29.10.12

Το "πρώην" βοτσαλοψηφιδωτό..

Εντάξει, οι περισσότεροι θα θυμάστε αυτό το εκπληκτικό (εδώ γελάμε, χα χα) βοτσαλοψηφιδωτό που είχα φτιάξει και βάψει κιόλας σε άσπρο - μαύρο!!
Και για όσους δεν θυμάστε, να σας το θυμίσω εδώ (μην το χάσετε! κρίμα τόση ομορφιά! πάλι γελάμε, χα χα) γιατί με χαρά σας λέω πως αποτελεί πια παρελθόν!
Ναι, καλά ακούσατε: Π-α-ρ-ε-λ-θ-ό-ν!
Τέλος η καριέρα του, δε μπίτησε που λέμε, δε φτούρησε!! Το μετέτρεψα!
Σε άλλου είδους ψηφιδωτό, πιο χρήσιμο αυτή τη φορά!

Υλικά? 
Κόλλα - Τενεκεδάκι - Τσόχα

και σχεδόν έτοιμο (προ τσόχας)!





















ο πάτος..





















και that's it με την πράσινη τσόχα του εσωτερικά!





















Μη μου πείτε ότι σας αρέσει λιγότερο από το βοτσαλοψηφιδωτό "ατυχής απόπειρα"????

53 σχόλια:

  1. Αυτά τα ζιζάνια που μιλάνε πολύ μ'αρέσουν! Πάντως..θα σου έλεγα να το ξαναπροσπαθήσεις..Μην είσαι αυστηρή με τον εαυτό σου..Η πρώτη σου προσπάθεια ήταν..Μεγάλοι καλλιτέχνες απέτυχαν πολλές φορές για να γίνει το δημιούργημά τους όπως το θέλανε..Αν και δεν θεωρώ ότι ήταν αποτυχία το ψηφιδωτό σου..Λίγες διορθώσεις ήθελε!
    Λοιπόν προτείνω στις μπλογκοφιλενάδες μας να κάνουμε διαμαρτυρία και να συνεχίσεις τα ψηφιδωτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. του χρόνου πάλι!!! αφού το ξεστέλιωσα τώρα, πάει, δεν υπάρχει επιστροφή! :) σου υπόσχομαι του χρόνου να 'μαστε καλά, θα μαζέψω πλακουτσωτά βοτσαλάκια και θα φτιάξω κάτι! :) ευχαριστώ Κατερινάκι μου για την υποστήριξη και κουράγιο που μου δίνεις.. φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. Θα συμφωνήσω απόλυτα με το Κατερινιώ! Η προσπάθεια μετράει! Να μην είσαι αυστηρή με τον εαυτό σου!
      Και οι ζουζουνοφατσούλες ...τέλειες!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Σ'ευχαριστώ συντρόφισα Αριστέα!! ;)
      Εύη μου την αλήθεια λέω..Έχεις πολύ ταλέντο,να μην απογοητεύεσαι αν δεν σου βγαίνει κάτι αμέσως! Αυτή δεν είναι και η μαγεία της δημιουργίας;;

      Διαγραφή
    4. Ευχαριστώ κοριτσάκια μου!! :) Μαγεία είναι η δημιουργία, αλλά να σε ικανοποιεί και το αποτέλεσμα!! χι χι.. :) Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. νομίζω πως με χαρά η κύρια με την ομπρέλα έδωσε τη θέση της σε αυτή τη πολύ όμορφη μολυβοθήκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ πιστεύω πως κι εκείνη δεν στεναχωρήθηκε που χάρισε το πνεύμα της! χι χι.. φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. πολύ πολύ όμορφο...εισαι ταλεντο τελικάαα
    φιλια πολλά
    http://favoritemomentsofmylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραιο το νεο σου δημιουργημα, αν και εμενα μου αρεσε και το προηγουμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρά είναι και αυτό!!! Μην το βάζεις κάτω,αφού έχεις ταλέντο και όρεξη...
    Γιατί απογοητεύεσε;θα σε μαλώσω!!!
    Θέλουμε κι άλλο:):) φιλιά και καλή εβδομάδα,φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα, άμα κάτι μου κολλήσει και δε με ικανοποιεί, είδες τι γίνεται! χα χα.. Σ'ευχαριστώ myStickland μου, φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  6. Εσύ ντε και καλά έπρεπε να κάνεις κάτι. Τέλος πάντων πολύ ωραίο βγήκε το κουτάκι αλλά μην εγκαταλείψεις την ιδέα να φτιάξεις και ψηφιδωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δε με ικανοποιούσε το αποτέλεσμα έκανα μετατροπή! χι χι.. :) Σε ευχαριστώ Φλώρα μου! Καλά να είμαστε και του χρόνου θα κάνω νέα προσπάθεια!

