14.10.12

Η θάλασσα είναι..

Μια βόλτα μέχρι τη θάλασσα σήμερα για μπανάκι κάτω από τον καυτό ακόμη ήλιο του Οκτωβρίου και τα απολαυστικά ζεστά και γαλήνια νερά της παραλίας του Μονοναύτη..

Παίζοντας με τις σκιές..





















Κάπου παραπέρα.. και δίπλα στις ξαπλώστρες..





















Μια βουτιά, ένα ταξίδι, που σε κάνει να λες πόσα πολλά πράγματα μαζί μπορεί να είναι η θάλασσα και πόσα αισθήματα σου ξυπνά ταυτόχρονα.

Η θάλασσα είναι..
Για..













































































































































































































Λαμπερή όσο ο ήλιος..





















Θάλασσα.. μια ομορφιά!!!





















Η θάλασσα είναι αγάπη!
Δεν είναι ένα, αλλά πολλά μαζί!

Και για να μην παραλείψω.. είναι και ψάρεμα και περιπέτεια...
Αυτά θα σας τα πει καλύτερα ο φίλτατος Thalassokrator!
:)

60 σχόλια:

  1. Αυτά είναι..! Εδώ έβρεχε και κάνει κρύο..!Έχουμε μπει σε άλλο κλίμα!Πολύ ωραίες φωτογραφίες, παπαράτσι κανονικός έγινες αλλά διακριτικά!! ;)
    Πολύ χαίρομαι που γνωριστήκατε με τον φίλο Thalassokrator!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άλλη χώρα δηλαδή!! χα χα.. Τι να πω!!! Σε ευχαριστώ Κατερινάκι μου!! Ναι, λατρεύω το παπαράτσικο! χι χι.. Έχουμε κοινή αγάπη τη θάλασσα, δε θα μπορούσα να προσπεράσω, του το χρώσταγα!! :)

      Διαγραφή
  2. Αχ η θάλασσα!! Η Κρήτη μου!! <3 Υπέροχα είναι εδώ δεν είναι για θάλασσα εδώ έβρεχε κιόλας! Πρέπει να ήταν τέλεια όμως!!

    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άντε να τελειώνεις με τις σπουδές να επιστρέψεις στα πάτρια εδάφη! χι χι.. Τέλεια ήταν, πολύ ζεστή θάλασσα, απόλαυση!!! Το χάρηκα πολύ!

      Διαγραφή
  3. τί λες τώρα...εκπληκτική ανάρτηση!! το polaroid border τα σπάει (ξέρεις σε εμάς τους παππούδες θυμίζει τόοοοσες αναμνήσεις - πεθαίιιινω για Polaroid), οι φωτογραφίες σούπερ και μαζί με τα κειμενάκια κατεβαίνοντας φεύγουν σαν φίλμ, μπράβο!!!
    μπάνια το χειμώνα είναι σουπερ απόλαυση (για όσους ξέρουν!)
    την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α, σε ευχαριστώ πολύ!! ναι, αυτό το polaroid έχει γίνει το αγαπημένο μου, φαίνεται,ε? :) πολύ σούπερ η θάλασσα, καλύτερη κι από καλοκαίρι!!! (σιγά τον παππού, καλέ, χα χα..) καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημερα!!! τι ωραία που είναι η κρήτη αυτή την εποχή!! βαζεται και τις τσικουδιές τώρα με μεγάλα τσιμπούσια.. και η θάλασσα τομερή αλλά και η ξενάγηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι ωραία και τώρα!!! είναι και τα λεγόμενα "καζάνια" τώρα, δίκιο έχεις!!! χι χι.. :) ευχαριστώ!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Με τέτοιο καιρό δε μπορείς να αντισταθείς!!!! :) καλημέρα και καλή εβδομάδα!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. καλή μας εβδομάδα και καλή μας ημέρα!
    Για εμένα η θάλασσα είναι έρωτας και ο βυθός απόλαυση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα μου και καλή εβδομάδα!!! Ερωτας μεγάλος! Κάνεις κατάδυση;

