20.10.12

Μου "μύρισαν"... Χριστούγεννα!

Θα μου πείτε "καλά τρελάθηκες από τώρα?" και θα σου πω "ναι!!!"
Τρελαίνομαι για ιδέες Χριστουγεννιάτικες και αν το καλοσκεφτείτε δεν είναι και μακρυά!!
Ας συγκεντρώσουμε λοιπόν μερικές ιδέες από τώρα για να υλοποιήσουμε στις γιορτές!

Σας ξέμειναν κοχύλια από το καλοκαίρι? Αμέσως!



Ας φτιάξουμε δεντράκια διακοσμητικά από κοχύλια και αστερίες...
















ή




Ας γεμίσουμε τις μπαλίτσες μας με λογής λογής κοχύλια...














Μήπως να στολίζαμε και το σπίτι γλυκά?




Φτιάχνοντας μπισκοτάκια για στολίδια!
Κι αν μας πιάσει και καμιά λιγουρίτσα τα τρώμε κιόλας! χι χι...














Ας στολίσουμε και το πιάτο μας με κάτι πολύχρωμο!




Κάτι απλό, θρεπτικό, γεμάτο χρώμα!
















Και ένα επιδόρπιο να μην ετοιμάσουμε?





Στο τσακ μπαμ το γλυκάκι μας, λιωμένη κουβερτούρα και ροδάκι!!














Στολίζουμε και το τραπέζι μας..




Αδειάζουμε και γεμίζουμε τα μήλα μας με κεράκια!




Μοσχομύρισαν!!!










Εσάς σας "μύρισαν" Χριστούγεννα?

;)

όλες οι ιδέες είναι από το Pinterest

86 σχόλια:

  1. Λατρεύω Χριστούγεννα..!
    Μαζί με όλο το μαγικό κλίμα όμως μου μυρίζουν και τα μελομακάρονα.. Μουρμουράω κάθε φορά γιατί να τα τρώμε μόνο τότε.. χιχιχι σου χάλασα το κλίμα,οπότε αποσύρομαι!! Όνειρα γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πω πω κι εγώ τρελαίνομαι για μελομακάρονα!!! όχι δα και χάλασες το κλίμα, ίσα ίσα το συμπλήρωσες!! όνειρα γλυκά!! :)

      Διαγραφή
  2. Αχ πολύ νωρίς είναι ακόμα! Αν από τώρα σκεφτόμαστε χριστουγεννιάτικά καήκαμε! Δεν θα περνά με τίποτε ο χρόνος
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου μύρισαν, Χί Χί, τα λησμονώ! Ας έχουμε προς το παρόν τις ιδέες συγκεντρωμένες και τα σκεφτόμαστε πιό έντονα next month!! :) Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Τέλεια , υπέροχα, καταπληκτικά!
    Μπράβο σου Ευάκι, χίλια μπράβο!
    Είμαι σίγουρη ότι όσο πλησιάζουμε προς τα χριστούγεννα θα έχεις κι άλλες ιδέες ! Θα περιμένω! :)))
    Φιλάκια!
    ΥΓ: Το μπρόκολο θαύμα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν @iris μου!! Α, ναι, αυτά είναι πταίσμα, Χί Χί!!! Φιλάκια πολλά, καλημέρα!!! :)

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Εύη μου!
    Με ξεσήκωσες πρωί πρωί! Μέρες τώρα σκέφτομαι να φτιάξω μόνη μου στολίδια για το χριστουγννιάτικο δέντρο και όλο το πάω πίσω. Μου άρεσε πολύ η μπάλα με τα κοχύλια και το δεντράκι μπρόκολο! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Παρασκευή μου!!!! Συγκέντρωνε ιδέες!!! Χί Χί... Μα στο μυαλό σου είμαι;;; Φιλάκια!!!! :)

      Διαγραφή
  5. Εύη μου λατρεύω τα Χριστούγεννα και όλη αυτή την ζεστασιά και την μελαγχολία αυτής της γιορτής ,οπότε πρέπει να προετοιμαστούμε κατάλληλα ,υπέροχες ιδέες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ! :) κι εγώ όλα αυτά τα Λατρεύω!!! :) Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφες χριστουγεννιάτικες ιδέες!! Να'σαι καλά, Ευη μου! Καλό Σ/Κ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με έβαλες σε πολύ δημιουργικές ιδεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...ιδεές!!!
      Τα γλυκάκια υπέροχα και πολυ γευστικά!!!
      Αλλά τα δεντράκια και οι μπάλες!!!
      Τέλειαα !!! Ειδικά για εμένα που είμαι παιδί του καλοκαιριού!!!
      Φιλάκια και καλό σ/κ:):)

      Διαγραφή
    2. Είδες που σε σκέφτηκα;;; Χί Χί, μου αρέσει αυτό το μπλέξιμο των εποχών!! Φιλάκια!!! Καλό Σ/Κ!!!!

