29.3.13

Reposting από The Cookie Cat... / PROJECT YESU

Η αγαπημένη μου Fo του The Cookie Cat έψαξε και βρήκε ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον project που πιστεύω αξίζει όλοι να συνεισφέρουμε.. Και μάλιστα όπως η ίδια λέει θα ήταν πολύ όμορφο να επεκτείνουμε αυτό το project ακόμη και εδώ στην Ελλάδα σε οικογένειες που έχουν ανάγκη.

Σας μεταφέρω επακριβώς το post της Fo... λόγια και φωτό από την ανάρτηση της Fo...

-------------------------------------------------------------------------------------------

PROJECT YESU

Τι είναι λοιπόν αυτό....Μια κοπελίτσα μικρή σε ηλικία αποφάσισε το 2011 να βοηθήσει παιδάκια στην Ουγκάντα....Διαβάζοντας στο blog της και ψάχνοντας μετά στο internet διαπίστωσα ότι όντως κάνει δουλειά..από το τίποτα....


















Η τελευταία της δραστηριότητα αφορά το ταξίδι που θέλει να κάνει στην Ουγκάντα και να βοηθήσει προσφέροντας φορεματάκια στα κοριτσάκια εκεί που όπως όλοι ξέρουμε δεν έχουν τίποτα...αλλά όταν λέμε τίποτα εννοούμε απολύτως τίποτα. Λόγω της δουλειάς μου κάποια στιγμή, ήθελα και εγώ να πάω στους ιατρούς χωρίς σύνορα...λόγω προβλημάτων υγείας όμως δεν μπόρεσα και έκτοτε συμμετέχω και εγώ από μακριά όπως μπορώ...Για αυτό το λόγο και σκέφτηκα να συμμετάσχω στην ιδέα της φτιάχνοντας ένα φουστανάκι.....Της έγραψα λοιπόν ένα email όπου της ζήτησα την άδεια να το ανακοινώσω και σε εσάς και να βοηθήσουμε όλες μαζί από την Ελλάδα...γιατί η Ελλάδα ακόμη και αυτούς τους καιρούς πάντα ήταν μπροστά σε τέτοιες φιλανθρωπίες και πάντα πρέπει να είμαστε , να δείχνουμε έμπρακτα και σταθερά τι σημαίνει να είσαι Έλληνας, από αυτή την μικρούλα αλλά τόσο σημαντική για όλους τους πολιτισμούς χώρα.

Τι κάνουμε λοιπόν......
Η Mallory μου έδωσε λοιπόν το OK.Ο σκοπός είναι να φτιάξουμε φουστανάκια από μαξιλαροθήκες.


















Η Mallory μας δίνει οδηγίες πώς θα τα φτιάξουμε με μηχανή ή χωρίς στο blog της MALLORY.

Η διεύθυνση που τα στέλνουμε είναι 

Mallory Fundora
Project Yesu
1178 Willow Bend Drive
Clarksville, TN 37043
USA

Τώρα θα μου πείτε "μα πόσο θα κοστίσει μέχρι εκεί να πάει??". Αυτό της είπα και εγώ και είχε την ιδέα να τα μαζέψουμε όλα και να τα στείλουμε....Αυτό εμένα μου φαίνεται δύσκολο .....Εκτός και αν το κάνουμε ανά Νομό..Εδώ θέλω και την δική σας γνώμη.......Τα έξοδα που βρήκα ψάχνοντας στα ΕΛΤΑ είναι για έναν φάκελο μικρό καφέ (πόσο πια να ζυγίζει μια μικρή μαξιλαροθήκη??) είναι περίπου 3-5 ευρώ. Όχι σαν δέμα  ..δείτε ΕΔΩ .

Νομίζω ότι είναι μία κίνηση πολύ καλή και θα φανεί κιόλας ότι οι Ελληνίδες bloggers συμμετέχουν σε θέματα παγκόσμιας φιλανθρωπίας ακόμη και σε τέτοιες δύσκολες ημέρες για εμάς. Τι λέτε Ελληνίδες bloggers μπορούμε?????

