2.3.13

Weekly Moodboard / Βραβείο

Πάει η εβδομάδα, πάει και ο μήνας!!
Ήρεμα και με πίεση μαζί κύλησε, σπίτι αλλά και έξω για διάφορες δουλειές.
Μοβ, πράσινο, λευκό, αυτά ήταν τα χρώματα της εβδομάδας που μας πέρασε..





















Σκέψεις ήρθαν, σκέψεις έφυγαν..

Και ένα γλυκό βραβείο έπεσε στα χέρια μου..










Από τη γλυκιά μου φίλη Marcela πρώτα πρώτα, την υπέροχη νέα φίλη Κατερίνα και την αγαπημένη μου φίλη myStickland..
Και όλες τις υπόλοιπες blogoφίλες που το χάρισαν απλόχερα.
Ευχαριστώ!

Έχει και μερικές ερωτησούλες, ας απαντήσω..
1. Ποια blogs επισκέπτομαι συνήθως.
Επισκέπτομαι (πλέον) όλα τα blogs που έχω ταιριάξει, έχω δεθεί, βρίσκω ενδιαφέρον στη θεματολογία τους και έχω αγαπήσει ή έχω αρχίσει να αγαπώ.
2. Γιατί δημιούργησα το blog μου.
Ο λόγος δημιουργίας του blog μου ήταν (και είναι) να μοιραστώ ιδέες, εικόνες και σκέψεις, να εμπνεύσω, να γνωρίσω ανθρώπους, να μιλήσω για όλα εκείνα που είδα, μου άρεσαν, με άγγιξαν.
3. Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα.
Κατασκευές, Το είδα και μου άρεσε, Thoughts, Photo a Day (η πρόταση της FMS), Diary of Bliss (η πρόταση της Κατερίνας), Weekly Moodboard (η πρόταση της Lyriel).
4. Μια λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο Blog.
Ευχαριστώ. Αυτή τη λέξη τη λέω επειδή τη νιώθω πραγματικά. Ένα ευχαριστώ σε όλους όσους με διαβάζετε, με στηρίζετε και με αγαπάτε. Είναι όμορφο να ξέρεις πως δεν πορεύεσαι μόνος σ' αυτή τη ζωή!

Το βραβείο αυτό το έχετε πάρει οι περισσότεροι, εγώ θα το χαρίσω σε όσους δεν το έχουν και το επιθυμούν. Μη ντραπείτε να το βουτήξετε!!! :)

Και μιας και δεν έχω πολύ ώρα που το έμαθα, κέρδισα στο Διαγωνισμό της Παναγιώτας εδώ και είμαι πολύ χαρούμενη!!!

45 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι κ' για δωράκι σου, Ευάκι!!!
    Πάντα καλότυχη να είσαι!!!
    Πολλά-πολλά φιλάκια!!!
    Καλή συνέχεια!!!
    Μάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! :) φιλάκια πολλά!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου και για το δωράκι που κέρδισες.
    Μόνο εγώ μάλλον δε το έχω λάβει αυτό το βραβείο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Μαρία Έλενα τότε θα χαρώ πολύ να το παραλάβεις από μένα!!!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. χαχαχα "μη ντραπείτε να το βουτήξετε.."

    καλή σου νύχτα κοριτσάκι μου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δεν το είπα Marie μου; :) καληνύχτα, Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήριαααα,για το δωράκι!!
    Πάντα να είσαι τόοοοσο τυχερή*

