4.3.13

Hi-5 photo / 5 βιβλία που αγαπώ και υπάρχουν στη βιβλιοθήκη μου!

Σήμερα η Γεωργία είχε την ιδέα να μοιραστούμε 5 βιβλία που αγαπάμε και υπάρχουν στη βιβλιοθήκη μας.

Η ιστορία μου με τα βιβλία ξεκίνησε κάπως έτσι...

Στο Νήπειο και επειδή ζούσαμε με τον παππού και τη γιαγιά στο χωριό, οι επιλογές ήταν τα γνωστά παραμύθια με κασέτες (όσοι είστε της γενιάς μου σίγουρα θα τα θυμάστε). Αγαπημένο μου η Ραπουνζέλ! Ακόμα το θυμάμαι.

Στο Δημοτικό τα περισσότερα βιβλία τα αγόραζε για μένα και την αδερφή μου ο μπαμπάς μου.
Η βιβλιοθήκη μας ήταν κυρίως γεμάτη από εγκυκλοπαίδειες. Κάθε που είχα απορία, ο μπαμπάς μου, μου έλεγε "μην τα θες όλα έτοιμα να τα μάθεις, άνοιξε την εγκυκλοπαίδεια." Μα τι χούι κι αυτό! Εκνευριζόμουν απίστευτα, αλλά στο τέλος άρχισα να μη ρωτάω αλλά να ψάχνω μόνη μου το κάθε τι!! Είχα διαβάσει άπειρα πράγματα εκεί μέσα! Και η μια απορία έφερνε την άλλη και καταλαβαίνετε!

Αργότερα στο Γυμνάσιο ο πατέρας μου, μας αγόραζε διάφορα βιβλία, καθαρά δικές του επιλογές, σύμφωνα με όσα ήθελα να μας "περάσει" για να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι.
Αργότερα έγινα και μόνη μου μέλος στη Βικελαία Δημοτική Βιβλιοθήκη εδώ στο Ηράκλειο μέχρι και το Λύκειο (γιατί μετά έφυγα για σπουδές). Μαγεία πραγματική η Βιβλιοθήκη! Μου άρεσε πολύ ο χώρος, να μπαίνω μέσα και να βυθίζομαι στα ποικίλα συγγράμματα. Να ψάχνω με τις ώρες το βιβλίο που θα μου έκανε το κλικ. Να το δανειστώ και να τρέξω σπίτι να το διαβάσω. Άραγε σε πόσα χέρια είχε πέσει πριν από τα δικά μου? Πόσοι ταυτίστηκαν με την επιλογή μου και πόσοι την απέρριψαν? Τι νέο είχε να μου προσφέρει? Τι με δίδαξε?
Όλα αυτά και πολλά ακόμη...

Στα φοιτητικά μου χρόνια διάβαζα κυρίως τα βιβλία του Πανεπιστημίου, οπότε σπάνια αγόραζα βιβλία. Πάντα όμως μου άρεσε να ανατρέχω σε αγαπημένα μου, να βρίσκω κομμάτια που με αγγίζουν και να τα αποτυπώνω στο χαρτί. Και πολλά λόγια ήταν οδηγός στην πορεία της ζωής μου..

Μέχρι και σήμερα, λίγο χρόνο είχα και έχω για να διαβάζω βιβλία. Βλέπεις η δουλειά με κούραζε πολύ και τα μάτια μου δεν άντεχαν πολλές ώρες. Γιατί θέλω να τα διαβάζω ακόμη και σε μια μέρα αν είναι δυνατόν. Όμως δε λέω ποτέ όχι σε κάτι νέο ή σε κάτι που έχω ξαναδιαβάσει στο παρελθόν. Όσο μεγαλώνουμε, αποκτάμε διαφορετική άποψη για κάποιο βιβλίο που διαβάσαμε στο παρελθόν. Θυμάμαι χαρακτηριστικά όταν στο γυμνάσιο προσπάθησα να διαβάσω βιβλίο του Καζαντζάκη. Δεν καταλάβαινα πολλά, κατάφερα όμως να τον αγαπήσω και να "αρπάξω" πολλά από τα λεγόμενά του.

Τα βιβλία που αγάπησα είναι τα περισσότερα παλιά. Είναι ξεχωριστά για μένα, γραμμένα με λόγο απλό και μηνύματα ουσιαστικά.