      Διαγραφή
  7. Δυστυχώς επαγγελματικές υποχρεώσεις δεν μου επέτρεψαν να κάνω ανάρτηση (που να εχει θάλασσα) αυτήν την εβδομάδα.
    Σ΄ευχαριστώ πολύ για την αναφορά και ειλικρινά με τιμάς ιδιαίτερα.
    Ηδη εχω ενημερώσει τα ρεμάλια μου στην επόμενη εξόρμηση να λάμπει το πειρατικό ώστε να ανταποδώσουμε σε όλους εσάς που μας τιμάτε.
    Η ανάρτηση σου εξαιρετική όπως πάντα
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φίλτατε!! :) Ανυπομονώ για την επόμενη εξόρμηση με το λαμπερό πειρατικό σας!! Οι φωτογραφίες μέσα από τη θάλασσα είναι ξεχωριστές!! Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  8. πολυ ωραια αυτη η αναρτηση
    την λατρεψα
    γιατι ως φυσικον θαλασσα, εκτος απο ολα τα πιο πάνω που αναφέρεις είναι και το σπίτι των δελφινιών :)
    αγαπώ πολύ την θαλασσα και ως ανθρωπος και ως δελφινάκι χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δελφινάκι!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Είναι όμορφη η θάλασσα, πώς θα ζούσαν τα δελφίνια χωρίς αυτή!! :) Φιλάκια, καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  9. δλδ εισαι χειμερινη κολυμβητρια; μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν θα το έλεγα για χειμερινή κολυμβήτρια.. :) έχει τέτοια ζέστη και η θάλασσα είναι τόσο ζεστή, σκέτη απόλαυση! απλά δε μπορούσα να αντισταθώ! :)

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία ανάρτηση...μύρισε η θάλασσα και οι χάρες της μέχρι εδώ που από χτες μυρίζουμε τη βροχή...πάρα πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου..φιλάκια και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαράκι μου!! Ωραία είναι και η βροχή!!! Φιλάκια πολλά Μαράκι, καλή εβδομάδα!!! :)

      Διαγραφή
  11. Απολαυστικό φωτογραφικό ταξίδι με άρωμα καλοκαιριού !!!!!
    Μ αρέσαν και τα διάφορα πολύχρωμα σχεδιάκια στο κάτω μέρος στις φωτογραφίες !!
    Για λίγο ακόμα ας απολαύσουμε ήλιο και θάλασσα (την προηγούμενη βδομάδα που έκανα μπανάκι ήταν πολύ ζεστή)

    Πολλά σαμιώτικα χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αθηνά! :) Είναι πολύ ζεστή!!! Κι εγώ δεν το περίμενα τόσο!! Ας την απολαύσουμε ώσπου να μπορούμε! :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Ωραίες φωτογραφίες! Πω πω, κάνεις ακόμα μπάνια! Εγώ έχω σταματήσει από τον Αύγουστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Demi μου!! Είναι απόλαυση η θάλασσα, βοηθάει πολύ ο καιρός! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  13. Ναι συμπατριώτισσα!Θάλασσα και μπανάκι κόντρα στην κρίση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι μου κάνεις! Εμεις χτες πλημμυρίσαμε ! Και κρύο έκανε και μαυρίλα είχε ! 3 μέρες έτσι μας πάει!
    υπέροχες οι φωτογραφίες σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέψου απόκλιση δηλαδή!!! εδώ ζέστη και ήλιος ντάλα κι εκεί πλημμύρες και κρύο!! φοβερό! Σε ευχαριστώ @iris μου! φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφο το ταξίδι σου στην θάλασσα!!
    Εδώ πάει η θάλασσα μας τελείωσε για μπάνια....βρέχει συνέχεια. Αλλά όπως είπες δεν σταματά μόνο εκεί.
    Είναι η εποχή που τα βράδια κατεβαίνουμε στο Ριο και ψαρεύουμε καλαμάρια. :) Εγώ δεν έπιασα ποτέ! χαχαχα
    Καλή εβδομάδα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι ακριβώς! η θάλασσα δεν είναι μόνο για κολύμπι! Τέλειο το ψάρεμα, και τα καλαμάρια!!! σούπερ σε βρίσκω!!! θα πιάσεις κι εσύ, που θα πάει!!! χι χι.. φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Ευη!Πολύ τό χάρηκα τό ταξιδάκι σου στήν θάλασσα!Καί εγώ τό πρωί εκεί ήμουν μέ τό απαραίτητο καφεδάκι!Καλά νά περνάς!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Dimi!! :) όμορφα είναι αυτό τον καιρό!! :) κι εσύ να περνάς όμορφα! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Ευη μου και καλή εβδομάδα. Τπ παρατήρησα κι εγω χθες αυτο που μου επισήμανες. Κι ομως ειμαι στους αναγνωστες σου. Εμφανίζομαι στους πρωτους πρωτους χωρις φωτογραφία. Δε γνωριζω τον λόγο να σου πω την αλήθεια. Αλλά δε συμβαίνει σε όλα τα μπλογκς από οτι ειδα. Σε άλλα ειναι οκ. Ελπίζω να διορθωθεί σύντομα! Τα φιλια μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα marie μου!!! :) είσαι, αλλά δεν υπάρχει το Link του blog σου! δεν πειράζει σε πρόσθεσα στη λίστα κάτω από τις δημοσιεύσεις μου να σε βρίσκω!! :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  18. πολύ ωραία πράγματα είναι η θάλασσα.. για... !!..μπράβο evonita... τυχερή που κάνεις μπάνιο ακόμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Παρασκευή μου!!! αν συνεχίσει έτσι ο καιρός θα κανονίσω και το ερχόμενο ΣΚ!! :)

