2.10.12

photo a day/ day1. / βραβεία

Τελικά είπα να συμμετέχω ξανά στο φωτογραφικό παιχνίδι PHOTO A DAY...
Τώρα αν κάτι προκύψει στην πορεία, θα δούμε πώς θα το αντιμετωπίσουμε! ;)

Η λίστα είναι η εξής





















Και η 1η μέρα ξεκινά να στέκομαι δίπλα στο κομοδινάκι μου με τα απαραίτητα τελευταία που ετοιμάζω (και να δω πότε θα τελειώσω!). Όπως βλέπετε, πολύ σοκολάτα για έμπνευση και ένα παιχνιδάκι playmobil (δώρο της αδερφής μου από το σούπερ μάρκετ) που πήρε θέση. Λέτε να το βάλω να τα ετοιμάσει εκείνο κι εγώ να την "κάνω"? χι χι..






















Μια επίσης πολύ ευχάριστη έκπληξη από την αγαπημένη μου Demi Mist του http://www.beautyandthemist.com/ που θα στολίσει το blogoσπιτάκι μου..
Δυο υπέροχα βραβεία, όσο υπέροχη είναι και η Demi! Demi μου σε ευχαριστώ πολύ!!
























Και πως θα μπορούσα να ξεχάσω το βραβείο που μου χάρισε η αγαπητή Αρμονία του http://armoniaart.blogspot.gr/ που αν και την ξέρω λίγο την έχω συμπαθήσει. Σε ευχαριστώ πολύ Αρμονία!

30 σχόλια:

  1. Τέλεια τα βραβεία...τα αξίζεις όλα:):)
    Καλή αρχή εύχομαι στην καινούρια πρόκληση!!!
    Μια χαρά θα τα καταφέρουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Εβονιτάκι !!
    Ενδιαφέρουσα η λίστα φαίνεται. Κι αυτή η λάκτα και η παυλίδης
    εκειπέρα, μου έχουν λείψει μιαμμμ! Κάτι βολτερέν βλέπω, έχεις τη μέση σου; Εμείς τρέχαμε νοσοκομεία γι' αυτο το λόγο.. άστα.
    Φιλάκια κοριτσάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Lyriel! ναι, είναι ενδιαφέρουσα η λίστα!!! μακάρι να έπαιρνες μέρος κι εσύ. θα χει άλλες λιχουδιές εκεί σίγουρα! :) όχι δεν είναι για τη μέση, τα έχω ως αντιφλεγμονώδη για τον πόνο της εγχείρισης που είχα κάνει! δράμα είναι η μέση, έχω ακούσει, περαστικά!!! φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Εβονίτα μου. Χαθήκαμε λίγο τελευταία γιατί τρέχουμε με την αρχή της σχολικής χρονιάς και οι μαθητές μου περιμένουν από μένα να είμαι οργανωμένη,χιχι!!! Μπράβο για τα βραβειάκια και περιμένουμε με χαρά τις φώτος σου! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Callie!!! δεν πειράζει, καταλαβαίνω, δεν παρεξηγώ! :) πρέπει να είσαι οργανωμένη όπως και να το πεις! σε ευχαριστώ πολύ, φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  4. συγχαρητήρια για τα βραβεία σου η καλή δουλεία αμείβεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Εύη μου!! Καλή αρχή στην φωτογραφική πρόκληση!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!
    Από εκείνη την βραδιά αν θυμάσαι που βγήκα χαράματα να πάρω γλυκό έχω πάντα μια σοκολάτα κρυμμένη για τις δύσκολες ώρες! :)
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Παρασκευή μου!!! χα χα.. έτσι, πάντα υπάρχει μια σοκολάτα δίπλα!!! φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  6. Καλη επιτυχια στο διαγωνισμο και συγχαρητηρια για τα βραβειακια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα και καλό μήνα
    συγχαρητήρια για τα βραβεία
    ανάμεσα στα ιστολόγια που προσφέρουν και η Δήμητρα και η Αρμονία ήμουν κι εγώ
    με συγκίνησε η σκέψη τους και τα όμορφα βραβεία τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Δελφινάκι! σε ευχαριστώ! ναι, είναι γλυκύτατες και οι δυο! φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. :((( συγνώμη που ανάφερα και τα δικά μου ..τώρα που το ξαναδιαβασα..δεν επρεπε..ισως ακουστηκε ως διαφήμιση ή οτι περηφανευτηκα..αυθορμητα μου βγηκε

      Διαγραφή
    3. Δεν πειράζει!!! Μην το σκέφτεσαι! :)

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια, πολύ ωραία και πρωτότυπα!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σ'ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες τα βραβεία και για τα καλά σου λόγια! Είσαι πραγματικά από τα αγαπημένα μου κορίτσια.
    Ωραία φωτογραφία, έχω ετοιμάσει κι εγώ μια ανάρτηση που θα δείξω κάποιο μέρος που φυλάω πραγματάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ Demi μου! Αμοιβαία τα αισθήματα που λένε! :) Σε ευχαριστώ πολύ! Ααα, θα περιμένω την ανάρτηση!! φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα και καλή αρχή! Τόσα πολλά πάνω σ ένα κομοδίνο;
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα!!! Ευχαριστώ Kathy!! Είναι τοσοδούλι κομοδινάκι και φαίνεται όντως τίγκα! χι χι.. Σήμερα ολοκλήρωσα όμως το έργο, οπότε άδειασε πάλι!! Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  11. Καλή αρχή στην πρόκληση!! Τέλεια η κίνηση με τα βραβειάκια των μπλογκοφιλενάδων!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου!!! Ναι, είναι πολύ πολύ όμορφη η κίνηση των κοριτσιών, είναι όμως και γλυκύτατες, σωστά? :)

      Διαγραφή
  12. Kαλή επιτυχία στόν διαγωνισμό Εύη!Συγχαρητήρια καί γιά τά τόσο όμορφα βραβεία!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια για τα βραβεία και καλή τύχη στον διαγωνισμό
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια για τα βραβεία...χαίρομαι πολύ που θα πάρεις πάλι μέρος στην πρόκληση..!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...