Θα ξεκινήσω από το 1ο αγαπημένο μου που λέγεται Το δικό μου Τίποτα, του Σταύρου Ν. Σταυρακάκη.
Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι μια συλλογή ποιημάτων του ιδίου συγγραφέα, ο οποίος με την παρότρυνση των φίλων του κατάφερε να το εκδόσει. Χαρακηριστικά αναφέρει πως εκείνοι στάθηκαν ηθικοί και υλικοί συμπαραστάτες για να γίνει η έκδοση, διαφορετικά θα έμεναν σκόρπια φύλλα σε κάποια συρτάρια μαζί με άλλα πολλά και ίσως για πάντα..
Το δικό μου "Τίποτα", είναι μια παρότρυνση για όσους θέλουν να προσφέρουν κάτι από τον εαυτό τους στους άλλους. Θα σας μεταφέρω αυτούσιο το εισαγωγικό σημείωμα..
Το δικό μου "Τίποτα"
Γράψε, λοιπόν, το μερτικό σου στην Ιστορία. Πάρε ένα κομμάτι χαρτί όσο γίνεται πιο μικρό και γράψε: "Τίποτα".
Είναι το δικό σου το χάρτινο "τίποτα" μέσα στις χιλιάδες τα ζωτανά "τίποτα" που κυκλοφορούν με χαζό επίχρυσο πρόσωπο και φωτοστέφανο ιλαρής ευδαιμονίας.
Ένα τίποτα όλα τα "τίποτα" της ζωής που γράφουν στις συναλλαγές την ανερυθρίαστη ιστορία του τίποτα.
Το δικό σου όμως υπεύθυνο "τίποτα" αξίζει να μείνει στο χαρτί όχι τόσο για το τίποτα όσο γι'απαθανάτιση της προδομένης ευθύνης.
Γράφτο λοιπόν το δικό σου υπεύθυνο "τίποτα" και πέταξέ το στους ανέμους των καιρών.
Έτσι τουλάχιστο θ'απαλλαγείς "λόγω αμφιβολιών" από την υστεροφημία μιας μάταιης και κάλπικης δόξας.





















Το 2ο αγαπημένο μου λέγεται άνθρωπε..., του Ηλία Ν. Πλατιά.
Το βιβλίο αυτό περιγράφει πώς η ζωή μας θα ήταν καλύτερη, μέσα από την ιστορία που διαδραματίζεται μεταξύ της παλαιάς και νεότερης γενιάς ανθρώπων σε ένα μικρό χωριουδάκι.
Μιλάει για την ισοπέδωση των πάντων στη σύγχρονη καταναλωτική κοινωνία και πως η ψυχή πρέπει να μείνει αγνή στο πέρασμα των χρόνων. Οι γηραιότεροι διδάσκουν τους νεότερους.
Μερικά αποσπάσματα..
"...η ζωή είναι για λίγους. Ζουν καλά οι αδίστακτοι, οι παράτολμοι, οι τυχοδιώκτες, οι αριβιστές. Αυτοί δεν κλαίνε ποτέ, ίσα ίσα κάνουν τους άλλους να κλαίνε, για να τη βολέψουν."
"Υπάρχει τρόπος για το πώς θα προσφέρεις και για το πώς θα δέχεσαι την προσφορά κι ας είναι μονάχα ένα λουλούδι..."
"Η αγάπη, προσέξτε δεν είναι κτητική, προϋποθέτει ελευθερία και στους δύο."
"Θυμάμαι που μου έλεγες "με λίγη κατανόηση παραπάνω, με λίγη λογική, με λίγη υπομονή και επιμονή όλα λύνονται."
"Ξέρω ακόμα ότι "ο άνθρωπος είναι δημιούργημα των ανθρώπων"... Δεν θέλω να στεναχωριέσαι, υγεία να έχουμε..."
"ο Ήλιος θα βγει και θα ρίξει το άπλετο φως που θα φέγγει για να διαλέγει ο καθένας και επί ολόκληρες γενιές το δρόμο του σωστά και συνειδητά. Ο Ήλιος αισθάνομαι πως θα βγει πραγματικά για όλους ίδιος..."





















Το 3ο αγαπημένο μου είναι Ο Βραχόκηπος, του Νίκου Καζαντζάκη.
Το συγκεκριμένο βιβλίο αφορά σε μια από τις εσωτερικές αναζητήσεις του Καζαντζάκη, μέσα από ένα ταξίδι του στην Άπω Ανατολή, Ιαπωνία μέχρι Κίνα.
Αγαπημένα αποσπάσματα..
"Λαχταρώ ν' απαλλάξω την ψυχή μου απ'όλα τα αγριόχορτα που την πνίγουν.."
"Ερχόμαστε από μια σκοτεινή άβυσσο, καταλήγουμε σε μια σκοτεινή άβυσσο, το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή."
"Τίποτα δεν υπάρχει! Μήτε ζωή μήτε θάνατος. Κοίτα την ύλη και το νου σα δυο ανύπαρχτα ερωτικά φαντάσματα να κυνηγιούνται, να σμίγουν, να γεννούν και ν'αφανίζουνται, και λέγε: Αυτό θέλω!"
"Όλη η καρδιά του ανθρώπου είναι μια Κραυγή.."
"Δεν το ξέρετε πως δεν κάνουμε άλλο ταξίδι παρά γύρω στην ψυχή μας? Το πολύ-πολύ, μέσα στην ψυχή μας."
"Να ζεις βαθιά, όχι σαν ιδέα, παρά ως σάρκα κι αίμα, την ταυτότητα τούτη.."
"Η δημιουργία δεν είναι τάχα ένα στιγμιαίο χάσιμο της ισορροπίας για να γεννηθεί μια αψηλότερη ισορροπία? Δεν είναι μια τρέλα?"
"Η καρδιά σμίγει ό,τι ο νους χωρίζει.."
"Να πεθαίνεις κάθε μέρα. Να γεννιέσαι κάθε μέρα. Ν'αρνιέσαι, ό,τι έχεις κάθε μέρα. Η ανώτερη αρετή δεν είναι να'σαι ελεύτερος, παρά να μάχεσαι για ελευτερία."

















