18.10.12

Συμμετοχή με βραβείο, από τη Φλώρα

Η Flora του http://www.texnistories.blogspot.gr/ χάρισε σε όλους τους συμμετέχοντες του 2ου παιχνιδιού με θέμα "Παίζοντας με τις λέξεις" το παρακάτω βραβείο συμμετοχής

















Ένα πολύ ευχάριστο παιχνίδι όπου οι συμμετέχοντες φτιάχνουν μια δική τους ιστορία, παραμύθι ή ποίημα με 5 λέξεις!
Το δικό μου χιουμοριστικό ποιηματάκι δεν πήρε κανένα βαθμό, αλλά δε με πειράζει καθόλου! Το έκανα γιατί μου άρεσε η ιδέα και μου βγήκε και το ποίημα!! Ευχαριστώ πολύ Φλώρα για την ευκαιρία!
Οι 5 λέξεις ήταν: αριθμός   γυαλιά    εικόνα    ζουμί κερήθρα
Και επειδή μπορεί να θέλετε να διαβάσετε το ποίημα (μπορεί και όχι) είναι
20.H ATAKTH ΜΕΛΙΣΣΑ
Δεν είμαι φλύαρο παιδί, 
θα μπω αμέσως στο ζουμί!
Ήταν μια μέλισσα κακιά,
φορούσε κόκκινα γυαλιά!
Δεν είχε ιδέα από δουλειά,
μόνο να πλέκει τα μαλλιά.
Δε χώνευε τ'αφεντικά
και το 'χε ρίξει στην κλεψιά.
Μέτραγε λάθος τον αριθμό
χωρίς να μπαίνει στο ρυθμό,
αυτό των άλλων μελισσών
που ήταν τόσο φοβερός!
Και μια ημέρα βροχερή,
δεν άντεξε η καψερή.
Δεν ήξερε πού να κρυφτεί,
και πού αλλού να μπει?
Βούτηξε μέσα στην κερήθρα
και ξίνισε, σαν τη μυζήθρα!
Ποιος θα το πίστευε αυτό,
το μάθημα το τρομερό?
Είδαν οι φίλες την εικόνα
και γέλασαν με την κοκόνα!

χο χο χο..
no comments παρακαλώ!! :) γελάστε με την ψυχή σας!

Και να σας ενημερώσω πως έχει ξεκινήσει και η συμμετοχή για το 3ο παιχνίδι! Επισκεφθείτε το Blog της Φλώρας και μάθετε περισσότερα!

33 σχόλια:

  1. Ωραίο παιχνιδάκι!Έχει πολύ πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχχαχαχα...γεια σου βρε Εβονιτακι!!!παντα αξια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαριτωμένο!η προσπάθεια μετράει...δεν ήξερα για το παιχνίδι..
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νάσια μου!! Αξίζει να προσπαθείς!! Αν μου βγουν οι λέξεις θα συμμετέχω και στο επόμενο! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Απορώ πως δεν πήρες βαθμό!!! Σικέ το παιχνίδι! Σικέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι Dimitra, αλλά θα σε πληροφορήσω ότι το παιχνίδι δεν ήταν καθόλου σικέ. Δεν θα είχε νόημα άλλωστε να είναι σικέ. Η κάθε προσπάθεια εκεί μετράει και οι αναγνώστες είναι αυτοί που με σχόλιά τους βαθμολογούν και βγάζουν τους νικητές. Είναι πολύ εύκολο να βγάζεις συμπεράσματα και να κρεμάς ταμπέλες σε οτιδήποτε. Αν κάνεις τον κόπο να έρθεις ως εκεί και να δεις θα διαπιστώσεις ότι ο κόπος μου είναι πολύ μεγάλος για να δημιουργήσω ένα παιχνίδι σικέ, στο οποίο αφιερώνω πολλές ώρες για να είναι σωστό, και προσπαθώ να δίνω και κάποια δώρα κάθε φορά. Για να μην υπάρξουν δε καθόλου παράπονα εγώ δεν βαθμολογώ. Απέχω απ' τη βαθμολογία επειδή ξέρω τίνος είναι η κάθε ιστορία ή παραμύθι ή ποιήμα.
      Αν πάλι το θεωρείς σικέ θα σου πρότεινα να μην συμμετέχεις. Κανείς δεν σε υποχρεώνει.
      Λυπάμαι αν σε στενοχώρησα, αλλά θα πρέπει να είσαι πιο προσεκτική στα συμπεράσματά σου.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα Φλώρα μου!! Επειδή ξέρω τη Δήμητρα, δεν το είπε στα σοβαρά!! Έχει πολύ χιούμορ και το είπε χαριτολογώντας! :) Δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να προσβάλει κάποιος ένα παιχνίδι τόσο δημιουργικό και με τόσο κόπο στημένο. Είμαι σίγουρη γι αυτό!