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα.Καλή άνοιξη.εισαι το τρίτο μπλογκ που βλέπω αυτό το βραβέιο.όπως είπα κι στα αλλα δυο ωραιες ερωτησεις/απαντησεις και κατι διαφορετικο απο το συνηθισμενο , να δινουμε στοιχεια για το χαρακτηρα μας..Να χαρείς το βραβείο
    Ωραίες οι φωτος σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το δωράκι και πάντα τυχερή. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο να είσαι πάντα καλότυχη.
    Απόλαυσα τις 4 απαντήσεις σου...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέραααα!! Συγχαρητήρια για το βραβειάκι και τον διαγωνισμό της μικρής μας!! Η μπλουζίτσα που δίνει είναι super!! :)
    Πάντα τυχερή να είσαι,από πέρυσι έχεις σαρώσει τα πάντα!!χιχι
    Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ που ήσουν από τις πρώτες που αγκάλιασε την ιδέα μου..και τώρα είναι στις αγαπημένες σου!
    Μου άρεσαν και τα χρώματα της εβδομάδας σου!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Κατερινάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Εεε, όχι και όλα!!! Χαχα,, εννοέιται πως είναι από τα αγαπημένα μου!!! Ευχαριστώ πολύ!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Συγχαρητήρια για το βραβείο..και να είσαι πάντα τυχερή!!
    Όμορφα χρώματα είχε η εβδομάδα σου...κι ελπίζω αυτή που έρχεται να έχει ακόμα ομορφότερα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου! Κι εγώ ελπίζω να έχει ομορφότερα χρώματα!! :) Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπερα Ευη μου!!!συγχαρητηρια για το βραβειο και το δωρακι σου,να το χαρεις!!!πολυ ομορφη η εβδομαδα σου,ευχομαι μια ακομα πιο πολυχρωμη εβδομαδα!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ ΑΛεξάνδρα μου!!! :) Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για το βραβείο!...και για το δωράκι σου!...να τα χαρείς! Καλό μήνα να έχεις Εύη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα, Εύη!! Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου! Και το δωράκι σου να το χαρείς! Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπούλα μου ευχαριστώ πολύ!!! Καλή εβδομάδα και σε σένα ! Φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα Εύη μου!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο καί τό δωράκι σου!!Πάντα τυχερή σού εύχομαι!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dimi μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ!!!! Καλό βράδυ!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητηρια για το βραβείο και το δωράκι!! Πάντα τυχερή!
    Ωραίες οι απαντήσεις με το "ευχαριστώ" πρωταγωνιστή! :)
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ και καλή εβδομάδα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευούλα μου!!! Είναι η νο1 λέξη νομίζω!! :) και να πάλι θα το πω!! Ευχαριστώ πολύ!!! Καλό βράδυ και σε σένα, να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για το βραβειο σου! Και οι εικονες πολυ ομιρφες! Φιλια και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μάρω μου,, σε ευχαριστώ!! Καλή εβδομάδα να έχεις, Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  16. συγχαρητηρια για τ βραβειο κ το δωρο!!!!καληνυχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εύη μου συγχαρητήρια για αυτό το πολύ όμορφο βραβείο αλλά και για το δωράκι!
    Μου άρεσαν πολύ οι ερωτήσεις αλλά φυσικά και οι απαντήσεις σου!(Να τις απαντήσω κι εγώ;;;;) Για μια ακόμη φορά καταλαβαίνω πόσο γλυκός άνθρωπος είσαι! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ Μαράκι μου! Σ'ευχαριστώ πολύ!!! Φυσικά και να τις απαντήσεις και να πάρεις και το βραβείο!! :) Όμορφη εβδομάδα και σε σένα εύχομαι!! Φιλάκια πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια για το βραβείο και το δωράκι σου! Πάντα τυχερή! Καλή εβδομάδα, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια και για τον διαγωνισμό και για το βραβείο.Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Εύη!!! Σου αξίζει και με το παραπάνω!!!
    Μελιτζάνες ήταν αυτές που πήρε το μάτι μου;;; χαχαχα!
    Πάντα τυχερή να είσαι!!! Και να κερδίζεις πολλά όμορφα δωράκια!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Χριστινάκι μου!!! και συ το ίδιο!!! άλλωστε είναι η χρονιά μας όπως φαίνεται!! χαχαχα.. ω, ναι, είναι μελιτζάνες!!!! μη μου πεις δε σου αρέσουν, έχουν και μοβ χρώμα οι μισές!!! χι χι.. φιλάκια!!

      Διαγραφή
  22. Συγχαρητήρια!
    Όμορφες οι απαντήσεις σου!
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Άργησα αλλά τα κατάφερα να έρθω...!
    Συγχαρητήρια Ευάκι μου για το δώρο σου!
    Πολύ όμορφες και οι φωτογραφίες σου με τα χρώματα τους!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς Κατερινάκι μου κι εγώ αυτές τις μέρες είμαι λιγάκι εκτός.. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...