Το 4ο αγαπημένο είναι το Γεννήθηκα Ελληνίδα, της Μελίνας Μερκούρη.
Η αυτοβιογραφία της αξέχαστης Μελίνας Μερκούρη. Μια ηρωίδα για εμένα, περήφανη και με περίσσεια τόλμη γυναίκα, που μίλαγε πάντα σταράτα και με θάρρος. "Γεννήθηκα Ελληνίδα, θα πεθάνω Ελληνίδα". Έτσι είπε και έτσι έγινε. Τη θαύμαζα και εξακολουθώ να τη θαυμάζω.
Αγαπημένα αποσπάσματα..
"Το να έχεις γεννηθεί Έλληνας θα πει να σε βαραίνει μια υπέροχη κατάρα."
"Έχω μια μάλλον βίαιη επιθυμία να ζήσω."
"Αλλά η μεγαλύτερη ταπείνωση έρχεται απ'τον ίδιο το φόβο σου..."
"Υπάρχει κάτι παράξενο που συμβαίνει μερικές φορές στους ανθρώπους. Συναντιούνται, ξέρουν πως έχουν κάτι κοινό, αλλά κάτι που δεν έχει ειπωθεί, κάποια παράξενη ρυθμική απόφαση τους λέει-όχι ακόμα, πως θα συναντηθούν αργότερα στον κατάλληλο χρόνο."
"Οι καινούριες ελπίδες μπορεί να φέρουν καινούριες απογοητεύσεις αλλά από καθαρή ελληνικότητα θα βρούμε έναν τρόπο για να ξαναγεννηθεί η ελπίδα."
"Ο Καζαντζάκης μιλούσε για την Ελλάδα μ'αγάπη και πάθος. Κατάλαβα πόσο δύσκολη έπρεπε να είναι η εξορία του, αλλά δε μπορούσε ν'ανεχθεί τους Έλληνες που παρέδωσαν τη χώρα τους στον ξένο έλεγχο, στο ξένο χρήμα και που αποκτούσαν ξενικούς τρόπους. Η ομιλία του ήταν γεμάτη εικόνες. Πολύ ποιητικές και πολύ κρητικές. Οι Κρητικοί είναι λίγο υπεράνθρωποι. Προκαλούν τους Θεούς κι ανεβαίνουν σε βουνοκορφές..."
"Ήμουν απλούστατα μια πλασιέ που ταξίδευε από χώρα σε χώρα, λέγοντας στους ανθρώπους πως δεν είχαν ζήσει αν δεν είχαν δει την Ελλάδα."
"Ο θυμός μου είναι ο λόγος γι'αυτό το βιβλίο..."





