      Διαγραφή
  8. Είπα και γω όταν διάβασα τον τίτλο...Ξύπνησε λάθος μήνα??? Καλά Χριστούγεννα λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα Χα Χα!!! Μα κι εγώ το παράκανα λιγάκι,ε; Χα Χα Χα!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Τα ρεσό μέσα στα μήλα, μ΄ενθουσίασαν. Θα μπορούσε να γίνει και σε πορτοκάλι που θα μυρίζει κι εξαιρετικά.
    Καλό Σαββατοκύριακο Evonita μου!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έιναι φοβερή ιδέα και δε χρειάζεται να γίνει μόνο Χριστούγεννα, αλλά και σε οποιοδήποτε τραπέζι!!! Και το πορτοκάλι θα είναι πολύ ωραίο και αρωματικό, δίκιο έχεις!!! :) Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  10. Αχ μα πώς σε καταλαβαίνω..! Εδώ και λίγες μέρες τραγουδάω το Χριστούγεννα της Βανδή! Τι όμορφες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα, είναι που ανυπομονούμε για κάτι ευχάριστο!! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Abslutely amazing!
    I really like ur blog.
    I'm following you. Follow me back if you want:)
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι όλα πανέμορφα evonita!! Μπράβο κορίτσι μου! Καλημέρα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εvonita, κακό σκοπό έχεις. Αν αρχίσουμε από τώρα για τα Χριστούγεννα τι θα κάνουμε τότε; Πάντως οι κατασκευές υπέροχες. Και η σαλάτα τρομερή. Αλλά, όπως λέει η αδερφή μου, που φέρνει τα Χριστούγεννα πριν την ώρα τους πάντα, σεβόμαστε το Πολυτεχνείο και την επομένη αν θες ξεκίνα τις ετοιμασίες.
    Αστειεύομαι, όποτε θέλεις και σου κάνει κέφι ξεκίνα και απόλαυσέ το. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Φλώρα μου!! Όχι, δεν ξεκινάω από τώρα!! Άσε που για μένα μπορεί να μην έχουν εφαρμογή οι ιδέες.. Μου αρέσουν πολύ τα Χριστούγεννα και τα νοστάλγησα (ούτε πέρισι στόλισα).. Βρήκα αυτές τις ιδέες και ήθελα να τις μοιραστώ μαζί σας.. Έτσι για να σας ταξιδέψω και να συγκεντρώνετε ιδέες σιγά σιγά.. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ομολογουμενως λιγο νωρις αν σκεφτεις πως ακομα φοραμε καλοκαιρινα ρουχα..αλλα σιγουρα παντα οταν βλεπουμε χριστουγενιατικα στολιδια κατι μας πιανει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως κάτι μας πιάνει.. αυτή η νοσταλγία του κλίματος των Χριστουγέννων είναι αγαπημένη! :)

