12.10.12

Η νέα μανία!

Αυτό τον καιρό με έχει πιάσει μανία ζωγραφικής συνδυασμένη με κολάζ σε καδράκια  καμβά! Έκανα την αρχή με αυτά του διαγωνισμού και τώρα δε μπορώ να σταματήσω. Έχω πάθει κάτι σαν εθισμό! χα χα..
Έμπνευσή μου στάθηκε μια επίσκεψή μου σε ένα site, της Kelly Rae.
Έτσι, ξεκίνησα να φτιάχνω τα δικά μου!

Θα σας δείξω δυο που έχω φτιάξει..
Το πρώτο το έχω χαρίσει σε μια γλυκύτατη κοπέλα που εκτιμώ, ενώ το δεύτερο μάλλον στην αδερφή μου θα πάει! :)


 

Το πρώτο, σε ροζ, λιλά, κίτρινες αποχρώσεις παλ..
Λεπτομέρειες με ροζ πουά κορδέλα, καρδιά φίλντισι, υφασμάτινα λουλούδια, ξύλινη μπίλια, παγέτες, νεραϊδόσκονη..
Ρομαντικό στυλ..















Το δεύτερο σε πράσινο, σάπιο μήλο τόνους..
Λεπτομέρειες με δαντέλα..
Vintage στυλ..














Πώς σας φαίνονται τα νέα μου δημιουργήματα?

58 σχόλια:

  1. Κοριτσάκι, μ΄αρέσουν, μ΄αρέσουν πολύ ! Ειδικά αυτό με την δαντελίτσα ! Τυχερές και η φίλη και η αδερφή !!! Φιλάκιαααα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ χαίρομαι που σου άρεσαν! :) τα έχω κάνει διαφορετικό στυλ!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Κeep walking.
    Πολύ όμορφα ιδίως το δεύτερο.
    Πολύ τυχερές όσες έχουν συνεχώς χειροποίητα δώρα από τις πειραματιζόμενες αδελφές τους.
    Σε αυτή την κατηγορία ήταν και η δική μου αδελφή επί σειρά ετών.
    Τώρα το έκοψα δια παντός.... Θλιμμένη ιστορία.... Συμβαίνουν αυτά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Φλώρα μου! :) Μακάρι να μου έφτιαχνε και μένα η αδερφή μου, αλλά δεν το χει!! χα χα.. Κρίμα για τη θλιβερή ιστορία, αν είναι στο χέρι σου μην το αφήσεις έτσι.. Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Είναι πολύ ωραία και τα δύο αλλά θα ξεχωρίσω το δεύτερο με μικρή διαφορά! Μου αρέσει πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν ξέρω ποιό να ξεχωρίσω..μου αρέσουν και τα δυο..
    ίσως λίγο περισσότερο το πρώτο γιατί λατρεύω τις νεράιδες!!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) το πρώτο είναι σαφώς πιο ρομαντικό!! σα νεραϊδούλα που είσαι, λογικό να πέφτει το μάτι σου στο 1ο! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. καλέ.. μια χαρά.. το δεύτερο μου άρεσε καλύτερα.. καλλιτέχνιδά μου εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αρέσαν μου πολλά..αλλά λλίο πιο πολλά το πρώτο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είναι πανέμορφα!!! φανταστική ιδέα! μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! χαίρομαι που σου αρέσουν, είχα και πολύ καλή έμπνευση (τη Rae στην προκειμένη) βεβαίως! :)

      Διαγραφή
  8. Μού αρέσουν καί τά δύο Εύη!Πολύ όμορφα!Συνέχισέ το γιατί η τεχνική σου είναι πολύ ωραία!Καλό Σ/Κ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραία ιδέα και τεχνική! Μπράβο!
    Μου ταιριάζει το vintage μάλλον πιο πολύ..χεχε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βέρα μου!! Vintage μάνια χι χι.. φιλάκια!!