Το 5ο αγαπημένο είναι το πιο πρόσφατο βιβλίο που μου έκανε δώρο η μια από τις αδερφές της γιαγιάς μου και λέγεται Ο Κινέζος, Ο Θεός και Η Μοναξιά, του πάτερ Χαράλαμπου Παπαδόπουλου.
Θα μου πείτε τι βιβλίο είναι πάλι αυτό. Το συγκεκριμένο βιβλίο αποτελείται από 18 διαφορετικές ιστορίες, πολύ αληθινές και διαφορετικές μεταξύ τους. Κάθε ιστορία έχει κάτι να σου πει, κάτι να σε διδάξει. Έχει όμως έναν κοινό παρανομαστή. Την ίδια τη ζωή.
Αγαπημένα αποσπάσματα..
"-Πάω να βρω τα όνειρά μου πατέρα... Η Λυδία ήταν νεκρή, πνιγμένη στα αίματα και τα όνειρα. Είχε πεθάνει στο δρόμο του ονείρου της."
"Το να ζεις, φίλε Βασίλη, είναι μεγάλη υπόθεση. Είναι η μεγαλύτερη τέχνη πάνω στη γη. Η τέχνη της ύπαρξης. Είναι μια περιπέτεια χωρίς εγγυήσεις και βεβαιότητες. Είναι σχοινοβασία. Και δεν μαθαίνεται ούτε με βιβλία, ούτε με κηρύγματα, ούτε με τσιτάτα. Μονάχα ζώντας μαθαίνεις να ζεις. Θα ανεβείς και θα κατεβείς πολλές φορές στην κόλαση για να φτάσεις στον παράδεισο. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος."
"Υπάρχει μέσα μας ένα μικρό παιδί. Όσο μεγαλώνουμε, το μασκαρεύουμε. Του αλλάζουμε το πρόσωπο και του δίνουμε μια όψη και μια μορφή που εξυπηρετεί τους ρόλους που καλούμαστε να υποδυθούμε στο θέατρο του κόσμου. Έρχονται όμως στιγμές που το βουβό παιδί θέλει να μιλήσει. Να διαμαρτυρηθεί για τα δικά του όνειρα. Τότε κλαίει. Και οι μπογιές αρχίζουν να ξεβάφουν. Και όταν, καλή μου, ξεβάφουν οι μπογιές ή σε λερώνουν ή σε λυτρώνουν."  
"Θυμήθηκα τα λόγια του αγίου Γρηγορίου Θεολόγου, ποιητή, ρομαντικού, ευαίσθητου και μελαγχολικής φύσης, που έλεγε: " Όταν δεν είσαι ή δεν αισθάνεσαι καλά να μιλάς. Μίλα και ας είναι στον αέρα".





















Τα blog που συμμετέχουν θα τα βρείτε στο blog της Γεωργίας εδώ.

93 σχόλια:

  1. Μπηκα προχθες στο σπιτακι σου ειδα ειχε πεσει πολυ σκεψη και επειδη κ εγω δεν ημουν στα καλυτερα μου ειπα να μην σχολιασω καν!
    Σημερα ομως το θεμα ειναι πολυ ενδιαφερον. Το τελευταιο βιβλιο που διαβασα (τριλογια για να ακριβολογω) ηταν το 50 shades. και δηλωνω μεγαλη φαν!Απελπιστηκα βεβαια οταν καταλαβα οτι αντρες που να σε προστατευουν τοσο οσο ο Christian δεν υπαρχουν...:/

    xo
    Anastasia
    www.natbeesfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανες Αναστασία μου, όντως ήταν κάπως εκείνη η μέρα για μένα.. :) Δεν το ξέρω το βιβλίο, αλλά σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον! :) Καλά εννοείται πως οι υπερπροστατευτικοί άντρες έχουν εκλείψει! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Ευάκι μου, πολύ πολύ καλές επιλογές με βαθειά νοήματα!
    Μου έδωσες έμπνευση να τα αναζητήσω.. Όσο για την Μελίνα Μερκούρη από τις λίγες Ελληνίδες που θαυμάζαμε οικογενειακώς!
    Καλή μας εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου η αλήθεια είναι πως διάβαζα κυρίως φιλοσοφικά βιβλία, χωρίς όμως να σημαίνει πως δεν έχω διαβάσει άλλου είδους. Ακόμη και άρλεκιν έχω διαβάσει για να δω πως είναι. Αυτά τα έχω ξεχωρίσει γιατί περνάνε βαθειά μηνύματα.. Η Μελίνα θεωρώ είναι αγαπητή σε όλους! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. You have a lovely blog, just stumbled across it now
    Would you like to follow each other via GFC and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back
    My blog is a fashion/lifestyle blog!
    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Εύη, πολύ όμορφα τα βιβλία σου αν και δεν έτυχε να διαβάσω κανένα απο αυτά φαίνονται βαθυστόχαστα και με την πρώτη ευκαιρία κάποιο θα προτιμήσω, καλή σου εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Γεωργία, έχεις δίκιο, είναι λιγάκι βαθυστόχαστα. Δεν ξέρω αν προτιμάς τέτοιου είδους βιβλία, περνάνε όμως όλα όμορφα μηνύματα. Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  5. Κι εγώ δεν έχει τύχει να διαβάσω κανένα από αυτά που διάλεξες να μας δείξεις! Όμως μέσα στο παιχνίδι δεν είναι και να μάθουμε για βιβλία αγαπημένα άλλων και να τα ψάξουμε κι εμείς;
    Καλή βδομάδα Ευάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εννοείται Βέρα μου!! άσε που ο καθένας έχει τα δικά του αγαπημένα και το δικό του στυλ!! :) Κάθε είδος έχει τα πλεονεκτήματά του!! φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα, πολύ καλές επιλογές , αν και δεν τα χω διαβάσει , εκτός της Μερκούρη!! Κρίνω μόνο από τα αποσπάσματα που παραθέτεις , και μου μένει η εντύπωση ότι έχουν να σου δώσουν τροφή για σκέψη !!
    Καλό μήνα , πολλά Αιγαιοπελαγίτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι συμφωνώ Αθηνά μου πως έχουν πολύ τροφή για σκέψη να δώσουν. Για όποιον προτιμάει τέτοιου είδους βιβλία, είμαι σίγουρη θα αρέσουν. Φιλάκια πολλά, καλό μήνα! :)

