18.3.13

Diary of Bliss --> σαν χαρταετός...

Σήμερα δεν πέταξα χαρταετό, σήμερα η μέρα μου πέρασε στη θάλασσα..
περπάτησα πολύ, έδιωξα όλες μου τις σκέψεις, τις κακές τις πήρε η θάλασσα, τις καλές τις κράτησα σφιχτά να μη μου τις πάρει και αυτές..
και γαλήνεψα, χαλάρωσα, πήρα δύναμη..


Τι κι αν σήμερα είναι Καθαρά Δευτέρα..
Και ενώ άλλοι πετάξανε χαρταετό, εγώ ήθελα να πετάξω η ίδια...
Να βρεθώ εκεί ψηλά, να με χτυπάει το αγέρι και να νιώθω ελεύθερη..
άδεια από σκέψεις, γεμάτη από ευτυχία..
Να μη με νοιάζει τίποτα, να μη σκάω για τίποτα..
με τη χρωματιστή μου ουρά να χαιρετάω τον κόσμο..
να ανεβαίνω όλο και πιο ψηλά μέχρι να αγγίξω τα σύννεφα.. και τα σύννεφα να με παρασύρουν μαζί τους στο δικό τους ταξίδι.. σε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή.. να χαθώ ανάμεσά τους και να γυρίσω τον κόσμο..
να αρπάξω τον ήλιο, το φεγγάρι, να λάμψω κι εγώ σαν αστέρι.. να ονειρευτώ ακόμα μια φορά και να μη με ξυπνήσει κανείς..
























































































-------------------------------------------------------------------------------------------


















Η ιδέα του Diary of Bliss είναι της γλυκιάς Κατερίνας που μπορείτε να δείτε εδώ:


56 σχόλια:

  1. Αααχ πεταξα και γω για λιγο διαβαζοντας το!
    Να εχεις μια καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) χαίρομαι που έχω συνταξιδιώτες!! καλή εβδομάδα και σε σένα Ευούλα μου! φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  2. Ευη μου ελπιζω να εδιωξες ολες τις κακες σκεψεις και ολα οσα βασανιζουν το μυαλουδακι σου!!!σαν μικρο κοριτσακι εισαι στην φωτο!!!Καλη βδομαδα!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς είμαι καλύτερα λέω! :) χα χα, ναι η φόρμα και τα αθλητικά με κάνουν λίγο school-girl!! :) Καλή εβδομάδα και σε σενα Αλεξάνδρα μου!! Ευχαριστώ πολύ, φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  3. Αφού αυτό είχες ανάγκη, καλά έκανες! Βόλτα, θαλασσίτσα και σύννεφα που ταξιδεύουν..τι πιο ωραίο για να ανοίξουν οι σκέψεις σου;
    Σε είδα και στην προηγούμενη ανάρτηση παγώνι και σε χάρηκα, χεχε!
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, ήταν υπέροχη η βόλτα στη θάλασσα, μου έκανε καλό! Σε ευχαριστώ Βέρα μου, φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφες φώτο! όσο για όσα έκανες σήμερα...καλά έκανες! Αφού έτσι ένιωσες ευχαριστημένη!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Kathy μου!! Ναι, έτσι είναι... :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. Συνταξιδιώτισσά μου!! Δεν θα σχολιάσω τίποτα,ξέρεις εσύ..
    Στη φωτογραφία είσαι πολύ πολύ όμορφη με αυτό το casual look, σου πάει τέλεια!
    Όσο για την προηγούμενη ανάρτηση, πόσο πετυχημένο μακιγιάζ έκανες..Και λες ότι δεν είσαι ειδική!Αν ήσουν τι θα έκανες δηλαδή;; :) Φιλάκια από εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω,ναι!! :) Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι!! Το πέτυχα κάπως λες? :) Χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  6. Τι καλύτερο απ' τη θάλασσα.
    Κι εσύ γλυκύτατο τυπάκι στη φωτογραφία...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θάλασσα είναι φάρμακο!!! :) Σ'ευχαριστώ πολύ Φλωρίτσα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Το καλύτερο πέταγμα έκανες..μη νομίζεις πως εμείς πετάξαμε χαρταετό..έβρεχε εδώ κι έκανε πολύ κρύο!!
    Χαίρομαι που μας πήρες μαζί σου στο δικό σου πέταγμα..φιλιά πολλά και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Μαράκι μου!! :) έβρεχε εκεί? ωχ.. ελπίζω του χρόνου να είναι καλύτερα!! :) φιλάκια πολλά πολλά, καλή Σαρακοστή!!

      Διαγραφή
  8. Τι ωραία μέρη για περπάτημα!!!
    Τι γλυκό κοριτσάκι που είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Σ'ευχαριστώ πολύ Αναστασία!! :) Ναι, έχει πολλά ωραία μέρη εδώ!! φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  9. Αααα πες ότι συμμετέχεις...μα είπα (μετά την Κατερίνα) κι άλλος σε θάλασσα! Μα εσύ έχεις και πανέμορφα μέρη να πας και απίθανη καθαρή θάλασσα. Να σαι καλά (ωραία η φώτο, και εμένα μου άρεσε) και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βουρ στη θάλασσα όλοι μας φέτος!! :) χι χι.. έχει πολύ όμορφα μέρη αν θες να χαλαρώσεις και να διώξεις όλη σου την ένταση.. σ'ευχαριστώ πολύ! :) καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  10. Μένεις σε ένα πανέμορφο μέρος!!!Είσαι τυχερή!
    Η απουσία ανθρώπων από τις φωτογραφίες σου είναι για μένα η μεγαλύτερη ομορφιά τους!!!Με ηρέμησαν!
    Σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω παράπονο, είναι μια χαρά τελικά.. :) εγώ και ο καλός μου μόνο (που με φωτογράφησε κιόλας, χρυσό τον έκανα!! χαχα :))Ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  11. Beautiful photos!!!
    Have a good week, dear! and my g+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ ουτε εγώ πέταξα αετό και το ήθελα πολύ
    Καλή Σαρακοστή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ελπίσουμε του χρόνου να τα καταφέρουμε κι οι δυο! :) φιλάκια πολλά, καλή Σαρακοστή Μαρία Έλενα!

