28.3.13

Για τη διακόσμηση σπιτιού μέσα-έξω...

Και οι όμορφες ιδέες συνεχίζονται... (πηγή pinterest)

Για τον κήπο...
---> όμορφα ζωγραφιστά τούβλα μεταμορφωμένα σε βιβλία...

































---> Κουταλάκια μεταμορφωμένα σε απίθανα ψαράκια...
















Για την κουζίνα...
---> Πιατελάκι σε σχήμα σύννεφο...

















---> Σκουπάκι τραπεζιού σε σχήμα σκαντζόχοιρου...

















Για τον τοίχο...
---> Αυτοκόλλητο σύννεφο πίνακας...

































---> Ραφτές καρδούλες...


































57 σχόλια:

  1. Τι τέλεια που είναι τα τούβλα-βιβλία!!!! Πολύ ωραίες εικόνες Εύα μου, για πολλή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχες ιδέες Εύη μου!!Πολύ όμορφα τά τούβλα-βιβλία,αλλά οι καρδούλες,τέλειες!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι όλα είναι απίστευτα!!! μπορείς να κάνεις decoupage σε τούβλα!!! αχ ναι, μιας και είσαι νο1 σε αυτό!! φιλάκια πολλά!!!! καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. απίθανα είναι!!! έχω βρει το μαγαζάκι στο etsy και έχω ξετρελαθεί!!! έχει απίστευτες δημιουργίες!! φιλάκια Βιβίκα μου!

      Διαγραφή
  4. Κι εγώ τα κουτάλια λάτρεψα, είναι κορυφή!!! Αν είχα τρόπο να τα κόψω, ήδη θα είχα βάλει χέρι στο συρτάρι... Πολλά φιλιά, Εύη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι αυτά τα κουτάλια είναι καταπληκτικά!!! κι εγώ έχω σκεφτεί να τα φτιάξω ακόμα και με φύλλο χαλκού!!! φιλάκια πολλα!!

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσουν ΟΛΕΣ!! Μπράβο για τις ωραίες αναρτήσεις, την έμπνευση και την καλαισθησία! Kalliopi - Child and Play

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα τούβλα μ'αρεσαν πολύ (κι έχω αρκετά στο υπόγειο, θα βάλω τ'αστροπελέκια να τα ζωγραφίσουν) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωω ναι!!! να το κάνεις και να μας το δείξεις!!!! σούπερ!!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  7. αυτό το σκατζοχοιράκι πολύ μου άρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο μου άρεσε το σύννεφο πίνακας! Το λάτρεψα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέρεις μπορείς να πάρεις αυτοκόλλητο μαυροπίνακα, θυμάμαι είχα αγοράσει από ΙΚΕΑ και να το κόψεις σε σχήμα σύννεφου και να βαλεις και τα bubbles!! θα είναι σούπερ!!! ή να φτιάξεις μπογιά μαυροπίνακα και να ζωγραφίσεις ένα σύννεφο!! εκεί θα γράφεις καθε βράδυ τις σκέψεις σου!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Να σου πως ότι δεν χάζευα κάνα 2λεπτο τα τουβλάκια/βιβλία, ψέμματα θα πω!!!
    Πωπω!!! Κόλλησα!!!
    Όμορφες οι ιδέες που μοιράστηκες μαζί μας, Ευάκι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι μα δεν είναι σούπερ αυτά τα τουβλοβιβλία?? χι χι.. φιλάκια πολλά Γιάννα μου!!! :)

      Διαγραφή
  10. Τι υπέροχα που είναι όλα! Ειδικά η πρωτη φωτο με τα τούβλα τα σπάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα!!!
    Οι ιδέες ειναι ολες ξεχωριστές!!! Τα τουβλακια,τα κουτάλια,ο μαυροπίνακας!!!
    Τι να διαλέξω;
    Μαλλον για μένα που δεν είμαι και πολύ σχετική θα μπορούσα ίσως να καταφέρω μια χαρά τις καρδούλες!!!!
    Ε,θα προσπαθούσα τουλάχιστον!!!!χαχαχαχα:)
    Καλο βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα τα μπορείς!! come on!!! :) χι χι.. φιλάκια πολλά my μου!!!!! :)

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφες ιδέες όλες, Eύη μου!
    Λάτρεψα κι εγώ τις καρδούλες αλλά και τα τούβλα-βιβλία!

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι σούπερ ιδέες και θεωρώ μπορούν να υλοποιηθούν!!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραία αντικείμενα...
    Με στυλ και άποψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα όλα Εβονιτάκι, ειδικά τα βιβλία είναι έργα τέχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τρελή ιδέα τα τούβλα. Είναι και συμβολικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. I every time used to read post in news papers but now as I am a user of net
    therefore from now I am using net for articles, thanks to web.


    Look into my blog post - pradasale-shop.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα τούβλα είναι καταπληκτικά!!!!!!!!!!! Και τα κουταλάκια ψαράκια όμως δε πάνε πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι και τα δυο πολύ ωραία!!! :) φιλάκια Κατερινάκι!!!

      Διαγραφή
  18. καλημερα!!!καλα τα τουβλα-βιβλια δεν υπαρχουν!!!και τα ψαρακια..ολες φοβερες ιδεες!!φιλακια Ευη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, κι εγώ ξετρελάθηκα!! :) φιλάκια πολλά Αλεξάνδρα μου!!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα Εύη μου!! Τα τουβλο-βιβλία είναι φανταστικά! Μου άρεσαν πολύ όμως και οι καρδούλες!! Αχχχ!! θα με κάνεις να ξεκινήσω το ράψιμο!! :)) Φιλάκια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεκίνα ξεκίνα!!!! αφού το χεις Παρασκευή μου!! φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  20. Τα τούβλα βιβλία πολύ τα ζήλεψα!!
    Όμορφες όλες οι ιδέες όμως!..φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι απλές και όμορφες ιδέες είναι αυτές! Τα τουβλοβιβλία μου άρεσαν πάρα πολύ κι εμένα. Πρωτότυπη ιδέα.Καλό Σ/Κ Ευάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι τέλεια όλα!!! Τα κουτάλια τα γλυκοκοιτάζω για μελωδό! Ξέρω πως δεν υπάρχει περίπτωση αν τα φτιάξω, αλλά τα γλυκοκοιτάζω!!! χαχαχα! Υπέροχες προτάσεις Εύη μου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλό σ/κο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να τα φτιάξεις, γιατί δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση???? φιλάκια πολλά Χριστινάκι μου, καλό Σ/Κ και συ να έχεις!!! :)

      Διαγραφή
  23. Όλα ωραία, αλλά το πρώτο τέλειο!
    Πού τα ξετρυπώνεις!
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολυ ωραιες ιδεες, τελικά δεν ειναι να πετάς τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα τουβλα φανταστική ιδέα. Συννεφα όχι την ανοιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι να πρωτοδιαλέξω!!! Την πιατέλα συννεφάκι, τα βιβλία τούβλα, τα ψαράκια κουταλάκια;;; Τρελλάθηκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...