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη μου evonita, χίλια ευχαριστώ που συμμετείχες στο παιχνίδι μας αφενός και που έκανες και ειδική ανάρτηση γι' αυτό.
    Το ποίημα μου άρεσε πολύ γιατί είχε 2 χαρακτηριστικά.
    Πρώτον είχε μια παιδική ομορφιά που το άφηνε να πλησιάσει το παραμύθι και αυτό το θεωρώ πολύ πιο δύσκολο από το να γράψει κανείς μια ανάλυση ή μια περιγραφή.
    Δεύτερον είχε τουλάχιστον ένα δίδαγμα σαν παραμυθάκι και άνετα θα το διασκέδαζε ένα παιδί σαν τραγουδάκι και κάτι θα είχε να αποκομίσει από το νόημά του.
    Στο επόμενο μπορεί να είσαι πιο τυχερή μην εγκαταλείπεις.
    Με συγχωρείς αλλά αναγκάστηκα να απαντήσω αυστηρά στη φίλη σου Dimitra γιατί πολύ εύκολα βγάζει συμπεράσματα για κάτι που δεν το γνωρίζει καθόλου. Θα μπορούσα να μην απαντήσω καθόλου αλλά θεωρώ ότι ήταν δικός μου ο ρόλος να υπερασπιστώ το παιχνίδι μου και δικός σου να το διασκεδάσεις.
    Δεν θα ήθελα να δώσεις εσύ σχετική απάντηση στη φίλη σου. Φίλη σου είναι και δεν χρειάζεται να την πικράνεις.
    Φιλιά πολλά και με συγχωρείς και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Φλώρα καταρχήν να σε ευχαριστήσω πολύ για την ευκαιρία που μου έδωσες να συμμετέχω σε ένα τόσο δημιουργικό παιχνίδι! Η αλήθεια είναι πως το χάρηκα πολύ το παιχνίδι και σαφώς δεν εγκαταλείπω από μια δεύτερη συμμετοχή μου!! Πιστεύω κάτι να προκύψει!! :) ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια για το χαρακτηρισμό του ποιήματός μου! Και μη στεναχωριέσαι, πραγματικά η Δήμητρα δεν το εννοούσε έτσι! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  6. Ποιήτρια μου εσύ!
    Πολύ ωραίο και το ποίημα και το δώρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εμενα μου αρεσε εχει πλακα.. μπραβο σου ...κ ως παρατηρηση αν μου επιτρεπεις να πω πως θεωρω οτι η Δημητρα εκανε πλακα δεν το εννοουσε για το σικε χωρις να ξερω καμια δλδ κοπελλα ..εγω ενω το διαβασα ετσι μου φανηκε ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλενα!! Ναι, ξέρω πως το είπε για πλάκα, απάντησα και στη Φλώρα γι αυτό.. :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Εύη μου!!Πολύ ωραίο αυτό που έγραψες, είχε μια ζωηράδα και μια γλυκύτητα και μου άρεσε πολύ όπως όλα όσα γράφεις!Μπράβο στην Flora για την ιδέα!
    Διαβάζοντας τα σχόλια, κατάλαβα το χιούμορ της Χριστίνας και αποκλείεται να ήθελε να θίξει την διοργανώτρια.. Οπότε δεν χρειάζεται ένταση, απλώς ο γραπτός λόγος είναι παρεξηγίσιμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κατερινάκι μου!! :) Ευχαριστώ, χι χι.. ναι, πράγματι όταν δεν ξέρεις τον άλλο εύκολα μπορεί να γίνει παρεξήγηση! πιστεύω όλα καλά! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  9. Αααα όλοι πήρατε μερος εκεί; Είχα διαβάσει μερικά αλλά μάλλον δεν έφτασα στο δικό σου. Καλά βρε θηρίο που το σκέφτηκες όλο αυτό; Μιλάμε έγραψες!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. εσύ που ήσουν??? έλα να σε δω στο επόμενο!!! χι χι.. Κι εγώ δεν ξέρω πως μου κατέβηκε, έτσι σε μια στιγμή, είχα έμπνευση!!! χα χα.. Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. confusedmind να πάψεις να είσαι confused και να λάβεις μέρος κι εσύ στο παιχνίδι μας. Σε περιμένω.

      Διαγραφή
    3. Την καλημέρα μου Εύη και Flora Gia. Πολύ φοβάμαι πως αν γράψω εγώ θα γίνουν όλοι οι υπόλοιποι confused :)

      Διαγραφή
    4. Χα Χα Χα, πως τα λες!!! Εγώ λέω να δοκιμάσεις πάντως! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. εμένα μου αρέσει πολύ το ποίημα σου..έχει μια τσαχπινιά,βρε παιδί μου!
    ωραίο παιχνίδι..ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω να λάβω μέρος!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πολύ!!! είναι χιουμοριστικό!! χα χα.. να λάβεις φυσικά!! αν δε λάβεις εσύ που το 'χεις με το γράψιμο, τότε ποιός!! :) φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Τέλειο!!!Πολύ ωραίο!!Καί καλογραμμένο!!Μπραβο Εύη μου!!Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. my Stickland, έπρεπε ήδη να βρίσκεσαι στο παιχνίδι μας.
      Σου υπόσχομαι ότι αν μια φορά λάβεις μέρος θα θέλεις και την επόμενη. Σε περιμένω.

      Διαγραφή
    2. σε ευχαριστώ πολύ Dimi μου! :) Καλό βράδυ, φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Πού είχα το μυαλο μου όταν ψήφιζα?
    Μου αρέσει πολύ...γιατί δεν το ψήφισα άγνωστο..η αλήθεια είναι πάντως πως με τόσες ιστορίες και ποιήματα μπερδεύεσαι μέχρι να ψηφίσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) υπήρχαν τόσο όμορφες ιστορίες που αποκλείεται να πρόσεχες τη δικιά μου! σε ευχαριστώ Μαράκι, φιλάκια!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...