27.3.13

Σε τόνους του γκρι... σε γήινες αποχρώσεις...

Πιστεύω έχετε καταλάβει πόσο αγαπώ το γκρι από τα γήινα χρώματα..
Θεωρώ πως λειτουργεί σαν λευκός καμβάς, ότι χρώμα και να του ρίξεις πάνω, του δίνεις ζωή και διαφορετική υπόσταση.

Σήμερα θα σας δείξω μερικούς εσωτερικούς χώρους που έχω ξεχωρίσει σε τόνους του γκρι, θα μπορούσαμε να πούμε πιο σωστά σε γήινες αποχρώσεις...

Αν έφτιαχνα το σπίτι μου κάποια μέρα σίγουρα θα ήθελα να παραπέμπει στα παρακάτω στυλ.. Λίγο minimal, λίγο industrial, σε γήινους τόνους... αχ και βαχ!











































































































































































































































πηγή φωτογραφιών: pinterest.com

44 σχόλια:

  1. Καπως ετσι θα το εκανα και εγω! Μου αρεσει πολυ το μινιμαλ με ξεκουραζει!
    φιλια,
    Αναστασια
    http://natbeesfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τρελάθηκα με την κουζίνα, φοβερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι φοβερή, αν δεν κάνω λάθος έχει πάρει βραβείο!!! είναι εστιατορίου βέβαια, αλλά εμένα θα μου άρεσε μια τέτοια κουζίνα! χι χιι.. φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. ποσο μου αρεσει η πετρα μεσα στο σπιτι...πολυ ωραιες οι επιλογες που εκανες,ευχομαι μια μερα να φτιαξεις το σπιτακι σου οπως το ονειρευεσαι!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε η πέτρα νομίζω είναι το ιδανικό υλικό!!! σε ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου, φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. αχχχχχχχχχχχχχχχχ βαχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Και ξανα αχχχχχχχχχχχχχχ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίτα να δεις και δεν το είχα σε εκτίμηση!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ, κι εγώ το θεωρούσα λίγο ψυχρό σαν χρώμα...
      Άλλαξα γνώμη!
      Πολύ όμορφοι χώροι...

      Φιλιά Ευούλα, καλημέρα...!

      Διαγραφή
    2. είδες? κι όμως αν συνδυαστεί σωστά είναι πανέμορφο! εμένα και σκέτο μου αρέσει, αλλά προσθέτεις και πινελιές χρώματος και το απογειώνεις!! φιλάκια πολλά κορίτσια!!

      Διαγραφή
  6. Είναι ιδανικό χρώμα για διακόσμηση, δεν είναι καθόλου τυχαίο που είναι το βασικό χρώμα στο σπίτι μου. Καναπες-δεν λερώνεται, Ντουλάπες, κουζίνα, σε συνδυασμό με το λευκό κάθε άλλο παρά σκούρο και μουντό είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες!! και νομίζω έχεις κάνει τέλεια επιλογή!!! δεν θα μπορούσα να πω κάτι διαφορετικό! φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  7. Σου εύχομαι ολόψυχα να φτιάξεις μια μέρα το σπίτι που ονειρεύεσαι..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Εύη μου!Μού αρέση πολύ η νέα σου παρουσίαση!!Λατρεύω τό ξύλο,καί κυριαρχεί παντού σέ αυτό τό υπέροχο σπίτι!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ Dimi μου!! είναι πολύ ζεστό το ξύλο σαν υλικό και ισορροπεί ωραία με την πέτρα! :) φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  9. Δεν μου πολυγέμιζε το μάτι το γκρι, ώσπου το συνδύασα (κατ' ανάγκη!) σε μια μπλούζα που (προσπάθησα να) πλέξω με μωβ...
    Ε, περιττό να σου πω: Έγινε ένα από τα αγαπημένα μου!!!
    Μέσα από την καρδιά μου, σου εύχομαι να δημιουργήσεις τον χώρο που ονειρεύεσαι κ' μέσα του να ηχούν μόνο γέλια!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πώς να μην το αγαπήσεις!!! πλέκεις χρυσό μου??? αχ τι τέλεια!!! σε ευχαριστώ πολύ πολύ Γιάννα μου!!!!!!! :) φιλάκια πολλάααααα

