτιμότερο, να έχεις μια δουλειά των 700-800 χωρίς ενδιαφέρον, δουλεύοντας τρελές ώρες τόσο που να κινδυνεύει η σωματική σου και ψυχική σου υγεία, ή να μην έχεις καθόλου δουλειά και να είσαι τουλάχιστον καθ'όλα υγιής? Γιατί όλοι αυτό λέμε, πως η υγεία είναι το παν. Τι είναι πιο σημαντικό τελικά?

Θα κλείσω όμως, γιατί λέω πως σας κούρασα και δε μου αρέσουν και πολύ οι αναρτήσεις "χαλιά", με κάτι τελευταίο...
Γιατί κάποιοι άνθρωποι κινούνται πάντα γύρω από τον εαυτό τους και δε βλέπουν την ουσία? Γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν ξέρουν να ακούνε, δεν ξέρουν να υπομένουν, δεν ξέρουν να δέχονται την απόρριψη, δεν ξέρουν να εκτιμούν, δεν ξέρουν να σέβονται? Γιατί κάποιοι άνθρωποι είναι απόλυτοι και δε δέχονται το χιούμορ?

Αυτογνωσία, φίλοι μου και χιούμορ θέλει η ζωή. Να γίνεσαι μέρα με τη μέρα καλύτερος άνθρωπος. Να δίνεις, να χαρίζεις, να δίνεσαι, με γνώμονα όχι τον εαυτό σου, αλλά τους άλλους!
Έτσι λέω εγώ...

Καλό ξημέρωμα!


31 σχόλια:

  1. Καλημερα! Αυτο με τα μονα ζυγα, γινοταν κι οταν ημουν εγω μαθητρια στα Γιαννενα, πριν αρκετα χρονια. Φανταζομαι το κανουν για να μη διαρκει 3 ωρες η παρελαση αν ειναι πολλα τα σχολεια.

    Με τα βιογραφικα κι εδω το ιδιο γινεται, σπανια στελνουν να πουν οτι καλυφθηκε η θεση. Το χειροτερο μου ομως ειναι το cover letter που πρεπει να το κανεις ταιριαστο σε καθε δουλεια. Μερικες φορες δε βαζω καν. Ειναι πολυ ψυχοφθορα διαδικασια, και για να μην αγχωνομαι το εχω κανει μερος της ρουτινας μου. Δηλαδη, το πρωι στελνω και 2-3 αιτησεις με τον καφε.

    Επισης, εννοειται οτι η υγεια, ψυχικη και σωματικη, ειναι πανω απ'ολα, οποτε μην καθεσαι να σκασεις για 700€.

    Τωρα, για τους ανθρωπους που δεν ξερουν να εκτιμουν, ασε καλυτερα. Ειναι παρα πολλοι.

    Καλη βδομαδα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τι σημαίνει, κουράζονται οι επίσημοι? απαράδεκτο το βρίσκω.. άστα αυτό το cover letter και γω πολλές φορές δεν το στέλνω... υγεία ή ανάγκη σημειώσατε χ.. :) πάρα πολλοί, έως αμέτρητοι δυστυχώς και συνέχεια το επιβεβαιώνουμε όλοι μας. καλή εβδομάδα και σε σένα Ευάκι, φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα Ευη μου!!!λες για τα μονα και τα ζυγα,εγω που ημουν σε σχολειο του Δημου Αθηναιων καναμε παρελαση καθε 4 χρονια!!!!οτι να 'ναι!!! Για τα βιογραφικα εχω βαρεθει πια να στελνω,απαντηση καμια!!αλλα και στις συναντησεις οταν παω και μου λενε οτι θα με ειδοποιησουν σε καθε περιπτωση θετικη ή αρνητικη δεν το κανουν τελικα,πολυ λιγοι εχουν τηλεφωνησει. Κανονικα θα επρεπε να βαζουμε πιο πανω την ψυχικη μας υγεια αλλα ερχεται μετα ενας φορος ,ενα χαρατσι κοκ και λες ποια ψυχικη υγεια..δουλεια να ειναι!!!
    Για τις υιοθεσιες ,ναι ξαφνικα ανακαλυψαν τι συμβαινει!!!πουλαει τωρα το θεμα με αφορμη το κοριτσακι. Πονεμενο θεμα οι ανθρωποι που δεν ξερουν να εκτιμουν και να σεβονται...ισως ειναι καιρος για ξεκαθαρισμα!!

    φιλια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό με τα μονά-ζυγά σχολεία το είχαμε και εμείς στην Πάτρα.
    Φιλί και δεν απογοητευόμαστε, ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα κρατήσω τα τελευταία σου λόγια Ευάκι μου
    Αυτογνωσία, φίλοι μου και χιούμορ θέλει η ζωή. Να γίνεσαι μέρα με τη μέρα καλύτερος άνθρωπος. Να δίνεις, να χαρίζεις, να δίνεσαι, με γνώμονα όχι τον εαυτό σου, αλλά τους άλλους!