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα..
    Πάρα πολύ μου άρεσε η παρουσίασή σου...
    Είπες και τη μαγική λέξη που δεν έγραψα σήμερα καθόλου..(δανειστική) βιβλιοθήκη...πόσα και πόσα ταξίδια δεν έγιναν εξαιτίας της..
    Να είσαι καλά και να ταξιδεύεις πάντα..φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Μαράκι μου, σ'ευχαριστώ πολύ. Μαγεία ο κόσμος της δανειστικής βιβλιοθήκης, δε συμφωνείς? :) φιλάκια πολλά πολλά! :)

      Διαγραφή
  8. Με πιάνεις τελείως αδιάβαστη! (και κοκορεύομαι πως ξέρω για βιβλία???) Μου κίνησε την περιέργεια το τελευταίο σου βιβλίο, λίγο το εξώφυλλο, λίγο ο τίτλος....Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δεν είναι και τα πιο γνωστά βιβλία, οπότε λογικό το βρίσκω!!! :) Ναι, είναι ωραίο και διαβάζεται ευχάριστα το τελευταίο. Σου προτείνω Καζαντζάκη όμως αν δεν έχει τύχει να διαβάσεις.. Φιλάκια.. :)

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!Πολύ ωραία η παρουσίαση σου!Τα βιβλία στα οποία αναφέρεσαι δεν τα έχω διαβάσει αλλά σου εύχομαι πάντα να βρίσκεις τόσο όμορφα αναγνώσματα!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σπυριδούλα μου. Πιστεύω άξιζε τον κόπο.. Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Εύη μου και καλή εβδομάδα να έχεις!!
    Δεν θα πω πολλά!
    Μόνο μια λέξη : Υ π ο κ λ ί ν ο μ α ι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου καλή μου Παρασκευή!!!! Πιστεύω θα σου αρέσουν, εκτός και αν έχεις διαβάσει κάποιο και έχεις γνώμη ήδη. Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Δεν θυμάμαι να έχω διαβάσει κάποιο! Απλά η όλη ανάρτηση μου έβγαλε μια λεβεντιά Κρητικοπούλα μου!!! :)) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. καλη βδομαδα Ευακι,πολυ χαρομαι που απο μικρη η οικογενεια σου σε εκανε να αγαπησεις τα βιβλια!!δεν εχω διαβασει τα συγκεκριμενα αλλα αν κρινω απο τους συγγραφεις ειναι πολυ καλες επιλογες!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσαν τα βιβλία κάθε λογής. Αυτό είναι το στυλ που κυρίως προτιμούσα, αλλά έχω διαβάσει σαφώς και άλλα είδη. Δεν είναι στα χόμπυ μου, αλλά όποτε έχω όρεξη μου αρέσει να διαβάζω. φιλάκια πολλά Αλεξάνδρα μου!

      Διαγραφή
  12. Δυστυχώς, δεν έχω διαβάσει κανένα από αυτά...
    Μέσα στις βιογραφίες όμως, που έχω στα... απ' όψιν, είναι κ΄ της Μελίνας!!!
    Καλή σου μέρα, κορίτσι!!!
    Καλή εβδομάδα!!!
    Φιλάκιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν τόσο όμορφα βιβλία και έχεις διαβάσει τόσα άλλα σίγουρα.. Ναι, η Μελίνα ήταν αστέρι για μένα, το στυλ της τόσο αυθεντικό! Να το διαβάσεις! Φιλάκια πολλά πολλά Γιάννα μου!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Εύη μου!!Η Ραπουνζέλ,είναι η αγαπημένη τής εγγονούλας μου!!Οσο γιά τά άλλα βιβλία, δέν τά ξέρω,έχω διαβάση τού Νίκου Καζαντζάκη,όπως καί πολλά άλλα βιβλία του!!Καλή καί χαρούμενη εβδομάδα σού εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι από τα πιο ρομαντικά παραμύθια? Μου αρέσει πολύ!!! Ο Καζαντζάκης είναι μοναδικός στο είδος του θεωρώ και αξίζει να διαβάσει κανείς. :) Φιλάκια πολλά Dimi μου!!!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Εύη μου! Ωραία βιβλία! Λατρεύω τον Καζαντζάκη... και θα ήθελα πολύ να ψάξω να βρω για να το διαβάσω οπωσδήποτε το "Το δικό μου Τίποτα" Μου φαίνεται τόσο ενδιαφέρον βιβλίο! Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μοναδικός!!! :) όσο για "Το δικό μου Τίποτα" είναι συλλογή ποιημάτων, αν σου αρέσουν τα ποιήματα θα σου αρέσει, μιλάει όμως γενικά για διάφορα γεγονότα, ακόμα και για τη Μάχη της Κρήτης. Φιλάκια πολλά Μαράκι!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφες επιλογές
    Το γεννήθηκα ελληνιδα νομίζω είναι το καλύτερο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη θαυμάζω τη Μελίνα, όπως και πιστεύω οι περισσότεροι Έλληνες! φιλάκια πολλά Μαρία Έλενα.

