16.3.13

Η βασίλισσα του χιονιού και τα κοσμήματα...

Αν ήταν χρώμα θα ήταν το μοβ...
Αν ήταν επιδόρπιο θα ήταν η σοκολάτα...
Αν ήταν συναίσθημα θα ήταν η χαρά...
Αν ήταν βιβλίο θα ήταν μυθιστόρημα...
Αν ήταν μουσική θα ήταν metal...
Αν ήταν στοιχείο θα ήταν η φωτιά...
Αν ήταν βασίλισσα θα ήταν η βασίλισσα του χιονιού...

Και ναι, δανειζόμενη αυτό το quiz για να την παρουσιάσω, αν δεν καταλάβατε μιλάω για την Taelia ή αλλιώς το Χριστινάκι μας!!!

Για όσους τη γνωρίζετε είμαι σίγουρη την αγαπάτε πολύ, όπως και γω!
Είναι από τις πρώτες μου blogoφίλες και από την αρχή ταιριάξαμε! 
Μιλάμε συχνά και ανταλλάσουμε και απόψεις και σκέψεις και δωράκια όπως θα έχετε καταλάβει.. :)

Εκτός από υπέροχος άνθρωπος φτιάχνει και υπέροχα κοσμηματάκια ενίοτε, μιας και ο χρόνος της είναι περιορισμένος τώρα με τη σχολή.
Μπορείτε να τη βρείτε και εδώ...









Έτσι έκανα μια παραγγελία πριν καιρό (αρκετό καιρό) και έλαβα τα αστραφτερά μου βραχιολάκια μαζί με κάποια πανέμορφα δωράκια!! Το ένα μάλιστα το είχε φτιάξει η μαμά της που την ευχαριστώ επίσης πολύ πολύ!! Και το παγωτάκι από τσόχα είναι πλέον στα κλειδιά του αυτοκινήτου μου, μιας και καλοκαιρινός τύπος εγώ! :)

Για δείτε όμως και θαυμάστε...
Φορεμένα στο χεράκι μου...





















Και οι λήψεις που έκανα με τα καλούδια της Χριστίνας!!! "Ε" όπως λέμε Εύη!!! :)
















































Μα δεν είναι σούπερ και γυαλιστερά όλα????































Και τα γαντάκια υπέροχα? Θέλω να πάω στα χιόνια να τα βάλω!!!! Στα χρώματά μου, ε???

Δεν είναι όλα καταπληκτικά??? Ποιός θα αντισταθεί??? :)

Χριστινάκι μου το ευχαριστώ είναι λίγο!!
Αυτή η ανάρτηση δεν αρκεί, όμως πιστεύω η ίδια ξέρει τι νιώθω...

22 σχόλια:

  1. Ax! Euh moy, twra ti na pw... To diko mou eyxaristw einai ligo!!! 3erw akribws pws niwtheis giati etsi niwthw ki egw!! Me sugkinhses polu, idiaitera me thn eisagwgh! Pragmatika den exw logia! Sou stelnw mia megalh agkalia kai polla filia!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να μην πεις τίποτα Χριστινάκι μου! :) σ'ευχαριστώ και πάλι πολύ! :) Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  2. Με γεια! Να τα χαρεις! Το παγωτακι πολυ μου αρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πάρα πολύ όμορφα!
    Με γεια σου!!..φιλιά και καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια σου, καλοφόρετα! Μπράβο στη Χριστίνα, είναι υπέροχα όλα όσα έφτιαξε. Καλά να περάσεις, Εύη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα όμορφα, και τα αντικείμενα που έλαβες, και η ανάρτηση προς τιμήν της Taelia, πιο όμορφη όμως η φιλία σας που αναπτύχθηκε...
    Φιλιά και στις δυο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γειά σου!!
    Όλα πολύ ομορφα!! Καλοφόρετα!!!
    Μπράβο και στη Χριστίνα!!!
    Φιλάκια και να περνάς καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο, βρε κορίτσια!!!
    Είναι ολοφάνερο πόση αδυναμία έχετε η μία στην άλλη κ' πολύ το χαίρομαι!!!
    Είστε κ' 2 ταλεντάρες κ' ψυχούλες!!!
    Με 'γεια τα νέα σου αποκτήματα, Ευάκι!!!
    Φιλάκιαααα!!!
    Να περάσεις αξέχαστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τα χαρείς τα δωράκια σου, Εύη! Να βάλεις και τα όμορφα γαντάκια σου και "γραμμή" για τα .. χιόνια!! Οσο για την Χριστίνα, είναι πραγματικά κορίτσι με ταλέντο !
    Καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μέ γειά τά δωράκια σου Εύη μου!!Καλοφόρετα!!Μπράβο στήν Χριστινούλα μας!!Είναι πανέμορφες όλες οι δημιουργίες της!!
    Καλό τριήμερο και καλή Σαρακοστή! Καλά νά περάσης!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με γειά!Καλοφόρετα!Μπράβο στην Χριστινούλα μας για τις δημιουργίες της!Είναι όλα πανέμορφα μα ειδικά τα γαντάκια τρέλα!
    Καλή Σαρακοστή!Να περάσεις τέλεια!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ και για τα όμορφα λογάκια σας!! Να περνάτε όμορφα! Φιλάκια πολλά!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολυ ομορφα ολα Ευη μου!!αλλα μην λες για χιονια...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με γειά σου Εύη μου!
    Είναι πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Με γειά σου!!! Είναι πολύ όμορφα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια μου!! φιλάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η Χριστίνα είναι κι εμένα από τις αγαπημένες μου!
    Υπέροχες οι δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα είανι πολύ καλό παιδί!!! και φτιάχνει και όμορφα πραματάκια!! :)

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφα κοσμηματάκια.. Με γεια σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...