11.10.12

Ένα μέντιουμ αποκαλύπτει το μυστικό του

30 σχόλια:

  1. Μάλιστα! Ωραίο το διαδίκτυο με τους κινδύνους του! Λογικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι! θέλει και την προσοχή του όπως και να το κάνεις! :)

      Διαγραφή
  2. τέλειο..μου επιτρέπεις να το κάνω re-blog?
    ευχαριστώ και φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τρομερό το πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί μία πληροφορία.
    Θέλει προσοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι να πω??έτσι μου έρχεται να κόψω το facebook και ας μην έχω κ πολλά εκείμέσα!!
    καληνύχτα-φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ηθικό δίδαγμα! Την σημερινή εποχή φακελωνόμαστε μόνοι μας!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύη μου καλησπέρα!!Πειράζει που δεν μου έκανε εντύπωση γιατί αυτά είναι γνωστά; Εμείς έχουμε την ευθύνη των πράξεών μας στο ίντερνετ..Και μην νομίζετε ότι ο κίνδυνος είναι μόνο στο fb..! Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου! Ναι, είναι γνωστά! Το συγκεκριμένο είναι μια διαφημιστική καμπάνια που έγινε για την ασφάλεια στο ίντερνετ για να δείξει πως πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί! Υπάρχουν πολλοί κακόβουλοι!! Φυσικά και είναι ευθύνη μας, αλλά πρέπει να προσέχουμε κιόλας! Και φυσικά ο κίνδυνος δεν είναι μόνο στο facebook!! Φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα με το Κατερινάκι! :)
      Εμείς αποφασίζουμε τι θα αφήσουμε να μα΄θουν για μας και ποιοι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    3. Φυσικά και εμείς αποφασίζουμε! ;) φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Πάνω από όλα η προσωπική κρίση του καθενός. Στην προκειμένη περίπτωση για το τι μοιράζεται στο διαδίκτυο. Έλα όμως που ενοχλούν οι άνθρωποι με κρίση...
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο Fan μου!! ο καθένας πράττει με τη δική του κρίση, τώρα το ότι κάποιες φορές αυτό ενοχλεί, δεν μπορείς να κάνεις κάτι δυστυχώς!! το μόνο σίγουρο είναι ότι πρέπει να προσέχουμε! φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Μάλιστα... Συγκλονιστικό βιντεάκι.. Αυτά να τα βλέπουμε εμείς με τα blog..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία διαφημιστική καμπάνια, ενδιαφέρουσα, δε συμφωνείς? σαφώς και το ίντερνετ θέλει προσοχή για το τι μοιράζεσαι!! :)

      Διαγραφή
  9. Ωραίο βίντεο! Εγώ πιο πολύ φοβάμαι τις τράπεζες παρά το ίντερνετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι εγώ πάντως πιο πολύ φοβάμαι τις τράπεζες..σίγουρα χρειάζεται να είμαστε προσεκτικοί όμως..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παντού πρέπει να είμαστε προσεκτικοί γιατί ποτέ δεν ξέρεις!!

      Διαγραφή
  11. Μεγάλη προσοχή ιδίως όπου εμπλέκονται παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι θέλει μεγαλύτερη προσοχή σε αυτό το κομμάτι!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...