      Διαγραφή
  10. Εύη μου το σπίτι που θέλεις κι ονειρεύεσαι να το φτιάξεις και να το γεμίσεις ζωή εύχομαι!! :)
    Κι αν δεν μας κάτσει και σπίτι.. ξεκίνα! Άλλαξε τα φώτα σε ό,τι έχεις! Τα αποτελέσματα βάση αισθητικής θα είναι εξαίσια, πάντως!!! χιχι!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστνάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ και σου εύχομαι και σενα το ίδιο!! λίγο δύσκολα να γίνει αυτό, αλλά δεν απελπίζομαι!! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  11. Τέλεια σπίτια, dream homes! Αν και εμένα το όνειρο μου είναι να πάρω ένα σπίτι στην Ελούντα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα μου αρέσει πολύ το όνειρό σου!!! μακάρι μια μέρα να το κάνεις!! φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Ποτέ δεν είναι αργά για αλλαγές! Λίγο από εδώ, λίγο από εκεί, σιγά-σιγά κυνήγησέ το να φτιάξεις το χώρο σου όπως σου αρέσει και σε εκφράζει...

    Οι φωτογραφίες σου μου άρεσαν, αλλά να, εγώ έχω θέμα με τα χρώματα. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να ζήσω μόνο με το γκρι... Το σπίτι μου αυτή τη στιγμή είναι σαν ουράνιο τόξο, κάθε δωμάτιο έχει κι άλλο χρώμα (ροδακινί στο σαλόνι, λαδί στην κουζίνα... Να μην πω για την κρεβατοκάμαρα που εκεί έχω δώσει ρέστα!!) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραία θα ήταν!!!! δεν έχεις άδικο..
      είναι ωραία και τα χρώματα!!! σκέψου θα μπορούσες να συνδυάσεις το γκρι με πινελιές από χρώματα.. άλλο πράγμα βέβαια, αλλά εξίσου όμορφο.. πάντα στις κρεβατοκάμαρες βγάζουμε τα απωθημένα μας,ε? χαχαχχα.. φιλάκια πολλά Funky μου!

      Διαγραφή
  13. Αν και δεν ειμαι φανατικη του γκρι
    αυτοι οι χωροι ειναι φοβεροι
    ιδικα το πατωμα μισο πλακακια μισο ξύλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πω πω ναι!! αυτός ο συνδυασμός πλακάκι-ξύλο είναι σούπερ!!!

      Διαγραφή
  14. Μια φορά έτυχε να επισκεφτώ σπίτι με αυτές τις αποχρώσεις και δεν έχει φύγει ποτέ από το μυαλό μου! Σου εύχομαι να φτιάξεις το σπίτι των ονείρων σου!!! Φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαι σίγουρη!!! σε πλανεύει!!! σε ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου!! φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ ωραίες φωτογραφίες, λιτό και χρηστικό σπίτι φαίνεται να είναι...
    μου φαίνεται όμως πως η φωτογραφίες έχουν επεξεργασία για να τα δείχνουν όλα προς το γκρι... ίσως η πραγματικότητα να μην είναι ακριβώς έτσι...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες Φλώρα? δεν ξέρω να σου πω.. έχει να κάνει και με την προοπτική ίσως που έχουν τραβηχτεί.. φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Πω πω... και εγώ έτσι το θέλω το σπίτι μου.. ειδικά το σαλονάκι με τη καμάρα είναι τρέλλα... Φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Mούρλια! Άψογη αισθητική και είμαι και πολύ του γκρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι πολύ!!! μούρλια δε λες τίποτα!! χι χι.. φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. ευχαριστώ Μαρία Έλενα! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ πάλι είμαι του καφέ!
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εμένα μου θυμίζουν όμως χειμώνα. Αν το έκανα θα έβαζα και χρώμα σε καποια σημεία. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με κάποια στοιχεία χρωματιστά σίγουρα θα αναδείξεις το χώρο! φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  21. Καλά που μας είπες για την αδυναμία σου αυτή. Δεν την είχαμε καταλάβει:)
    Οταν φτιάξεις το σπίτι σου θα έρθω και εγω να μείνω! Μαγεύτηκα!!!
    Καλό μήνα γλυκούλα μου! Είχα τα γενέθλια της κόρης μου και έτρεχα πανικόβλητη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. εννοείται να έρθεις με μεγάλη μου χαρά!!!! καλό μήνα Δημητρούλα μου!!! κάλλιο αργά που λένε!! :) να σου ζήσει η μικρούλα, έρχομαι από κει!! φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...