      Διαγραφή
  7. Είναι πολύ όμορφο, αλλά γιατί τόσο αυστηρή με τον εαυτό σου??
    Τα πας περίφημα!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πλάκα κάνεις!!Είναι πολύ όμορφο!!Και μην απογοητεύεσαι!!Καθε αρχή και δύσκολη!!Περιμένουμε και ψηφιδωτο!!Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! :) Του χρόνου πάλι, χι χι.. καλή εβδομάδα, φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Ανακύκλωση της ανακύκλωσης !! Και αυτή η δημιουργία πολύ όμορφη και πρωτότυπη! Να ξανακανεις και ένα βοτσαλωτό, έστω του χρόνου! Καλό βράδυ, Ευη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, ανακύκλωση που πήγε σύννεφο! χι χι.. :) σε ευχαριστώ, σίγουρα θα το προσπαθήσω! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Αχ, γιατί το χάλασες το ψηφιδωτό σου; Ήταν όμορφο!
    Πάντως και η μολυβοθήκη είναι υπέροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι που δε μου κόλλησε από την αρχή! δεν πειράζει! :) Σε ευχαριστώ Demi μου, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  11. Βρε κορίτσι, τι την έκανες την κοπελιά με το ομπρελίνο??? Κρίμα τόση δουλειά... Θα μου πεις, άμα κάτι δεν σου "κάτσει" καλά στο μάτι από την αρχή... Ωραία πάντως η "μαγική" μεταμόρφωσή της!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, η κοπελιά αποτελεί πλέον παρελθόν!! χι χι.. δε με πειράζει η δουλειά, ήθελα να δικαιωθώ με το αποτέλεσμα!! Σε ευχαριστώ πολύ Fan μου, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Querida neste Outono deixo-te o meu vento


    Queria ser
    O que queria ser?
    Queria ser vento...
    Para ser livre...
    Para te tocar
    E te abraçar

    E de mansinho
    Chegar-me a ti
    E sussurrar-te
    Como gosto de ti...

    E devagar
    Devagarinho
    Ia-te acariciando
    E tu ias notando
    Que eu estava aí...

    E o vento
    Ia crescendo
    E mesmo com força
    Gostava de o ser...
    Para que visses
    A força que tenho...

    Força do vento
    Vento tufão
    E queria...
    Poder ter-te...
    Sempre na minha mão.

    LILI LARANJO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Εύη μου!! Αφού δεν μπίτησε ,δεν φτούρησε καλά έκανες και το μετέτρεψες :) Το αξιοποίησες πολύ καλά πάντως. Μπράβο!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, μα! χα χα α.. φιλάκια πολλά, σ'ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου! :)

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραίο το έκανες!! Στεναχωρήθηκα όμως για την κυρία με την ομπρέλα.. Της άξιζε μια καλύτερη αγκαλιά που λέει και ο Νταλάρας!!

    Τώρα σοβαρά, να ξαναπροσπαθήσεις με το ψηφιδωτό και για αρχή κάνε κάτι πιο τετραγωνισμένο. Ενα σπιτάκι για παράδειγμα...

    Είμαι πολύ άσχετη.. Φαίνεται ε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. δεν πειράζει, έδωσε το πνεύμα της οπότε ζει!!! χα χα.. σίγουρα κάτι θα επιχειρήσω ξανά! Κι εγώ άσχετη είμαι, μη νομίζεις!! χα χα.. φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  15. χαίρομαι που επέστρεψε με όρεξη για όμορφες και ωραίες δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σαν ιδέα πολύ καλό, φτάνει να βρεις κάτι να μπαίνει ανάμεσα στους αρμούς !

    καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Irma! :) έλεγα στην αρχή να βάλω αρμό για πλακάκια, καλά το λες, απλά σκεφτόμουν μήπως με το τρίψιμο μετά χαλάσει το χρώμα.. πιθανότατα να το δοκιμάσω όμως! αν δε ρισκάρουμε κιόλας.. :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Εντάξει πολύ όμορφο είναι και αυτό! Δεν γνωρίζω από τέτοιου είδους κατασκευές/δημιουργίες αλλά προσπαθείς και η προσπάθεια είναι το πρώτο βήμα για να πετύχεις σε ό,τι επιθυμείς να δημιουργήσεις! Την Καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είμαι σίγουρη πως ο επόμενος πειραματισμός σου θα είναι τέλειος, ίσως ξεκίνησες με κάτι δύσκολο (για την κοπελιά με την ομπρέλα μιλάω).
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη!! Δίκιο έχεις, ξεκίνησα κι εγώ με τα δύσκολα! :) Δεν πειράζει, δεν απογοητεύομαι, θα το παλέψω next time, φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραίο αλλά και το προηγούμενο μια χαρά ήταν!!!Μην απογοητεύεσαι, κάθε αρχή και δύσκολη!Καλή συνέχεια σου εύχομαι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφο!Μου άρεσε πάρα πολύ που έβαλες τσόχα από μέσα!Το έκανε πολύ πιο περιποιημένο!Ωράια ιδέα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Pinelia μου, η τσόχα όντως το ομόρφυνε πιστεύω! φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα Ευη μου!Μού αρέση η τσόχα πού έβαλες!Εγινε πανέμορφο!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τίς ευχές σου!Νά είσαι καλά κοριτσάκι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. δεν είναι άσχημο.. μια χαρά.. γεια σου evonita

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Και τα δύο μου άρεσαν. Συνέχισε τις όμορφες δημιουργίες σου evonita. Μια χαρά τα καταφέρνεις σε όλα όσα έχω δει! Τα φιλιά μου, καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ marie μου! Φιλάκια, καλή εβδομάδα! :)

      Διαγραφή
  24. Μου αρέσει, αλλά και την κοπελιά την είχα συμπαθήσει...!
    Συνέχισε να δημιουργείς!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα, αχ αυτή η κοπελιά! :) Ευχαριστώ Μαράκι, φιλάκια και καλή εβδομάδα!! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...