20.3.13

Hi-5 photo / 5 φαγητά ή γλυκά που αγαπώ

Αυτή η εβδομάδα δεν ξέρω αν έπρεπε να υπάρχει Γεωργία μου!!! χαχαχα.. Και το λέω γιατί η αγάπη μου για το φαγητό είναι απλά απερίγραπτη!!!
Πες μου τώρα ποια 5 να παρουσιάσω???? Όλα τα τρώω (σχεδόν-εκτός πατσά ας πούμε!)
Προτιμώ το φαγητό παρά το γλυκό, αλλά γενικά άμα λαχταρίσω κάτι δε μου το βγάζεις από το μυαλό!! Πρέπει να το φάω οπωσδήποτε γιατί μπορεί και να λιποθυμήσω!!! Εντάξει, όχι κι έτσι, κάπως έτσι!!! Αφού όλοι μου λένε πως όταν κάποια μέρα μείνω έγκυος θα τους έχω όλους stand by κάθε λεπτό της μέρας, λένε πως θα τους τρελάνω! Μα γιατί άραγε???
Δεν καταλαβάινω το λόγο!!! :)

Ας πάμε τώρα στο ψητό. Μεταφορικά και κυριολεκτικά.
Ναι, καλά καταλάβατε, δε ζω χωρίς κρέας!!! Μια μέρα να μη φάω κρέας (πράγμα σπάνιο) είναι σα να μην έχω φάει όλη μέρα..

5 φαγητά ή γλυκά που αγαπώ...

1. μπριτζόλες, ή πανσετάκια, ή μπιφτέκια, ή κοτόπουλο, ή λουκάνικο, ή παϊδάκια, ή κοκκινιστό, ας είναι αρνί, χοιρινό, μοσχαράκι, κουνέλι, λαγός, δε με πειράζει!!!! και πάντα συνοδεία με πατάτα τηγανιτή φυσικά!!!
[Φωτογραφία δική μου από μια παλιά ανάρτηση...]





















2. μανιτάρια!! μανιτάρια αμανίτοι τηγανιτοί, μανιτάρια με σάλτσα, μανιταρόσουπα. Τρελαίνομαι!
[Επίσης φωτογραφία από παλιά ανάρτηση...]





















3. paella. Λαχταριστό πιάτο, μοναδικός συνδυασμός κοτόπουλου και θαλασσινών. (Αυτό το πιάτο μπορεί να μη μετρήσει, αλλά είναι ξεχωριστό φαγητό και γι'αυτό το βάζω ξεχωριστά)
[Επίσης φωτογραφία από παλιά ανάρτηση...]





















4. θαλασσινά και ψάρια. Γαρίδες, μύδια, στρόμπια, καλαμαράκια, χταπόδι, καλαμάρια, σουπιές, γυαλιστερές, αχινοσαλάτα, καβούρια... αλλά και ψάρια τηγανιτά, στη σχάρα, ψαρόσουπα, κακαβιά.
[Επίσης φωτογραφία από παλιά ανάρτηση...]





















5. χοχλιοί ή αλλιώς σαλιγκάρια! τους προτιμώ μπουμπουριστούς!! μούρλια είναι!!
[Η φωτογραφία είναι από http://www.sintagespareas.gr/sintages/xoxlioi-mpoumpouristoi.html]
















Ιστολόγια που συμμετέχουν:
Είμαι παιδί,   
Μεγαλώνω-Μεγαλώνεις-Μεγαλώνει,   
Ημερολόγιο ενός μωρού
Positive thinking- Female code ,
Parentsland,
For my friends,
Blogolicious editoriolista, 
My lovable baby, 
Lost dreamland,  
My trips on blog,
Συλλέγω στιγμές,
My stickland,
Γυναικείες υποθέσεις
Lena in wonderland,
2 boys and hope, 
Beloved ideas, 
Owl mommy
Μια αναπνοή 
Μαρία Έλενα δημιουργίες
Mommy in happiness 
Share your likes
Craftaholic 
Message in a bottle

85 σχόλια:

  1. αχαχα! Κι πάνω που θα σου έλεγα γιεεεεεεε για τα μανιτάρια ....μου πετάς κοχλιούς και τα μάτια μου έξω!!!!!!!!!
    Κοριτσάκι...σε χαίρομαι! Τρως με πάθος! Αυτό μετράει!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα, στην έφερα στο τέλος!!! ναι, είμαι καλοφαγού η αλήθεια!!! χι χι... φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  2. Δε σου λέω ποια δε μου αρέσουν...αλλά πάω στοίχημα πως ξέρεις ποια μου αρέσουν..χαχα!
    Να είσαι καλά..φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυρία, κυρία, να πω; Τα μανιτάρια !! :)

      Διαγραφή
    2. αλίμονο Μαράκι!!! χαχχαχαχ/// να και το Lyrielάκι μου ξέρει πολλά!! :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Λοιπόν, πότε θα με κάνεις τραπέζι να έρθω στην Κρήτη να τα φάμε όλα !! Κρέας δεν τρώω πολύ τελευταία, αλλά μια μπριζολίτσα, ένα μπιφτέκι, κι ένα κοκκινιστό, θα το χτυπήσω μαζί σου!! Όπα!
    Τώρα για τα σαλιγκάρια δεν ξέρω, θα τα μυρίσω πρώτα και μετά θα σου πω ;)
    Φιλιά Ευάκι μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έλα εσύ και θα τρώμε κάθε μέρα τόοοοσο φτωχά!!! χαχαχχαχα.. και τα κοψιδάκια και ψαράκια στα κάρβουνα παρακαλώ!!! αμ πως!!! α! και συνοδεία κρασιού βαρελίσιου και ρακί,ε? μην ξεχνιόμαστε! σε περιμένω!! φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  4. Πολλά like στην ανάρτηση-θερμιδική βόμβα!!!!!
    χαχαχα:)
    Και εγω τρώω σχεδόν τα πάντα και αν μου μπει κάτι στο μυαλό...ασε:)
    Έχω φτιάξει γλυκό 12 η ώρα τα μεσάνυχτα !!!!!!
    Ευτυχώς που μόλις έφαγα...αλλιώς;)
    Φιλιά:):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχα μα πραγματικά θερμιδική βόμβα!!! :) εννοείται πως είχα φάει πριν αρχίσω να γράφω!!!! χαχαχχα... κι εγώ άμα πεινάω δε με ενοχλεί η ώρα!!! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Εισαι ακριβως το αντιθετο απο εμενα! Εγω ειμαι γλυκατζου δωσε μου γλυκα και τρελαινομαι!Οως κ εγω ατρευω τα ψαρια, μανιταρια και παελια!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα σαν την αδερφή μου!!! εγώ τρώω το φαγητό εκείνη τα γλυκά!!! χαχαχαχ... δίκαιη μοιρασιά,ε? :) παέλια πήρα για αύριο!!! μιαμ!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες οι προτιμήσεις σου και θα έλεγα υγιεινές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φλώρα!!! Ναι πολύ υγιεινές!! χαχαχαχ... :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. Τι πιάτα πλούσια!
    Η παέγια και τα σαλιγκάρια είναι η αδυναμία μου.
    Καλή εβδομάδα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Yayi!! Χαίρομαι που σου αρέσουν τα σαλιγκάρια!! Παέλια ήμουν σίγουρη πως θα σου αρέσει!! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  8. Μα πραγματικά όλα τα τρως
    Μπράβο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, είμαι παμφάγο!!! χαχ χα.. εντάξει υπάρχουν και αυτά που μου αρέσουν λιγότερο, αλλά μπορώ να πω είμαι εύκολη στο φαγητό!! αλλά πολύ επιλεκτική! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  9. καλε μου ανοιξες την ορεξη πρωιπρωι!!!Γλυκεια μου Κρητικοπουλα κι εγω αγαπω σαλιγκαρια,μας στελνουν πολλες φορες συγγενεις απο Κρητη!!μπουμπουριστοι,με σαλτσουλα τελειοι!!!μανιταρια επισης αγαπημενα,μπορω να τα προσθεσω σε ολα τα φαγητα!!!κρεατακια καλα δεν το συζητω αμα ειναι και στα καρβουνα...παελια να σου πω δεν εχω δοκιμασει,και τα θαλασσινα τα τρωω εκτος γαριδα που γυρω στα 10 μου εφανιστηκε αλλεργια!!!καλημερα!!!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα!! αχ ναι και γω μπουμπουριστούς τους προτιμώ!!! όσο για την παέλια αφού έχεις αλλεργία, άστο καλύτερα!! εκτός αν δε βάλεις!!! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  10. Κι εγώ του γλυκού είμαι περισσότερο αλλά όλες οι επιλογές σου είναι αγαπημένες!! Εκτός από τα σαλιγκάρια!! Αυτά μόνο ζωγραφιστά..!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ κι εσύ σα την αδερφή μου!!! χα χα.. :) τα σαλιγκάρια μπορεί και να σου αρέσουν αν δεν τα έχεις δοκιμάσει!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Εύη!...
    Άν και είναι πολύ πρωί ακόμα μου άνοιξες την όρεξη!
    Προχθές είχα σαλιγκάρια και τα μαγείρεψα με άγρια χόρτα που τα μάζεψα εγώ ...δε σου λέω τίποτα!..
    Σε χαίρομαι που είσαι ορεξάτη και φαγανού...
    Όμορφη μέρα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μμμμ ωραίο πιάτο!! βραστούς τους έκανες ή μπουμπουριστούς? έχω μια αδυναμία στα τηγανιτά!! :) σ'ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα μου!! φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Μεσημεριατικο με εκανες και λυσσαξα...
    Συγνωμη αλλα το Νο1 πιανει ολο το Hi-5 χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα... δε μπορούσα να ξεχωρίσω κάποιο, είδες!! χαχαχα