    Τα είπες όλα!
    Φιλιά!

    ΥΓ: 700-800 ευρώ , δεν μιλάς για σήμερα; Δεν ξέρω τι γίνεται στην υπόλοιπη Ελλάδα αλλά εδώ ξεκινάμε από τα 550 και πάμε προς τα κ΄τω! :(((

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Αριστέα με κάλυψε...
      Στα αλήθεια τα 700-800 μου φαίνονται πολλά τώρα...κι εδώ από 550 και κάτω και λέμε κι ευχαριστώ γιατί αλλιώς δεν μπορούμε να μιλήσουμε από την πείνα...και οι υποχρεώσεις μόνο να μεγαλώνουν...
      Η κόρη μου σπουδάζει κιόλας και δουλεύει τρελές ώρες για να τα βγάλει πέρα, και όχι για 800 εννοείται...δε γίνεται όμως αλλιώς...λέμε και δόξα τω θεώ...μέχρι να πούμε αι σιχτίρ και να τους εξοντώσουμε...τα καθάρματα που μας έβαλαν σαν ποντίκια στον τροχό...

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. μα στην ουσία δουλεύεις απλά για να συντηρηθείς, (αν φυσικά δουλεύεις, γιατί είναι και πολυτέλεια πλέον)! ευχαριστώ και τις δυο κορίτσια, φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Κατερινάκι μου!
    Καλά έκανες και μοιράστηκες μαζί μας τους προβληματισμούς σου. Προβληματισμοί που τους μοιραζόμαστε όλοι είναι όμως σωστό να ακούγονται!
    Αυτό με την παρέλαση ισχύει εδώ στην Αθήνα πολλά χρόνια τώρα...
    Οι παράνομες υιοθεσίες πάλι πάντα γίνονταν αλλά και εγω προβληματίζομαι μαζί σου γιατί τώρα συγκεκριμένα έχει γίνει τόσος ντόρος στα κανάλια!
    Όσο για την εργασία, το έχουμε συζητήσει τόσες φορές... Δεν ξέρω και εγώ τι αξίζει πλέον, ξέρω μόνο πως για να έχουν αρχίσει οι άνθρωποι να συνηθίζουν αυτή την κατάσταση, προφανώς δυστυχώς έχουν πετύχει τον σκοπό τους...
    Εύλογοι οι προβληματισμοί σου! Συνέχισε να προβληματίζεσαι και να προβληματιζόμαστε και εμείς μαζί γιατί μόνο έτσι, ίσως να υπάρξει κάποια στιγμή η αλλαγή!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιο πολύ εμείς φταίμε παρά αυτοί, γιατί αν δεν τα δεχόμασταν όλα δεν θα ήταν έτσι η κατάσταση τώρα.. σ'ευχαριστώ Κατερίνα μου, φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Οι απορίες σου είναι εύλογες και είναι απορίες και των περισσότερων από εμάς.
    Τα μονά-ζυγά δεν το γνώριζα, ίσως επειδή η πόλη μου έχει λίγα σχολεία, για τα βιογραφικά έχω και εγώ την ίδια απορία. Τώρα για αυτούς που έχουν δουλειά με χαμηλό μεροκάματο ή δεν έχουν δουλειά στην ίδια μοίρα είναι.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με κάλυψαν τα σχόλια της Μαρίας και της Αριστέας. Η αλήθεια είναι πως 800 ευρώ δεν έπαιρνα ποτέ.. ούτε καν πριν τη κρίση που για όλα λέμε πως φταίει. Αυτό με τη παρέλαση δε το γνώριζα ούτε κι εγώ. Το θεωρώ τουλάχιστον παρόλογο και απαράδεκτο. Η ουσία της ζωής είναι πιστεύω η αγάπη και φυσικά να μη τη πάρεις και πολύ στα σοβαρά. Να δίνεις και να βοηθάς, μόνο έτσι θα γεμίσεις κι εσύ ..

    "γιατί τι να τον κάνει κατάμονος τον εαυτόν του όλον ο άνθρωπος, πρέπει να δώσει." ~ Κική Δημουλά

