31.10.12

29. 30. 31. plus+ awards..

Η 29η μέρα έκρυβε ένα πολύ ρομαντικό θέμα, το φεγγάρι





















-------------------------------------------------------------------------------------------------------

30η μέρα και ρούχα, πόσα ρούχα για άπλωμα!





















------------------------------------------------------------------------------------------------------

Έφτασε και η 31η μέρα... πάει κι αυτός ο μήνας, κλείνουμε και αυτό τον μήνα με..

το Ζιζελόσκυλο, τι άλλο!!! :)



















-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Και ήρθε η ώρα να ευχαριστήσω την Dimi του http://decdimisaussi.blogspot.gr/για το πανέμορφο βραβείο που μου χάρισε

















αλλά και την Αννούλα του http://annoulawalker.blogspot.gr/ για το παρακάτω βραβείο

















και φυσικά την Daphnofila του http://daphnofila.blogspot.gr/ για το βραβείο











--------------------------------------------------------------------------------------------------


30 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!
    Το Ζιζελόσκυλο είναι απίστευτα χαριτωμένο!!
    Όμορφες φωτογραφίες, αλλά μη μου θυμίζεις το άπλωμα..χαχα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εσύ άπλωμα εγώ σιδέρωμα!!!!Μας έφαγε η πανσέληνος!!!Τέλειο σκυλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητηρια Εύη γιά τά βραβεία!Σού αξίζουν κοριτσάκι μου!!Πώ πώ μπουγάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Dimi μου! ξεχειλίζει η μπουγάδα, ε? χα χα.. φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!Αχ αυτή η μπουγάδα....!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια και πολλά φιλιά στο ζιζελόσκυλο:):)
    Ρούχα....αχ,τι μου θύμισες και εμένα:(
    Bye bye... Σαββατοκύριακο:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!
    Αχ, το φεγγάρι! Το ψάχναμε στις βόλτες μας με τον μπέμπη το καλοκαίρι και όταν το βλέπαμε μου το έδειχνε!
    Καληνύχτα μικρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Demi μου!!! Ρομαντικός από μικρούλης ο γιος σου,ε? :) πολύ καλό! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. αχαχαχα τι φατσούλα κι το Ζιζελόσκυλό σου!
    Υπέροχο!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!
    Φιλιά και καλό μήνα γλυκιά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι τρελή φάτσα η Ζιζέλ, όντως! χι χι.. ευχαριστώ @iris μου, φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  8. να χαρεις τα βραβειακι ασου εβονιτακι μου!!! σε φιλω!!! καλο μηνα να εχουμε!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρομαντικό φεγγαράκι μου αρέσει
    συγχαρητήρια γαι τα βραβεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φεγγαράκι ρομαντικό, ακριβώς! χιχι.. σε ευχαριστώ Δελφινάκι!

      Διαγραφή
  10. εσύ απλώνεις εγώ σιδερώνω....
    πολύ όμορφο το σκυλακι τα λατρευω..!!!!
    φιλιά πολλάαααααααα

    http://favoritemomentsofmylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τα βραβεία
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είσαι στην ανάρρωση και απλώνεις ρούχα??? Τς τς τς! Ντροπή! Έρχομαι από κει να σου απλώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να κάνω Δημητρούλα!!! ευτυχώς τουλάχιστον τα σιδέρωσε η αδερφή μου τελικά! :) ευχαριστώ πολύ για την προθυμία! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Πρέπει να 'ναι μεγάλη λατρεία Ζιζέλ σου!!
    Να χαίρεσαι τα βραβειάκια!!Μετά τη μπουγάδα να ευχηθώ καλό σίδερο!Κρίμα που είμαστε μακρυά, είναι το αγαπημένο μου και θα σε βοήθαγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ σουσουράδα η Ζιζέλ! :) Ευχαριστώ Κατερινάκι μου!! σου αρέσει το σίδερο? ουάου!!! Ευχαριστώ!!! :) ευτυχώς η αδερφή μου προθυμοποιήθηκε, οπότε όλα καλά! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!!!
    Το Ζιζελόσκυλο είναι απίθανο!! Τι μούρη γλύκα είναι αυτή;; Ομορφιά σκέτη!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου!!! Είναι αυτή τη Ζιζέλ, μασκότ! Έχει κλέψει καρδιές! Φιλάκια!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...