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Ευη!Σε ευχαριστώ για την επισκεψη και το όμορφο σχόλιο!Οι φωτογραφίες σου ειναι υπέροχες!Μπράβο σου!Επίσης λάτρεψα που σε κάθε φωτογραφία εχεις γραμμενη μια λέξη!
    Καλή εβδομάδα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Έλλη! :) Σε ευχαριστώ πολύ! καλή εβδομάδα, φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Ομορφες φωτογραφίες , μια από τις τελευταίες καλοκαιρινές εικόνες! Αχ , αυτη η θάλασσα, η ξελογιάστρα! Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πέπη μου, πολύ ξελογιάστρα!! χι χι.. φιλάκια, καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  21. Κάπου είδα ένα ρομάντζο..εσύ δεν μας είπες..ήσουν μόνη ή με παρέα...????
    Ζεις σε μαγικό μέρος και μην τολμήσεις και φύγεις από κει! Θα σε στείλουμε πίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα! κι εγώ ήμουν με το δικό μου ρομάντζο!! χα χα.. μου χε λείψει τελικά η Κρήτη μετά από τόσα χρόνια απουσίας!!! :) φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  22. Έτσι μπράβο ρε συ Εβονίτα. Έλα να τους δείξουμε πως περνάμε εμείς στο Νότο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα χα.. έτσι, έτσι!!! :) φιλάκια πολλά!!!καλή εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  23. Που μένεις εσύ Εβονιτάκι και κάνεις ακόμα μπανάκια; Δεν τον ξέρω τον Μονοναύτη... Οι φωτογραφίες σου πάντως είναι τέλειες, και για τη θάλασσα μοιραζόμαστε το ίδιο πάθος. Απόλαυσε όσο μπορείς κοριτσάρα!
    Φιλί * Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις??? Σε ένα εξωτικό μέρος!!! χα χα.. Στο Ηράκλειο μένω, Κρήτη!!! Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Lyriel!!! Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!!! :)

      Διαγραφή
  24. Η ανάρτησή σου είναι... κάτι να μας θυμίζει το καλοκαίρι. Τυχεροί που είστε στο νότο!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αχ..η θαλασσα!!! σε ζηλευω που κανεις ακομα μπανακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τώρα γίνονται οι καλύτερες βουτιές!!!η θάλασσα το φθινόπωρο είναι τέλεια!!!καθαρή, ζεστή και δίχως κόσμο!!ιδανική!!και σήμερα η μέρα είναι φανταστική για μια βόλτα στη θάλασσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πράγματι, έχει πολλά θετικά!!! είναι ωραία εποχή, με τα δεδομένα αυτά βέβαια, της ζέστης!! χι χι.. φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. και δεν καίμε και πετρέλαιο χααχχαχα!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Μπάνια ακόμη ε? super, εδώ εμείς στην Αθήνα βράζουμε στο ζουμί μας... είναι τόσο φορτωμένο το πρόγραμμα μας με το σχολείο και τα εξωσχολικά που ίσα προλαβαίνω να ανοίξω το κομπιούτερ και με αυτή την ζέστη άντε να συγκεντρωθείς... καλά μπάνια, και μια βουτιά για εμάς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, κατάφερα και πήγα την Κυριακή!!! πολύ ζέστη λέμε!!! :) Σε καταλαβαίνω, υπομονή! Φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...