      Διαγραφή
  16. Σίγουρα τα Χριστούγεννα αξίζουν όταν μπει η αγάπη στις ψυχές μας...Όμως και όλα όσα τα θυμίζουν με συγκινούν...Χαίρομαι που πλησιάζουν...Σε φιλώ,Εβονίτα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη χρειάζεται να υπάρχει πάντα στις ψυχές μας, να μην περιμένουμε μόνο τα Χριστούγεννα, σωστά? :) Είναι πολύ όμορφα, περνάει τόσο γρήγορα ο καιρός, ούτε που θα το καταλάβουμε! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Μου αρέσει πολύ που μας βάζεις στο Χριστουγεννιάτικο κλίμα. Μπορεί να έχει ακόμα ανεβασμένες θερμοκρασίες αλλά κάπου στο πίσω μέρος του μυαλού μου έχω αρχίσει να σκέφτομαι διάφορα για το Χριστουγεννιάτικο στολισμό.Ευχαριστούμε πολύ.Ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο εύχομαι να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι'αυτό φρόντισα οι φωτογραφίες να έχουν κάτι από καλοκαίρι, να μεταβούμε ομαλά στο κλίμα! χι χι.. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Aχ όλα είναι πολύ όμορφα...έχω μπεί απο τώρα στο κλίμα!
    Αγαπάω τα χριστούγενναααα :)) ανυπομονώω!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώωωωω!! :) Είναι πολύ όμορφα!!! Κι εγώ ανυπομονώ, φάνηκε νομίζω,ε? :) Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφες οι ιδέες σου!
    Κι εγώ όταν μπαίνει ο Νοέμβριος μπαίνω σε κλίμα Χριστουγέννων. Το καλοκαίρι μάζεψα και κάτι κουκουνάρια και θέλω να φτιάξω κάτι χριστουγεννιάτικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Demi μου και έπεται και συνέχεια να ξέρεις!!! Κάτι θα βρούμε και με κουκουνάρια να υλοποιήσεις και τη δημιουργία σου! Εκτός αν κάτι έχεις σκεφτεί! :) Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  20. Σε ποιον δεν αρέσουν τα Χριστούγεννα! Όμως όσο τα περιμένω με αγωνία, όταν φτάνει ο καιρός δεν τα ευχαριστιέμαι. Κάτι πάντα λείπει και δεν ξέρω τι! Ίσως ένα ταξίδι μαγικό??? Λέω τώρα εγώ!
    Εξαιρετικές όλες οι ιδέες. Μπράβο Ευάκι!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταξιδάκι!! Πολύ καλή ιδέα!! Σου εύχομαι να το κάνεις φέτος και να περάσεις αξέχαστα, μοναδικά!! Σε ευχαριστώ, φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  21. Το χριστουγεννιάτικο σπίτι από ζαρζαβατικούλια και η λιωμένη κουβερτούλα με τρέλαναν!!!!Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πάω να φέρω το δέντρο απο την αποθήκη ,να το στολίσουμε...άργησα κιόλας μου φαίνεται χαχαχαχα
    καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολυ χαιρομαι που μας εφερες τα Χριστουγεννα!
    Τα αγαπαμε ολοι τοσο πολυ και τα περιμενουμε με αγωνια.
    Οι ιδεες σου καταπληκτικες!!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αλεξάνδρα μου!! Αν και νωρίς, μια καλή συγκέντρωση ιδεών είναι ότι πρέπει από τώρα! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  24. Είναι πολύ όμορφα όλα
    Μπράβο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κάπου μπερδεύτηκα τα έφτιαξες εσύ , ή οι φωτος είναι από το printerest; να σου πω την αλήθεια εκνευρίζομαι όταν βλέπω τα μαγαζιά, τις βιτρίνες να στολίζουν χριστουγεννιατικά απο ένα δυο μήνες πριν...εινα ολοφάνερο ότι το κάνουν για εμπορικούς λόγους και ότι δεν αντιλαμβάνονται το νόημα που έχει αυτή η μέρα για την θρησκεία μας για τους χριστιανούς (χριστούγεννα, η γέννηση του Χριστού) και χάνεται όλη η μαγεία των ημέρων εκείνων (χριστουγεννων)
    τελοσπαντων μη τα θυμηθώ και εκνευριστώ παλε :)
    αλλά μαλλον ξεφυγα από το θέμα
    όπως και να έχει μου άρεσαν όλα τα πιο πάνω, ξεχωρισα και κάποια
    φιλούθκια καλό βράδυ και καλή Κυριακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. όχι δεν τα έφτιαξα εγώ!!! συγκεντρώνω ιδέες! είναι όλες από το pinterest.. σαφώς και το κάνουν για εμπορικούς λόγους, τι να κάνουμε!! εμείς ας σκεφτόμαστε από τώρα για να πράξουμε στην πορεία! φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  26. Καλέ πολύ ωραία όλα! Αυτό το δεντράκι με το μπρόκολο, τι τέλειο!?! Άσε που θέλω να το φάω κιόλας...
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το δεντράκι πραγματικά έχει κάνει θραύση!!! χα χα.. :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  27. Πολύ όμορφες οι ιδέες πού μάς προτείνης Εύη!Τά μπισκοτάκια είναι τρέλα!!Ξεκίνησα καί εγώ κάποιες προετοιμασίες δώρων,καί τό απολαμβάνω!Φιλάκια!Καλη Κυριακή!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Dimi μου!! Καλά κάνεις γιατί πάντα τελευταία στιγμή τα κάνουμε και με το ζόρι προλαβαίνουμε!!! φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  28. Βιαζεται καποιος ή μου φαινεται; Ε λοιπον και απο τον Ιουλιο να μου ελεγαν να τα γιορταζω δεν θα ειχα προβλημα.Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. μου αρέσουν, τι να κάνω!!! και επειδή θα έρθουν πάλι χωρίς να το καταλάβουμε ας ξεκινήσουμε από τώρα την προετοιμασία! χι χι.. φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  29. Εβονιτάκι, πολύ ωραίες ιδέες ! Δεν ξέρω ποιά να πρωτοδιαλέξω !!! Τί αστυνομικό δαιμόνιο είσ' εσύ, που τα ξετρυπώνεις όλα ;;;; Φιλάκιαααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Φωτεινή μου!! :) Pinterest, my dear, χαμός από ιδέες!! χι χι.. :) Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. Λατρεύω τα Χριστούγεννα και η ανάρτηση σου με ξετρέλανε!όλες οι ιδέες είναι υπέροχες ευχαριστούμε!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σπυριδούλα μου, χαίρομαι πολύ που άρεσαν οι ιδέες που προτείνω!! Φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  31. teleies dimiourgies!!! tha dokimasw na ftiaksw kapoia!!!!! mou anebases thn diathesh me to xristougenniatiko post!!! na exeis mia uperoxh ebdomada