Επίσης ζήτησα την άδειά της να χρησιμοποιήσουμε την ιδέα της και για τα παιδάκια στην χώρα μας...Σε ότι οργάνωση, Σπίτι για παιδάκια, για μανούλες όπου μπορούμε και η κοπέλα ευχαρίστως μου απάντησε να το κάνουμε για όσα πιο πολλά παιδάκια μπορούμε!!! Προσωπικά σκέφτομαι  να το  κάνω στην Δράμα οπότε όποια κοπέλα είναι σε εκείνο τον Νομό ας επικοινωνήσουμε να το κάνουμε , να βρούμε πού και τι χρειάζεται και να οργανωθούμε.

Δεν ξέρω πώς σας φαίνεται ας ενημερωθούν οι Ελληνίδες bloggers ( ψάχνω κορίτσια να σας το στείλω και έχω μπλέξει, γράφω από ξένο υπολογιστήηηηηηηηη) και να ανοίξουμε τα φτερά μας και προς τα έξω...Τι λέτε ??????????? Το κάνουμε?????????

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τι λέτε λοιπόν??? Εγώ σίγουρα θα φτιάξω και θα στείλω... 
Αν και σεις θέλετε να το κάνετε θα ήταν τέλειο!
Η προθεσμία για το project της Αμερικής είναι μέχρι 31 Μαίου...

Ας δούμε λίγο και την περίπτωση που αναφέρει η Fo να το κάνουμε και εδώ στην Ελλάδα κάτι παρόμοιο και να συγκεντρωθούμε ανά νομό. Νομίζω είναι πολύ καλή ιδέα!

Για όσους μένουν Κρήτη και ενδιαφέρονται ας μου γράψουν ένα σχόλιο και το e-mail τους να οργανωθούμε!!! Ακόμη και αν δε διαθέτουν Blog..
Ελπίζω να μαζέψουμε πολλές συμμετοχές...

31 σχόλια:

  1. Για να δούμε..εγώ που δεν πιάνουν τα χέρια μου καθόλου δεν ξέρω πως θα μπορούσα να βοηθήσω..απλά θα το κάνω γνωστό εδώ στον τόπο μου κι αν μπορεί κάποιος να φτιάξει κάτι ας φτιάξει..
    Ούτε θα κρίνω κανέναν αν δε φτιάξει..ο καθένας μας εξάλλου βοηθά κι από μόνος του όπου μπορεί..αν μπορεί!!..
    Φιλάκια Ευάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου φαίνεται απλό το project, ακόμη και για αρχάριους βάση των οδηγιών που δίνουν βήμα βήμα.. σίγουρα όμως ακόμη και μια γνωστοποίηση θα ήταν σημαντική βοήθεια! εννοείται πως δεν κρίνουμε κανέναν, όποιος μπορεί και αν μπορεί φυσικά! φιλάκια πολλά Μαρία μου!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. εμείς ευχαριστούμε Fo μου!!!! έψαξες και βρήκες ένα πολύ όμορφο project για να υλοποιήσουμε!! φιλάκια!!! εύχομαι να υπάρξουν πολλές συμμετοχές ακόμη!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία ιδέα αλλά εγώ είμαι αδέξια στο ράψιμο...
    Επιπλέον δεν έχω ραπτομηχανή... θα δω τι θα κάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοιτα λιγο καλυτερα το κανουν και χωρις ραπτομηχανη........και εγω ετσι το κανω,πηγαινε στο Blog της Mallory εχει οδηγιες για χωρις ραπτομηχανη....θα τις μεταφρασω και εγω μπας και κανουμε τιποτα!!φιλια

      Διαγραφή
    2. αα ναι, με ειδικό αυτοκόλλητο είναι που το σιδερώνεις! το βρίσκεις σε είδη ραπτικής!! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικό! Πολύ ωραία ιδέα!
    Τα έξοδα αν το στείλει ο καθένας προσωπικά δεν θα είναι παραπάνω από 3-5 ευρώ, όπως το λέει ακριβώς δηλαδή. Δεν είναι τίποτα, το ξέρω γιατί στέλνω κατά καιρούς και μου στέλνουν πράγματα από Ελλάδα χωρίς καμία δυσκολία. Θα προσπαθήσω να το κάνω κι εγώ!