      Διαγραφή
  13. χαχαχα κι εκει που έτρεχαν τα σάλια μου, ήρθαν τα σαλιγκάρια και με σταμάτησαν... Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ γιατί μπλογκαρει το μυαλό μου και μόνο στην ιδέα!! :)))
    Να έχεις μια όμορφη μέρα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε φρέναρα απότομα,ε? χαχα... ααα πρέπει να το ξεπεράσεις αυτό και να δοκιμάσεις!!! ίσως όταν έρθεις!!! ε??? μην ξενιόμαστε!! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Με προκαλείς πολύ!!! αχχχχχ!!! Θέλω Κρήτηηηηη!!! :))

      Διαγραφή
    3. χαχαχχαχα... επίτηδες το κάνω, ειδικά για σένα!!! :)

      Διαγραφή
  14. Διακρίνω πολύυυ πάθος για το φαγητό και τρελαίνομαι!!!
    Μου άνοιξες την όρεξη, χιχι!
    Τρέχω στην κουζίνα ολοταχώς!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάρα πολύ όμως?? χαχαχ.. ναι, συνέχεια θέλω κάτι να τρώω!! και πολύ!!! χαχαχ.. φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Καλημέρα Εύη μου!!Μού άνοιξες τήν όρεξη!!Εκτός από τά σαλιγκάρια καί τά ψάρια,όλα τά άλλα καλοδεχούμενα!!Πάω νά χτυπήσω μιά μακαρονάδα!!Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα... εμένα οι μακαρονάδες δεν είναι το καλύτερό μου, αλλά είπαμε όλα τα τρώω!!! χαχαχ.. φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  16. τι θα γίνει βρε κορίτσια με τα φαγητά!έλεος!σκεφτείτε πως μπορούν να κυκλοφορούν και έγκυες εδω μέσα!πάει το'ριξαν το παιδί...έλεος!μα ίντα τρώτε βρε σύντεκνοι;;;χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα, καλά τα λες εσύ Νάσια μου!!! όλα κι όλα η Γεωργία τα φταίει!! και μας κάνει και πεινάμε όποτε τα βλέπουμε!!! χαχαχα.. ωραίο το σαλιγκαράκι συντέκνισσα,ε? :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  17. Κι εγώ συμφωνώ με όλα! Μην βρεθούμε σε τραπέζι και κονταροχτυπηθούν τα πιρούνια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν είσαι καθόλου δύσκολη Ευάκι, όλα τα τιμάς! Μπράβο σου, έτσι "πρέπει" .. Την καλησπέρα μου. Σου αφήνω κι ένα χαμόγελο φεύγοντας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευάκι εγώ δεν είμαι τόσο του κρέατος αλλά αγαπώ κι εγώ πολύ τα μανιτάρια! Αγαπώ και τα γλυκά, δυστυχώς!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πεντανόστιμες οι επιλογές σου, Εύη μου! Αν και γλυκατζού, λατρεύω αυτά που σου αρέσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι πολύ Αναστασία μου!!! νόστιμα,ε, τα άτιμα!!! χαχα.. φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  21. Μου άρεσε τρελά που τα κατηγοριοποίησες και τα έβαλες όλα μέσα (μπριζολάκια, πανσετάκια κτλ). Που τα θυμήθηκες τα σαλιγκάρια (ενώ έτρωγα θυμάμαι μικρή, τα πέτυχα πριν 2-3 χρόνια σε μια βάφτιση και δεν μπορούσα να τα βαλω στο στόμα) και χω μια πείνα!!Φιλιά και καλό 3μερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι τα κατάφερα και έβαλα πολλά στην 1η κατηγορία!! χαχαχχα.. εδώ τρώμε συχνά σαλιγκάρια στην Κρήτη.. Σε βάφτιση δεν το έχω ξαναδεί!! :) καλό 3ήμερο να έχεις, φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. Ευάκι μου είμαστε τελείως διαφορετικές στις διατροφικές προτιμήσεις!! χαχαχα ειδικά τα σαλιγκάρια πωπω τι να πω δεν έχω λόγια!! ;) Ματς μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, δεν πειράζει, δε θα τσακωθούμε ποτέ για την ίδια μερίδα!! χαχα.. φιλάκια πολλά Κατερινάκι μου!!! :)