      Διαγραφή
  10. Evonitaki,πολύ όμορφα τα καδράκια σου!Μ'αρέσουν και τα δυο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τα ζηλεύω!!!!πανέμορφα και τα δυο!!!!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή μου Εύη, τα καδράκια σου είναι υπέροχα!! Μου άρεσαν πάρα πολύ! Και τα δύο είναι καταπληκτικά!! Μπράβο!! Να συνεχίσεις να φτιάχνεις τέτοια καδράκια γιατί έχεις πολύ ταλέντο-στο τέλος να κάνεις και την δική σου έκθεση!! Τυχερές η φίλη και η αδερφή χεχεχε Καλό σαββατοκύριακο να έχεις! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Βασιλική μου!!! Ωωωωω, έκθεση! :) Δε νομίζω, δεν είμαι και τόσο καλή για να κάνω έκθεση, άσε που δεν ήταν ποτέ στόχος κάτι τέτοιο.. Ευχαριστώ! :) Καλή Κυριακή!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφα και τα δύο. Μπράβο σου. Τι τα κάνεις όταν τα φτιάχνεις? Εννοώ σε λίγο θα πρέπει να φύγεις από το σπίτι για να χωράνε τα έργα σου. χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! χα χα.. μπα, δεν θα το έχω ποτέ αυτό το πρόβλημα!!! γιατί τα χαρίζω συνήθως, είτε από μόνη μου, είτε επειδή μου τα ζητάνε!! :) σκέψου έχω κάνει άπειρες κατασκευές και ζωγραφιές και δεν έχω ούτε το 1/3 από αυτά! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Μπράβο!!!!
    Και τα δυο τέλεια είναι...αν έπρεπε να ξεχωρίσω κάποιο θα ξεχώριζα το πρώτο λόγω του αγαπημένου θέματος (νεράιδα)...αλλά δεν το συζητώ..και τα δυο είναι καταπληκτικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέρω, ξέρω, είναι αυτές οι νεράιδες που μαγεύουν το κάθε τι! ;) Σε ευχαριστώ Μαράκι μου!! φιλάκια!!! :)

      Διαγραφή
  15. πολυ ομορφα τα καδρακια σου Εβονιτακι!!!! εχεις φαντασια!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    καλημερα!!! καλο σκ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πανέμορφααααα!! Να λοιπόν κάτι που θα τολμούσα να δοκιμάσω να φτιάξω...λέμε τώρα :)
    Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Παρασκευή μου!!!! Αχ, ωραία!! Να ξεκινήσεις, είμαι σίγουρη θα κολλήσεις!!! :) Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  17. :) Είναι τέλεια και τα δύο..!Αλλά αγάπησα το πρώτο..!
    Σου το λέω συνέχεια να το κάνεις επάγγελμα αλλά δεν με ακούς..! Κοίτα πόσες θαυμάστριες έχεις!! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :) χι χι.. σε ευχαριστώ Κατερινάκι μου γλυκό!!! Ήξερα ποιο θα πεις!! χα χα.. :) Έχω θαυμάστριες τελικά, όντως!! δεν το περίμενα, σοβαρά!! λες μια μέρα να γίνει πραγματικότητα το όνειρο? :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Στο έχω ξαναπεί αλλά θα στο ξαναπώ.... έχεις μεγάλο ταλέντο. Μπράβο σου! Κι εγώ είμαι λάτρης του πρώτου. Αντε τυχερή η παραλήπτρια. Σε φιλώ και περιμένουμε και την συνέχεια... ίσως και ένα give away (μα τι άπληστη που έχω γίνει,χιχι) Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααα σε ευχαριστώ πολύ Callie μου!! :) Έχω πιάσει όλες τις ρομαντικές της blogογειτονιάς που λένε πως τους αρέσει το πρώτο!! χι χι.. :) μα φυσικά έχει και συνέχεια!! :) χα χα, giveaway τόσο σύντομα??? χα χα.. φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. Ωραίος εθισμός! Μην ξεκολλήσεις!
    Έχεις τόσο ταλέντο!
    Καλό σαββατοκύριακο! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειναι πολυ ομορφα. Και τι εγινε και αν κολλησες; Αλλωστε οι δημιουργιες σου αρεσουν γιατι να κανεις πισω;Φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού αρέσουν, να μη στερήσω το θέαμα!! χι χι.. :) Ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  21. Μμμ! Τί ωραία! Κι εγώ του δεύτερου στυλ είμαι χωρίς να εξαιρώ το πρώτο φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου αρεσουν πολυ! Μπραβο! Σε χαιρομαι που εισαι τοσο δημιουργικη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Εύη μου!!! :) και για το κοπλιμάν, χιχι.. φιλάκια!!