    Φιλιά Εβονιτάκι μου και σ'ευχαριστώ για όλα (ξέρεις εσύ) ;)
    Σ'αγαπώ <3

    Καλό Σαββατοκύριακο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πραγματικά και πολύ ωραία ιδέα και πολύ εύκολα υλοποιήσιμη!!! φιλάκια πολλά Lyrielάκι μου γλυκό!!! love you too!!! :)

      Διαγραφή
  5. Η ιδέα είναι εξαιρετική! Μπράβο στο μικρό κοριτσάκι για την όμορφη και χρήσιμη πρωτοβουλία, μπράβο και σε σένα Εβονίτα μου που την αναδημοσιεύεις. Θα μελετήσω το project και θα το προσπαθήσω! Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι εύκολο πάντως, μακάρι να τα καταφέρεις! φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Κάτι τέτοιες στιγμές είναι, που με κάνουν να νιώθω περήφανη για τα άτομα που έχω ΓΝΩΡΙΣΕΙ (χωρίς εισαγωγικά το γνωρίσει), διαδικτυακά!!!
    Θα το γνωστοποιήσω σε -εκτός blogging- φιλαράκια...
    Καλό Σαββατοκύριακο, Ευάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το κάνεις Γιάννα μου και εύχομαι να έχει αποτέλεσμα!!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  7. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να φτιάξω, αλλά το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να το διαδώσω!! Τρέχω στη σελίδα της Φωτεινής!!
    Φιλάκια Εύη!!!
    Και μπράβο για την κίνηση της αναδημοσίευσης!!!
    Καλό σ/κο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορείς, το ξέρω πως μπορείς!!!! :) φιλάκια πολλά Χριστινάκι μου!!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία ιδέα Εύη μου!!Θά δώ τί μπορώ νά κάνω!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ωραια ιδεα,φυσικα και για την Ελλαδα θα ηταν πολυ χρησιμο!!παω να δω τις οδηγιες χωρις ραψιμο καθως δεν εχω ραπτομηχανη!!φιλια Ευακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, είναι τόσο μα τόσο εύκολο!!! φιλάκια πολλά Αλεξάνδρα μου!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ καλή ιδέα και για καλό σκοπό!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πραγματικά πολύ καλή και εύκολα υλοποιήσιμη ιδέα!! φιλάκια Ντεμούλα μου!

      Διαγραφή
  11. Καλό είναι να στηρίζουμε τέτοιες πρωτοβουλίες. Μπράβο Ευάκι για την ανάρτηση. Καλή Κυριακή! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εξαιρετική ιδέα! Θα δω τι μπορώ να κάνω κι εγώ, Ευάκι!!
    Καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά Πέπη μου, φιλάκια!! καλή εβδομάδα να έχεις και συ!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο στις κοπέλες που το ξεκίνησαν και σε σένα που μας το γνωστοποιείς! Προσωπικά δεν έχω φτιάξει μόνη μου ούτε κορδέλα για τα μαλλιά! Αλλά θα μπω να δω οδηγίες. Θα δω τι μπορώ να κάνω. Όλοι βοηθάμε, γιατί όπως το γράψατε και εσείς οι Έλληνες είμαστε μεγάλες ψυχές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, θα δεις πόσο εύκολο είναι!!! έτσι, είμαστε ψυχάρες!! ξερεις πόσο χάρηκε η Mallory όταν της είπα πως είμαι από Ελλάδα?

      Διαγραφή
  14. Εύη μου συγχαρητήρια που το δημοσιεύσατε, τέλεια πρωτοβουλία πήρε εκείνο το κορίτσι! Δεν πιάνουν καθόλου τα χέρια μου αλλά θα βοηθήσω με το να το δημοσιεύσω το συντομότερο! Ελπίζω να κινητοποιηθούν οι δημιουργικές bloggers!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι η ιδέα της είναι καταπληκτική! και το Project πολύ εύκολο.. μακάρι να υπάρξει μεγαλύτερη κινητοποίηση!!! προλαβαίνουμε πιστεύω! φιλάκια Κατερινάκι!!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...