      Διαγραφή
    2. ε όχι δα!! πάντα μοιράζομαι το φαγητάκι μου δεν έχω τέτοια κολλήματα!! απλώς στη συγκεκριμένη περίπτωση θα στο άφηνα όλο!! χαχαχα

      Διαγραφή
    3. χα χα χα, ααα εγώ δεν το δίνω και να θες!!! χαχαχαα.. πλάκα κάνω φυσικά!! :)

      Διαγραφή
  23. Defo! loving all these, absolutely yum!!!
    kisses..
    rock4less.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ευάκι μου ταιριάζουμε πολύ χαχαχ!!!Μου άνοιξες την όρεξη!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ πολύ χαίρομαι!!! άσε κι εγώ όποτε τα βλέπω θέλω να φάω!! χαχαχα.. φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  25. Αγαπώ σαλιγκάρια και μανιτάρια.
    Τι μου θύμισες βρε Εύη..τα μάζευε η μάνα μου και τα βγάζαμε με οδοντογλυφιδες ένα ένα, να σαι καλά μου φερες μνήμες
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα δικιά μου είσαι και συ!!! χε χε!!! μούρλια είναι τα άτιμα!!! και τα σαλιγκάρια και τα μανιτάρια!! :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  26. Τα γούστα μας... καμία σχέση! Χαχα! Μου αρέσει που είσαι καλοφαγού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, μα πως ζεις χωρίς κρέας ειδικά?? χαχαχ :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  27. Μας μάτιασαν Εύη και χάθηκαν τα κοινά μας χαχαχα από τα 5 μόνο το πρώτο τρώω..τα υπόλοιπα ποτέ μου..ειδικά το τελευταίο, μπλιαξ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες βρε Δελφινάκι μου? χαχαχα... έ όχι και μπλιαξ οι χοχλιοί!!! χαχαχ