      Διαγραφή
  23. Μου αρέσουν όλα πάρα πολύ, ιδιαίτερα το πρώτο!Σε άλλο θέμα, θα μπορούσαν να γίνουν και μπομπονιέρες βάφτισης!Think about it....Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Pinelia μου!!! :) ωραία ιδέα! ίσως του χρόνου που θα βαφτίσει η αδερφή μου το μπεμπάκι να ετοιμάσω μερικά για δώρο!! ευχαριστώ για την ιδέα! φιλάκια!

      Διαγραφή
  24. Πάρα πάρα πολύ όμορφα και τα δυο!
    σε σκέφτηκα χθες είδα την τσάντα από περιοδικό στο σούπερ μάρκετ (έλεγε ότι ήταν δημιουργίες των φοιτητών της σχολής καλών τεχνών ενός πανεπιστημιού εδώ .. τις πουλούσαν 2 ευρώ και ήταν πιο μικρες από την δικιά σου και για λουράκι είχαν βάλει ένα λαστιχάκι λευκό-γκρι!).. είσαι πολύ μπροστά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ σοβαρά??? Ε είμαι πολύ μπροστά τελικά!!! χα χα.. δεν αγόρασες καμιά? πολύ θα ήθελα να δω αυτό με το λαστιχάκι!!! 2ευρώ μόνο? θα αγόραζα όχι μια μόνο αλλά κάμποσες αντί να φτιάχνω τόσες ώρες! χα χα.. :) φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Οχι δεν αγόρασα, ήταν με το που μπήκα στο σουπερ μαρκετ (την πρωτη φορα) γιατι συνολικα μπηκαμε και βγηκαμε 3 φορες για να παμε να δουμε και άλλα μαγαζια για πλυντηρια πιατων.. σκεφτομουν άλλα και δεν την πήρα.. θα είχε ενδιαφερον όμως να ειχα μια φωτογραφια να σου έστελνα.. next time.. aa ξεχασα να σου πω ότι τις είχαν περασει με διαφανο αυτοκολλητο απ'εξω προφανως για να μην φθειρεται!

      Διαγραφή
    3. Ωραία θα ήταν!! Δεν πειράζει! :) Εγώ τα περνάω με μια διάφανη σκληρή κόλλα σα βερνίκι για να είναι και αδιάβροχα και πιο στέρεα!! ;) Ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου!!! :)

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφη και δημιουργική η καινούρια σου μανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς σε βρήκαμε!!!
    Και μιας κ' δεν τα έχουμε ξαναπεί: Καλή χρονιά κιόλας!!!
    Είμαστε η Γιάννα & ο Γιάννης.
    (Συγνώμη που αφήνω σχόλιο σε παλαιότερο post, αλλά συνηθίζω να διαβάζω κ' αναρτήσεις που έγιναν, πριν γίνω εγώ μέλος του blog... Δεν φημίζομαι πως είμαι κ' πολύ normal άνθρωπος!!!)
    Ό, τι είδαμε μέχρι στιγμής είναι πραγματικά υπέροχο!!!
    Μου αρέσει πολύ κ' το χιούμορ σου!!!
    Keep blogging!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθατε Γιάννα & Γιάννη!! Καλή χρονιά με υγεία και σεις να έχετε!! Σας ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ και για τα όμορφα λόγια σας, αλλά και που γίνατε μέλη! :) Δε με πειράζει που αφήσατε εδώ σχόλιο, ίσα ίσα χαίρομαι. Ούτως ή άλλως τα διαβάζω πάντα όλα τα σχόλια και απαντώ! :) Αργώ καμιά φορά, αλλά κάνω το καλύτερο! χι χι.. Καλή εβδομάδα και σε σας παιδιά!!! Θα περάσω κι εγώ αύριο για επίσκεψη! Φιλιά στην όμορφη Σύρο! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...