5.10.12

Οι νικήτριες και τα δωράκια τους..

Είναι μια ανάρτηση που πραγματικά είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω και ήθελα να την κάνω μέρες τώρα.
Μια ανάρτηση ευχαριστιών θα έλεγα για το 1ο μου giveaway.
Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τα κορίτσια που κέρδισαν και μου αφιέρωσαν ολόκληρη ανάρτηση (!) για τα δωράκια που κέρδισαν!!!
Αφιέρωσαν όχι μόνο χώρο στο blogoσπιτάκι τους, αλλά και χρόνο!

Είμαι πολύ χαρούμενη, είχα μεγάλη αγωνία για το αν θα σας αρέσουν τα δωράκια από κοντά!! :)
Δεν ξέρω τι άλλο να πω, ένα μεγάλο, πολύ μεγάλο
Ευχαριστώ!!!!!!!!!!!! 

Αξίζει να επισκεφθείτε τα πολύ όμορφα blog τους πραγματικά!

Οι νικήτριες και τα δωράκια τους.. (με link στις αναρτήσεις που μου αφιέρωσαν)
1η νικήτρια: Fan





















2η νικήτρια: Rafalena





















3η νικήτρια: ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ





















4η νικήτρια: confusedmind





















5η νικήτρια: evi papadaki





















Να ευχαριστήσω επίσης πολύ, ξανά, όλους σας για τη συμμετοχή στο 1ο μου giveaway και για όλα τα όμορφα σχόλια που κάνατε για μένα!


20 σχόλια:

  1. Mπράβο στα κορίτσια..μπράβο και σε εσένα!!
    Ελπίζω να διοργανώσεις και άλλα τέτοια giveaway,για να κερδίσουμε και εμείς τίποτα!χαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! :) Ναι, αμέ, πιστεύω πάλι κάποια στιγμή θα το κάνω!! Μου αρέσει να κάνω δωράκια άλλωστε!! :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο στις τυχερές ! Και σε σένα για τα όμορφα πραγματακια που χαρισες! Καλό Σ/Κ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Πέπη μου, φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο σε όλες!! :) Συγχαρητήρια Εύη μου, ήταν πολύ ξεχωριστά όλα τα δώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ θα σου πω ευχαριστώ για άλλη μια φορά!! Δεν αφιέρωσα τόσο χρόνο όσο εσύ για να φτιάξεις και να συσκευάσεις τόσο όμορφα τα δωράκια μας. Αλίμονο αν δεν άξιζες το ελάχιστο που κάναμε. Και κάτι που αφορά τον πίνακα. Δεν υπάρχει άνθρωπος που τον έχει δει και να μην έχει σχολιάσει θετικά. Η κοκκινομάλλα μου είναι ΣΟΥΠΕΡ!!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) Ευχαριστώ Παρασκευή μου!!! Αλήθεια?? Αυτή είναι η μεγαλύτερη χαρά για μένα!! :) φιλάκια πολλά!! Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Το λιγότερο που μπορούσαμε να κάνουμε.Και πάλι ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και πάλι πολύ όμορφα τα δωράκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ ευχαριστώ για τα όμορφα δωράκια!
    Πως να μην μοιραστώ αυτό το όμορφο συναίσθημα με τις φιλές του blog???
    Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο κορίτσια σε όλες..και πρώτα πρώτα στην Εύη που έφτιαξε το όμορφα δώρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα! ...και πάλι συγχαρητήρια στις τυχερές αλλά και σε εσένα που έφτιαξες αυτά τα πολύ όμορφα δωράκια!!! Καλό υπόλοιπο Κυριακής! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στις τυχερές!Και πάνω απο ολα σε σένα για τα όμορφα δωράκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...