30.10.12

Η νέα μανία συνεχίζεται..

Και η νέα μανία ξαναχτυπά!
Άλλα δυο καδράκια ετοίμασα (τα προηγούμενα μπορείτε να δείτε εδώ), ελπίζω να σας αρέσουν κι αυτά..




Σε καφέ - κόκκινες αποχρώσεις με παλ τόνους κίτρινο-φυστικί και σάπιου μήλου.
Λεπτομέρειες κόκκινη καρό κορδέλα και ασπρόμαυρα πουά λουλουδάκια, ζώνη από σπάγγο.
Νοσταλγικό στυλ..








Σε πορτοκαλί - κίτρινες αποχρώσεις και τόνους του ροζ-μοβ.
Λεπτομέρειες πράσινη και κόκκινη σατέν κορδέλες.
Φθινοπωρινό στυλ..













Και μια εικόνα με την τριάδα που φωτογράφησα











Νομίζω εδώ φαίνονται καλύτερα τα χρώματα, πιο ζωηρά, όπως είναι!

32 σχόλια:

  1. ελαααααααααα!!εσυ τα εφτιαξες αυτα??τελεια!!μπράβο κοριτσάκι μου!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, εγώ τα έφτιαξα!! like? χιχι.. :) σε ευχαριστώ κοριτσάκι!!! φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσουν πολύ οι καρτούλες σου. Νοιώθω να με πιάνει και μένα αυτή η μανία...είναι μεταδοτική.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σε πιάσει, να σε πιάσει, είναι ωραία μανία!! ευχαριστώ πολύ! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Εκπληκτικές! Μπράβο, Ευη, να'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ένα καλύτερο από το άλλο! όπως και τα δύο που είχες κάνει πρόσφατα!
    Τώρα ξεχώρισα το τρίτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πάρα πολύ όμορφα,΄μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εβονίτα, είναι πολύ όμορφα τα καδράκια σου, πρωτότυπα και με το δικό τους (σου) στυλ. Πολύ μου άρεσαν. Και νομίζω, επίσης, ότι οι φωτογραφίες τα αδικούν. Σίγουρα είναι πιο όμορφα από κοντά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Pelagie μου! :) κι εγώ πιστεύω από κοντά πως είναι πιο ωραία, είναι σίγουρα πιο φωτεινά! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  7. Είναι όλα τόσο όμορφα και ιδιαίτερα!
    Συνέχισε να φτιάχνεις και να μας τα δείχνεις!
    Καληνύχτα!!! (Ελπίζω να είσαι καλά τώρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Demi μου, είμαι καλύτερα, ναι.. όσο περνάνε οι μέρες θα πονάω λιγότερο πιστεύω! :) ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρααα!!
    Μα τι όμορφα που είναι και αυτά! Μπράβο Εύη μου!!
    Μόνο που υπάρχει ένα θεματάκι τώρα. Θέλω καρπουζάκι :)) Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Παρασκευή μου! :) Μια λιγουρίτσα για καρπουζάκι? χι χι.. φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. πολύ όμορφα!! μπράβο!! μα, τι ωραία χρώματα είναι αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hello, hello...καλά εεεε.. το έχεις εξελίξει πολύ το πράγμα. Πολύ όμορφα τα καδράκια. Μπράβο Εύη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα τά καδράκια σου Εύη μου!Δέν έχω καλό ίντερνετ σήμερα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ta diakosmhtika apo koukounaria kai to dentro apo ksulakia einai panemorfes idees k polu prwtotupes :)
    Sorry gia ta Greeklsih alla eimai grafeio

    filia kai kalo mhna
    Anastasia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσαν! Δεν πειράζει για τα greeklish, κατανοητό! :) καλό μήνα, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Ειναι ιδιατερα γιατι ακομα και η κοπελα που ζωγραφισες μου θυμιζει εσενα. Τοσο το Blog οσο και οι δημιουργιες σου εχουν εναν ιδιαιτερο τονο που σε χαρακτηριζει.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Δεν θα μπορούσα να διακρίνω κάτι τέτοιο, ευχαριστώ! :) φιλάκια

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...