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι όμορφα, δε μπορώ να πω!! χι χι.. φυσικά, κράτησε τις ιδέες για να φτιάξεις κάποια!! Καλή εβδομάδα και σε σένα Χριστίνα! Φιλάκια!! :)

      Διαγραφή
  32. τα πρωτα συνδιαζουν καλοκαιρι και χριστουγεννα μαζι,μ αρεσει!!! προτιμω καλοκαιρι βεβαια,δεν το συζητω,δεν με δελεασες χχααχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα έβαλα για να γίνει ομαλή η μετάβαση, χα χα.. :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  33. Εγώ με το που μπαίνει ο Αύγουστος αρχίζω να τα σκέφτομαι.
    Κι εμένα μου μύρισαν,αλλά αργούν ακόμα.
    Σνιφφ.
    φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα εσύ είσαι πολύ μπροστά αν τα σκέφτεσαι από τον Αύγουστο!!! :) χι χι.. Μην το λες, θα έρθουν και δεν θα το καταλάβουμε!! :) Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  34. Δεν τρελάθηκες καθόλου. Η αναμονή για τα Χριστούγεννα είναι η πιο ευχάριστη και πιο δημιουργική. Μου άρεσε η ιδέα με τα μήλα. Σε περιμένει βραβειάκι στο μπλοκ μου.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε! :) Ναι αυτή η ιδέα με τα μήλα μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε τραπέζι και όχι μόνο Χριστούγεννα.. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!! :) Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  35. Πολυ εξυπνες ιδεες ολες, αλλα μου γανηκε πολυ πρωτοτυπη αυτη με το μπροκολο-κουνουπιδι! Πειραζει αν φτιαξω ο δεντρακι απο τωρα? χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! χα χα χα.. δε νομίζω να πειράζει, είναι τόσο λαχταριστό αυτό το δεντράκι!! χι χι.. :) φιλάκια πολλά Εύη μου! :)

      Διαγραφή
  36. Λατρεύω τα Χριστούγεννα...μας έδωσες όμορφες ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι! Ναι, τα Χριστούγεννα είναι λατρεία!! :)

      Διαγραφή
  37. Τέλειες ιδέες... σίγουρα κάποιες θα τις αξιοποιήσω!!! Εύχομαι καλές δημιουργίες και σε σένα... Η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα άρχισε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Φωτεινή! :) Καλές μας δημιουργίες λοιπόν!! :)

      Διαγραφή
  38. Πλησιάζει ο καιρός για τα Χριστούγεννα και η ανάρτησή σου ήταν ό,τι έπρεπε για να πάρουμε τις πρώτες ιδέες για χειροποίητα στολιδια και κατασκευές! Τα μήλα εχω αποφασίσει φέτος να τα κάνω οπωσδήποτε για το τραπέζι σαλονιού! Τον συνδυασμό κουβερτούρα ρόδι δεν τον είχα σκεφτεί...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Dizzy! :) Ναι, τα μήλα είναι πιστεύω πολύ σούπερ ιδέα!! :)

      Διαγραφή
  39. Τα Χριστούγεννα γίνομαι πάλι παιδί.Τις λατρεύω αυτές τις γιορτές, την προετοιμασία, τους στολισμούς, τα γλυκά, την οικογενειακή ατμόσφαιρα, εντάξει και κανένα ξεφάντωμα!όλες οι ιδέες που έχεις αναρτήσει υπέροχες!Καλά μας Χριστούγεννα λοιπόν.
    Δες κι αυτό, αν σ΄ενδιαφέρει:
    http://armoniaart.blogspot.gr/2012/10/blog-post_752.html
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αρμονία! :) Είναι από τις πιο όμορφες γιορτές! Ευχαριστώ για το Link, πολύ καλή σκέψη! :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  40. η ιδέα με τις μπάλες και εκείνη με τα μπισκότα-στολίδια με ενθουσίασαν! Υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τα λατρεύω τα χριστούγεννα!!Καθε χρόνο τα περιμένω πως και πως !!Πολύ όμορφο το ποστ σου
    αν θέλεις γίνε μέλος στο blog μου:http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Σίσσυ! :) Σε ευχαριστώ πολύ! Έγινα μέλος, θα περάσω κάποια στιγμή να διαβάσω λεπτομερώς και αναρτήσεις σου. Φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  42. Καλησπέρα φιλενάδα μου,πολύ όμορφες ιδέες σίγουρα θα κάνω αυτήν με τα μήλα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Βάσω μου!! είναι φοβερά τα μήλα, δίκιο έχεις! φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...