      Διαγραφή
  16. Τελικά η ιδέα της Γεωργίας όσο πάει και μου αρέσει πιο πολύ! Καινούργιες ιδέες για βιβλια! Δεν έχω διαβάσει κάποιο απο αυτά αλλά ευκαιρία να τα πάρω. Οσο για τον μπαμπα που σε έβαζε να ψάχνεις δεν μπορείς να φανταστείς πόσο καλό σου έκανε τότε αλλα και για την ζωή σου γενικά.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, μα είναι και άπειρα τα βιβλία!!!! Άπειροι οι συγγραφείς!! Τι να πρωτοδιαβάσεις και τι να αγαπήσεις περισσότερο. Αν και πίστεψέ με μικρή εκνευριζόμουν αφάνταστα με αυτό το σκηνικό, έμαθα να μην τα βρίσκω όλα έτοιμα και να ψάχνω συνεχώς, άσε που με έκανε ακόμη πιο πεισματάρα!! Αυτό τώρα δεν ξέρω αν είναι καλό, χαχχα.. φιλάκια πολλά Μαρία μου! :)

      Διαγραφή
  17. Για μένα η καλύτερη παρέα του ανθρώπου ειναι το βιβλίο.Μου αρέσουν και μένα τα βιβλία, το διάβασμα,με ξεκουράζει,με ταξιδεύει,με χαλαρώνει..εγώ ειμια των αισθηματικών/ρομαντικών ...να και κάτι που δεν το έχουμε κοινό :)
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραία και τα αισθηματικά/ρομαντικά.. όπως είπες, σε ταξιδεύουν.. χαχα, όντως και ένα που δεν έχουμε κοινό!!! περνάνε και αυτά τα δικά τους μηνύματα! :) φιλάκια Δελφινάκι

      Διαγραφή
  18. evonita... δεν τα είχα ξανακούσει τα βιβλία που λες , εκτός της Μερκούρη... πολύ ενδιαφέροντα ακούγονται.. και χαίρομαι που ανακαλύπτω κι άλλα ωραία βιβλία έτσι... τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το παιχνίδι αυτό της Γεωργίας μας έδωσε και μας δίνει αυτή τη χαρά ακριβώς, του να μοιράζεται ο καθένας δικά του αγαπημένα με τους άλλους. είναι λιγάκι "βαριά" αλλά τα αγαπώ! φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Καλή εβδομάδα! Κι εγώ δεν τα έχω διαβάσει αυτά τα βιβλία... μου αρέσει όμως πολύ το διάβασμα και εφόσον τα προτείνεις, θα το κυνηγήσω κάποια στιγμή! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου αρέσει αυτό το είδος, γιατί όχι, να τα αναζητήσεις. Σίγουρα να διαβάσεις όμως Καζαντζάκη! φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. To μόνο που έχω διαβάσει είναι με την Μελίνα Μερκούρη σε μια εποχή που σχημάτιζα χαρακτήρα! Και ναι με στιγμάτισε!!! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως να μη σε στιγματίσει η Μελίνα με την αυθεντικότητά της!! :) φιλάκια Callie μου!!

      Διαγραφή
  21. Εγώ είμαι τελείως αδιάβαστη.. μένω μετεξεταστέα.. κανένα δεν έχω διαβάσει αν και το τελευταία μου κίνησε το ενδιαφέρον και θα ήθελα να το ψάξω.

    Καλή εβδομάδα με χαμόγελο, ναι;

    :))

    Φιλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. marie μου είναι το ύφος τους τέτοιο.. :) είναι ευχάριστο το τελευταίο, διαβάζεται εύκολα, είναι μικρές οι ιστοριούλες που περικλείει.. με χαμόγελο!! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  22. Ευάκι μου , πολύ όμορφη η παρουσίαση!
    Χαίρομαι που είδα Καζαντζάκη!
    Φιλάκια γλυκιά μου!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Αριστέα μου. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι επιλογές. Καζαντζάκης ένας και μοναδικός!!! :) φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Καλημερούδια διαβεστερό μου πλασματάκι!!! Δεν εχω διαβάσει Καζαντζάκη ούτε και τους άλλους συγγραφείς. Τα αποσπάσματα και εισαγωγικά σημειώματα που μας αναφέρεις ειναι πολύ ενδιαφέροντα. Δεν ξέρω αν θα τα διαβάσω γιατί τα τελευταία χρόνια αναζητώ πιό ανάλαφρα βιβλία:)
    Μελίνα αγαπώ!!! Όπου και να την πετύχω, σε ταινία, βιβλίο, ντοκυμαντέρ, χάνομαι. Είχε πριν λίγο καιρό στο ΣΚΑΙ. Το ειχες δει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να σε κουράσουν αν δεν είναι σε φάση Δημητρούλα μου. Καλά κάνεις και αναζητάς πιο ανάλαφρα, κι εγώ τελευταία το έχω παρατήσει το διάβασμα, σπάνια διαβάζω.. Είναι περίοδοι και περίοδοι στη ζωή μου. Αυτά ήταν από τα αγαπημένα μου! Μελίνα ποιός δεν αγαπάει!!! Φυσικά και την παρακολουθώ, έχω δει και ταινίες της, όχι μόνο βιογραφία.. Αξέχαστη!!!

      Διαγραφή
  24. Nice post!!!
    Have a good week, dear! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφη η παρουσίαση Εύη μου!!! Δεν έχω διαβάσει κανένα από αυτά, φαίνονται όμως πολύ ενδιαφέροντα από τα αποσπάσματα... ειδικά το δεύτερο και το τελευταίο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φωτεινή μου!! Έχουν ενδιαφέρον, περνάνε πολύ όμορφα μηνύματα κατ' εμέ! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Γεια χαρα σου κοριτσι!
    Κερδισες ενα απο τα γουρια που σχεδιασα για το 2013!
    Ευχομαι να σου φέρει μπόλικη τυχη.
    Μην ξεχασεις να μου στειλεις στο
    aisthitikisakolouthos@gmail.com
    καποια διευθυνση που μπορω να σου στειλω το κρεμαστο αυτό κολιέ.
    Σε ευχαριστω που πηρες μερος στο διαγωνισμο
    και περιμενω να δω το πως θα το χρησιμοποιησεις (σαν κοσμημα, σαν διακοσμητικο...)
    και να το ποστάρεις :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/2013/03/2013-lucky-charm-give-away.html

    Πολλα φιλιααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κι από δω beauty!!! είναι τέλειο το γούρι σου!!! σου έχω στείλει φυσικά e-mail.. εγώ ευχαριστώ!! :) φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Εβονιτάκι, είναι η χρονιά σου !! :)

      Διαγραφή
    3. Τι ζωδιο ειπαμε οτι είσαι?
      Αμα σας λέω οτι το 2013 θα ειναι σουπερ χρονιά!

      Διαγραφή
    4. Lyrielάκι μου--> μάλλον!!! :) όλο δωράκια κερδίζω!! :)
      Beauty μου--> Τοξοτίνα είμαι!!! Στην αλλαγή με Αιγόκερο και ωροσκόπο Υδροχόο! :)

      Διαγραφή
    5. Μα εισαι το τελειο κοριτσι χα χα! Γενικα οι Τοξοτες θεωρουνται τυχερα ζωδια :)

      Διαγραφή
    6. χα χα χα... :) φέτος ή γενικά? να ξέρω δηλαδή! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. Το πρώτο φαίνεται ενδιαφέρον.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα είναι ξεχωριστά.. το πρώτο είναι συλλογή ποιημάτων του συγγραφέα. φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση! Λατρεύω τα βιβλία και προσπαθώ στον ελεύθερό μου χρόνο να διαβάζω όσο μπορώ. Οι βαθμίδες όντως έτσι λειτουργούσαν και για μένα. Πιστεύω για τον περισσότερο κόσμο. Προσωπικά αγαπώ την φιλοσοφία και τον Stephen King. Αλλά πιστεύω ήρθε και η στιγμή του Καζαντζάκη. Φιλιά πολλά! Μη ξεχνάς τον διαγωνισμό στο blog μου!

    Μη ξεχνάτε τον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ μας! Πάρτε μέρος τώρα!
    fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι και για μένα η φιλοσοφία ήταν και είναι έρωτας! σκέψου ήθελα αρχικά να το σπουδάσω!! :) και ο Stephen King Μου αρέσει. Ναι, πρέπει να διαβάσεις Καζαντζάκη!!! :) σε ευχαριστώ, θα το κοιτάξω για το διαγωνισμό, φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  29. Καλημέρα Εύη μου!Εχης βραβείο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όταν σπούδαζα είχα τρελό κόλλημα με τον Καζατζάκη. Δεν γνωρίζω τα υπόλοιπα βιβλία, όμως δεν έχει σημασία. Αρκεί που αρέσουν σε εσένα. Εγώ τώρα πια διαβάζω ιστορίες μυστηρίου και έχω πέσει με τα μούτρα σε Σκανδιναβούς συγγραφείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίος! :) ωραίο είναι και το μυστήριο!! :) φιλάκια Κατερινάκι!