    Σου στέλνω φιλί και χαμόγελο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τέλειο αυτό που έγραψες marie μου.. "γιατί τι να τον κάνει κατάμονος τον εαυτόν του όλον ο άνθρωπος, πρέπει να δώσει." ~ Κική Δημουλά :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  9. Δεκτοί και κατανοητοί όλοι οι προβληματισμοί. Εγώ πάντως μια φορά μόνο έκανα παρέλαση στην Θεσσαλονίκη γιατί το σχολείο μου είχε κληρωθεί! Δεν ξέρω αν τώρα το αλλάξανε κι εδώ. Το σίγουρο είναι ότι ένιωσα πολύ πολύ περήφανη!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντα παρέλαζα, από νήπειο (ζούσα σε χωριό) μέχρι και Λύκειο, το θεωρούσα μεγάλη τιμή και υπερηφάνια και εγώ. Μέχρι και στεφάνι είχα καταθέσει. Τότε δεν μπαίναμε σε κλήρο φυσικά τα σχολεία. Το βρίσκω πολύ κακό αυτό που κάνουν τώρα. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Αναρωτιέσαι γιατι δεν βλέπουν την ουσία οι άνθρωποι ....Η απάντηση Ευη μου είναι στον μικρό πρίγκηπα..."Αντιο, ειπε η αλεπου. Να και το μυστικο μου. Ειναι πολυ απλο: μονο με την καρδια την βλεπεις καλα. Την ουσια δεν την βλεπουν τα ματια..."

    Οι πιο πολλοί βλέπουμε έως εκεί που θέλουμε να δούμε και το κάνουμε επιφανειακά...Όταν δεν κάνουμε κάτι για τον δίπλα μας, όταν σκεφτόμαστε μόνο τα του οίκου μας...τότε δεν βλέπουμε με την καρδιά όπως λέει και η αλεπού...

    Μ'αρέσουν οι προβληματισμοί σου αλλα περισσότερο ο τρόπος που τους περιγράφεις... Γιατί είπαμε ο τρόπος έχει πάντα σημασια... Σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά λες... τι αναρωτιέμαι... σ'ευχαριστώ πολύ Μάκη, φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Εύη μου δέν τό ήξερα αυτό μέ τά μονά -ζυγά!!!Εδώ σέ εμάς δέν ισχύει !!!
    Οσο γιά τούς προβληματισμούς σου,μήν μάς πάρει κίολας από κάτω!!!
    Τί νά πώ!!Οπως ξέρης η κόρη μου πιά,δουλεύει εκτός Ελλάδος!!!
    Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε και γω το ήξερα, τουλάχιστον στη γενιά μου δε συνέβαινε, εκμοντερνίστηκε βλέπεις και η παρέλαση για να εξυπηρετεί διάφορους σκοπούς.. Και βέβαια δε θα μας πάρει από κάτω, το παλεύουμε πιστεύω όλοι μας με τον δικό του τρόπο ο καθένας. Φιλάκια πολλά Dimi μου! :)

      Διαγραφή
  12. τι μονά και ζυγά???Μάλλον εμείς στην επαρχία δεν το έχουμε αυτό ......εδώ πάνω.......Όσο για όλα τα άλλα που έγραψες...κλάφτα...Κάτι θα κάνουν πάλι ...για αυτό το κοριτσάκι...πριν ο ναζισμός...ε...φως φανάρι...Μην σε παίρνει από κάτω...έχεις δίκιο η υγεία σου πάνω από όλα...Άκου και εμένα...τι στο καλό τόσα χρόνια το σπούδασα.(20)..Μπορεί 1.30 την ώρα νύχτα αλλάααα.....την δουλειά μου την αγαπάω ΚΑΙ στην χώρα μου όσο αντέχω..Μετά θα κοιτάξω την υγεία μου αν ζορίσουν κι άλλο....Και για το τέλος....εγωπάθεια και πίτουρα if you know what i mean....Ουστ λένε στο χωριό μου!!!!!μάκια μούκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό είπα κ γω!!! τι μονά και ζυγά!!!! κάτι παίζει στανταράκι. όσο για τις σπουδές, τα χρόνια που χαράμισα σκέφτομαι και όλες τις προσπάθειες και τα έξοδα των γονιών μου. κρίμα πολύ. ουστ, θα συμφωνήσω, μακρυά από μας! φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  13. Αυτό με τα σχολεία δεν το ήξερα! Όσο για τις παράνομες υιόθεσίες συβ\μφωνώ ότι είναι ένα μεγάλο ζήτημα αλλά συμφωνώ μαζί σου, τώρα ξαφνικά το θυμήθηκαν όλοι;
    Όσο για τα βιογραφικά και την αναζήτηση εργασίας δεν θα επεκταθώ γιατί είναι ένα θέμα που με πονάει πολύ...θα πω μόνο πως άμα βρω δουλειά με 700-800 ευρώ τρέχω αμέσως! Και με 500 τρέχω σε περίπτωση που το δει κάποιος εργοδότης χα χα!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχα, καλή επιτυχία και σε σένα με την αναζήτηση εργασίας! είμαστε πολλές εδώ μέσα τελικά!! :) φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  14. θυμωμένο κορίτσι!ναι σε καταλαβαίνω σε κάποια πράγματα έχεις δίκιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι πολύ τραγική, όχι απλά τραγική! :) Δυστυχώς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...