      Διαγραφή
  13. Σούπερ μου ακούγεται η βόλτα στη θάλασσα! Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ήταν ότι έπρεπε τη στιγμή ακριβώς που έπρεπε!! :) Καλή Σαρακοστή Βιβίκα!! :)

      Διαγραφή
  14. Kαλημέρα Εύη μου!!Πολύ όμορφη η βόλτα σου όπως καί οι φωτογραφίες σου!!Πέταξαν αετό τά εγγόνια μου μέ τόν γαμπρό μου!Καί εμένα,μόνο η θάλασσα μέ χαλαρώνη!!Είσαι κούκλα μέ τήν τζίν φορμούλα σου!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimi μου σ'ευχαριστώ πολύ!! :) αχ ναι, κι εσένα και μένα η θάλασσα είναι καταφύγιο.. :) ευχαριστώ πολύ και για το κοπλιμάν!! :) φιλάκια πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  15. Διακρίνω μια μελαγχολία και μια απογοήτευση; Ολοι κάποτε κάναμε αυτή τη σκέψη, να μαστε πουλιά να πετούμε ελεύθερα και ξέγνοιαστα στον ουρανό... Αγαπημένη θάλασσα
    Καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) καλά το κατάλαβες, δεν ήμουν και στα καλύτερά μου Δελφινάκι,, :) μετά τη βόλτα στη θάλασσα είμαι καλύτερα.. :) καλή Σαρακοστή και σε σένα!! :)

      Διαγραφή
  16. Καλή Σαρακοστή, Εύη μου! Κουκλίτσα είσαι στη φωτό! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή!!! :) Σ'ευχαριστώ πολύ Funky μου, φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφες φωτογραφίες! Λατρεύω να βλέπω την θάλασσα! Καή συνέχεια και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραίο το blog σου..Σε ακολουθώ..Αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά στο δικό μου
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kαλησπέρα φίλη μου!!
    Τι όμορφο που είναι το μέρος οπου κατοικείς!!Και εσυ πιτσιρίκα!!:)
    Εύχομαι μέσα απο τα πελώρια όνειρα σου,να κάνεις τα πιο όμορφα ταξίδια!
    Για δες εδω:
    http://mystickland.blogspot.gr/2013/03/ring-ringby-oneandbeloved.html

    Ελπίζω να σου φέρει ενα χαμογελάκι*
    Σε φιλώ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ πολύ πολύ My μου!!!!! :) αχ, αχ πόσα έχεις κάνει για μένα, σ'ευχαριστώ τόσο πολύ!!!! :) μόνο ένα χαμογελάκι? :) μου γέμισε συγκίνηση και χαρά.. φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  20. με ταξίδεψες και πέταξα κι εγώ μαζί σου. καλή σαρακοστή κουκλα μου. σου στέλνω φιλάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή Σαρασκοστή marie μου!!!! χαίρομαι που βρήκα πολλές συνταξιδιώτισσες.. :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  21. Τι όμορφα που τα έγραψες Ευάκι μου!
    "..να αρπάξω τον ήλιο, το φεγγάρι, να λάμψω κι εγώ σαν αστέρι.."
    Και εγώ πάντως με περπάτημα στη θάλασσα την έβγαλα...είναι προτιμότερο, νομίζω..
    Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες σου!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου γλυκιά!! :) Η θάλασσα είναι ότι πρέπει!!! Σέυχαριστώ, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  22. Σσσσσ.....φεύγω αθόρυβα!! Συνέχισε το ταξιδάκι σου Εύη μου!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι όμορφα που τα έγραψες και τι υπέροχες οι φωτογραφίες σου!Μου άρεσαν όλα τόσο πολύ!Καλή Σαρακοστή να έχεις, πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Σπυριδούλα μου, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Καλή Σαρακοστή!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  24. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΕΥΗ ΜΟΥ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ...ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφες οι φωτογραφίες σου και οι σκέψεις σου!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι όμορφες εικόνες ρε Εβονιτάκι μου!
    Σου πάει πολύ η τζιν η φόρμα, είχα κι εγώ μία, αλλά την άφησα στην Ελλάδα και τώρα που τη θέλω δε βρίσκω εδώ πουθενά..
    Χαίρομαι που τα πέρασες όμορφα, δεν πειράζει που δεν πέταξες χαρταετό, πέταξες η ίδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ Λυριελάκι μου!!!!! :) Ωραίες και βολικές είναι οι φόρμες!! πω σπαστικό να έχεις ξεχάσει ρούχα και να τα ψάχνεις.. Έτσι πέταξα η ίδια!! να'ναι καλά η θαλασσίτσα!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  27. Εύη μου δεν πειράζει που δεν πέταξες χαρταετό, χαλάλι, φαίνεται να βρέθηκες σε φανταστικό μέρος...! Τι όμορφες φωτογραφίες και τι όμορφη που είσαι κι εσύ, συμφωνώ με τη Λύριελ, μου αρέσει πολύ η φόρμα και το στυλ σου :))

    Να είσαι καλά καλούλα μου!
    Φιλιά, καλό μεσημέρι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίσως του χρόνου, καλά να είμαστε!! :) σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαρία μου! :) φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...