      Διαγραφή
  28. Όλα καλά στην αρχή... συμφωνούμε! Αλλά το τελευταίο πιάτο σου με έστειλε αδιάβαστη...!!! Μα, σαλιγκάρια; Η συνάδελφός μου πεθαίνει να τα τρώει, εγώ πάλι ούτε που να το διανοηθώ. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα κι εσύ φρέναρες στα σαλιγκάρια??? χαχαχα, δεν ξέρεις τι χάνεις!!! μόνο αυτό σου λέω!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  29. Πόόόσο θαυμάζω τους ανθρώπους που τρώνε τα πάντα!!!
    (Εγώ, δυστυχώς, ανήκω στην κατηγορία "Ωχ, Χριστέ μου, τί δύσκολος άνθρωπος!!!)
    Όταν η μαμά, φτιάχνει ψάρια,για παράδειγμα, εγώ απλά... κλείνομαι στο δωμάτιό μου κ' ασφαλώς μετα, αδειάζω στο χώρο όόόό,τι αρωματικό έχω!!!
    ;-)
    Παίρνω ένα κοψιδάκι, ένα μανιταράκι από τις φωτογραφίες σου κ' αποχωρώ!!!
    Φιλάκια, Ευάκι!!!
    Καλό 3ήμερο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααα και δύσκολη και παράξενη δηλαδή!!! χαχαχαχχα... :) δεν πειράζει τα κοψιδάκια είδες, Νο1 τα έχω!! τα τιμάω!!! χαχαχα φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  30. Delicious post!!!
    Have a wonderful weekend! and my g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τώρα εγώ τί να πω;;;; Μου άρεσαν οι προτιμήσεις και τις "τσακίζω" κι εγώ εκτός από ...τα σαλιγκάρια που έχω κάτι μαζί τους ή μάλλον τα ...προστατεύω!! -:))))
    Καλό τριήμερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα... τσάκισέ τα βέβαια!! είναι cool!! χαχαχ.. ναι, μάλλον είναι που τα προστατεύεις!!! :) φιλάκια!! καλό 3ήμερο!

      Διαγραφή
  32. Ευτυχώς που είναι πρωί ακόμα γιατί αν σε διάβαζα κατά το μεσημεράκι θα έτρεχα ντουγρού στην κουζίνα από την πείνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. χοχλιοι μπουρμπουριστοί για δες και τους μελέταγα αλλα και παγια τέλειοι συνδιασμοι επικροτω και επαυξάνω μπραβο σου καλό τριημερο κοριτσακι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήρθε η ώρα να τους φτιάξεις μάλλον!! χι χι.. σ'ευχαριστώ πολύ!! ελπίζω να πέρασες όμορφα! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  34. Εκεί που μου είχες ανοίξει την όρεξη, είδα τα σαλιγκάρια και.. επανήλθα! χαχαχα... Κάνεις πολύ καλά και τρως απ' όλα!
    Φιλάκια πολλά Εύη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. είναι να τα χεις συνηθίσει τα χοχλιδάκια!! :) φιλάκια πολλά Φωτεινή μου!!

      Διαγραφή
  35. Βρε μανια οι μισές με τα σαλιγκαρια. Εγω θα πάρω το νουμερο 1 παρακαλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα,,, καλά το Νο1 εννοείται πως προηγείται!!! χαχαχα.. φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  36. Και ξεκινώ να σου γράψω ότι και εγώ είμαι του φαγητού περισσότερο και λέω πάλι ταυτιζόμαστε και βλέπω τα σαλιγκάρια!!!!! Μπλιάξ!!!! Τρώω και πατσά να φανταστείς αλλά αυτά τα μικρά γλοιώδη jamais!!!!
    Όλα τα υπόλοιπα τα καταβροχθίζω άνετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να πω τώρα εγώ μπλιαξ στον πατσά???? χαχαχαχ.. σου υπόσχομαι αν δοκιμάσεις σαλιγκάρια θα δοκιμάσω κι εγώ πατσά!!! αχχαχαχ.. φιλάκια!!

      Διαγραφή
  37. Η ανάρτησή σου, θα μπορούσε να έχει και τίτλο, "Ωδή προς το φαγητό"! χαχα!
    Απίστευτη είσαι!!!!! Καλοφαγού με τα όλα της!!! Να σε βλέπω να σε χαίρομαι!! χιχι! Άσε μου εμένα τα επιδόρπια μόνο, παρακαλώ!!!! χαχαχα!
    Φιλάκια πολλάααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχαχ... τα ξέρεις καλά εσύ, τα έχουμε πει!! αχχαχαχαχχα κανένα πρόβλημα!!! εγώ τα φαγητά, εσύ τα γλυκα!!! :) φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  38. Εγώ πάλι είμαι του γλυκού. Κι αυτή τη στιγμή πάστες ονειρεύομαι!
    Πολύ ωραίες οι σπεσιαλιτέ σου αν και τα σαλιγκάρια με αηδιάζουν (αρέσουν όμως στον άντρα μου).
    Φιλάκια μαγειρισάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάστες!! μμμ, έχω καιρό να φάω πάστα!! χαχαχχα, τα σαλιγκάρια μια συνήθεια είναι!! :) φιλάκια πολλά Ντεμούλα μου!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...