5.10.12

4. WHAT YOU READ / 5. SHADOW / & Awards

Τι διάβασα λέει η χθεσινή 4η μέρα και μόνο που δε διάβασα για μένα κάτι!
Διάβασα όμως για τον ανιψιό μου. Δε νομίζω πως ακούει και καταλαβαίνει και κάτι, 8 μηνών που είναι, αλλά εγώ του διαβάζω από τώρα να ακούει! Πειράζει?
"Τα πρώτα μου παραμύθια" λέγεται και έχει μύθους του Αισώπου και άλλων γνωστών συγγραφέων.
Πάρτε μια γεύση από το τι διαβάσαμε χθες..






















Διαβάσαμε την ιστορία της καμήλας και του ψύλλου του Σαμανιέγκο και το ηθικό δίδαγμα είναι:
"Δεν είναι σωστό να δίνεις σε κάτι μεγαλύτερη σημασία από ό,τι αξίζει στην πραγματικότητα."

Σωστά δεν τα λέει ο Σαμανιέγκο?
Ας μην αγχωνόμαστε με το κάθε τι και τον καθένα, θα πω εγώ, και ας πάρουμε τα πράγματα πιο χαλαρά!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σήμερα 5η μέρα και το θέμα είναι η σκιά. Μια φωτογραφία μες στο σπίτι. Η σκιά του παραθύρου στο πάτωμα.






















---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σειρά έχουν και δυο βραβεία από τις αγαπημένες μου Κατερίνα του http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/ και της Παρασκευής του http://confusedmindblog.blogspot.gr/.
Δεν θα σας πω για το πόσο αξιόλογα κορίτσια είναι και τα δυο γιατί είμαι σίγουρη το γνωρίζετε καλά!
Χάρισαν και οι δυο τα βραβεία που οι ίδιες ετοίμασαν σε όλους τους αναγνώστες τους για να μας ευχαριστήσουν που είμαστε δίπλα τους.
Κορίτσια εγώ σας ευχαριστώ πολύ και τις δυο, είμαι θαυμάστριά σας, αγαπώ τα Blog σας, το ξέρετε άλλωστε! χι χι..


















Από την Κατερίνα

και..
















Από την Παρασκευή

12 σχόλια:

  1. Πόσο τρυφερό που του διαβάζεις!!Και το ηθικό δίδαγμα πολύ σημαντικό για τους μεγαλύτερους.. Σ'ευχαριστώ πολύ που αποδέχτηκες το βραβείο και για τα λόγια σου!Αμοιβαία τα αισθήματα!Καληνύχτα Εύη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα το χω το μικρουλίνι!!! χι χι.. σκέφτομαι ότι μπορεί κάπως να του μένουν και χωρίς να καταλαβαίνει!! είναι ωραίο βιβλίο και για τους μεγάλους, να μην ξεχνάνε! ;) εγώ ευχαριστώ για το βραβείο!!! αμοιβαία τα αισθήματα, ναι!! :) καληνύχτα Κατερίνα μου!

      Διαγραφή
  2. Πολύ γλυκειά πρωτοβουλία,αυτή των κοριτσιών..
    μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και βέβαια δεν πειράζει... επιβάλλεται θα έλεγα. Η Μελίτα μέχρι 11 μηνών με το ζόρι καθόταν... εγώ όμως επέμενα να βλέπουμε έστω τις φωτογραφίες. Ξαφνικά στον 12 μήνα έγινε το μπαπ... δεν την ξεκολλάω από τα βιβλία και σχεδόν κάθε βδομάδα αγοράζουμε κι ένα καινούργιο. Μαθαίνει πολλλά τα οποία τα βγάζει μετά από καιρό! Υπέροχο! Αυτά τα βιβλία είναι μαγικά! Σε φιλώ και μπράβο για τα βραβεία! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να τα αγαπήσει όταν μεγαλώσει? Μακάρι! Ωραία!!! Αχ το Μελιτάκι, τι γλυκούλι!! :) Στα κορίτσια μπράβο για την κίνηση! :) Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Καταρχήν σε ευχαριστώ που πήρες την σοκολατότουρτα έστω και σε βραβειάκι! :) Και φυσικά για τα καλά σου λόγια.
    Δεν νομίζω πως κατάλαβε και πολλά ο μπεμπούλης από όσα του διάβασες αλλά μου άρεσε το δίδαγμα που βγήκε για όλους μας.
    Έτσι είναι!!
    Εγώ πάντως δεν κυνήγησα σκιά για σήμερα! Την είχα από το καλοκαίρι χαχαχα Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τη βλέπω και θα λιγουρεύομαι όλη την ώρα τώρα!! χα χα χα.. :) εγώ ευχαριστώ Παρασκευή μου!!! νομίζω δεν πρέπει σε κάποια πράγματα να δίνουμε μεγάλη σημασία! έκλεψες δηλαδή σκιά από το καλοκαίρι, ε? χμμμ.. χι χι.. φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!
    Πολύ καλά κάνεις και διαβάζεις στο ανηψάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Demi μου!! Εσύ που έχεις και παιδάκι, κάτι παραπάνω θα ξέρεις!!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Είμαστε τελείως τοξότες όμως..τρελούτσικοι!!...στα δικά σου θα διαβάζεις και από την κοιλιά ακόμα..ξέρω τι σου λέω...!!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία και μπράβο στα κορίτσια που έκαναν αυτή την όμορφη κίνηση!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. τρελοκομεία είμαστε!!! (ευτυχώς όχι συνέχεια!! χα χα) :) για να το λες, το πιστεύω!!! :) Σε ευχαριστώ Μαράκι!!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...