      Διαγραφή
  31. Εύη μου, δεν έχω διαβάσει κανένα από τα αγαπημένα σου βιβλία... Αλλά τα αποσπάσματα από το καθένα, με κάνανε να θέλω να τα διαβάσω! Υπέροχα όσα κράτησες!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα παρουσίασα δελεαστικά για να θέλεις να τα διαβάσεις!!! χαχα.. πέρα από πλάκα έχουν βαθύ νόημα!! διάβασε σίγουρα Καζαντζάκη που λέω σε όλους και έπειτα τα υπόλοιπα. τα φρέσκαρα εννοείται στη μνήμη μου!!! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  32. thank you Ania!! of course I will visit your blog. kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λοιπόν φίλη, οι επιλογές σου φαίνονται όλες πολύ ενδιαφέρουσες, και εκτός από τον Καζαντζάκη, μου άρεσε ο τίτλος της πρώτης συλλογής και τα αποσπάσματα της!
    Καλή συνέχεια γλυκούλα, τρέχω αυτές τις μέρες, θα τα πούμε εμείς ;)
    Φιλιά προς το παρόν και καλημέρες **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα πόσο άργησα να απαντήσω και να βολτάρω γενικότερα!!! συγνωμη!!! σ'ευχαριστώ πολύ Lyrielάκι μου!! μάλλον όλοι τρέχουμε!!! μπήκε η Άνοιξη γι'αυτό!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  34. Γεια σου κοριτσάκι μου! Μου λείψατε και προσπαθώ να διαβάσω ό,τι προλάβω σήμερα, για λίγο στα κλεφτά.
    Δεν έχω διαβάσει κάποιο από τα βιβλία σου.
    Αυτές τις μέρες που δεν είμαι στο ίντερνετ διαβάζω κι εγώ.
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρούλα μου και μένα μου έλειψες!! Αλλά ξέρω πως είσαι καλά!! :) Θα σε χαλαρώνει το διάβασμα, πολύ καλά κάνεις!! :) φιλάκια πολλά πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  35. Very interesting post,it a pity i have not read any of these books sure its gonna be a wow factor.
    kisses..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. yes, books are always interesting! thank you Kim!! I am not sure if they are all translated in English or another language.. kisses!!

      Διαγραφή
  36. °º✿✿
    °º✿ FELIZ DIA INTERNACIONAL DA MULHER!
    º° ✿✿ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλησπέρα!
    Έχεις καταλάβει οτι αγαπώ και εγω τα βιβλία!Τη μυρωδιά τους,την αύρα του καλλιτέχνη που τα έγραψε!Όλα!
    Μακάρι να μπορούσα να αγόραζα κάθε μέρα και να διάβαζα ακόμη περισσότερα!
    Τα δικά σου δεν έτυχε να αγοράσω,αλλά θα ήθελα μετά τη δική σου περιγραφή!
    Σου στέλνω φιλιά και ευχές για ενα καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. my μου γλυκιά!!! :) φυσικά και ξέρω πόσο τα αγαπάς!! πως μπορείς να μην αγαπάς τα βιβλία!!! Φιλάκια πολλά!!! (συγνώμη που καθυστέρησα να απαντήσω..)

      Διαγραφή
  38. Ευάκι μου εμφανιστηκα! :) Τα βιβλία σου είναι ψαγμένες & ενδιαφέρουσες επιλογές κ με εντυπωσίασες!
    Μου έλειψε να περνάω να αφήνω σχόλια, αλλα σε διαβαζω και μου αρέσει η αλλαγή της εμφάνισης του blog :*
    Σου έδωσα βραβειάκι, για έλα να το πάρεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκιιιιιιιιιιι!!!! :) Είναι λιγάκι φιλοσοφικού περιεχομένου, αλλά οκ.. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Αχ θα έρθω Σοφάκι στο υπόσχομαι σύντομα να το παραλάβω!! Ελπίζω να είστε όλη η οικογένεια καλά και η γοργονίτσα να είναι φρόνιμο κοριτσάκι!! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  39. evonitaki άργησα να ερθω γιατί καθαριζα το νεο ''σπίτι''...στην τελευταια μου αναρτηση ,στο τελος της εχω λινκ με το νεο μπλογκ,πας και γραφεσαι μονη σου ,στα αριστερα οπως μπαίνεις χαχα φιλάκια διαβαστερό κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ Νάσια μου άργησα να απαντήσω, άρα είμαστε πάτσι? χαχαχα.. πολύ όμορφο το νέο σου σπιτάκι, πέρασα και γράφτηκα κιόλας!!! :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...