18.10.12

17. FRUIT / 18. MADE YOU SMILE TODAY

17η μέρα χτες με θέμα: φρούτο! Ωραία να τα βλέπω, δύσκολα τα τρώω όμως, δυστυχώς.
Ένα πολυαγαπημένο φρούτο. Το ρόδι!!!






















--------------------------------------------------------------------------------------------------------

18η μέρα σήμερα και εγώ χαμογέλασα με αυτή την αφηρημένη σύνθεση που έγινε εντελώς τυχαία ενώ έπαιζε το ανιψάκι μου στο χαλάκι αυτό!






















Το τηλεκοντρόλ αυτό είναι δικό του, γιατί όπως καταλαβαίνετε θέλει να έχει κι αυτός ένα (μη χάσει, χα χα..).

37 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα..και εμένα μου αρέσει το ρόδι..ειδικά στις σαλάτες!
    η φατσούλα με το τηλεκοντρόλ,τέλεια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γεια σου myStickland μου! Ναι είναι πολύ ωραίο το ροδάκι!! πραγματικά να το έστηνα εγώ δε θα είχε τόση επιτυχία!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα!!
    Όλο το καλοκαίρι παρακολουθούσα την πορεία ανάπτυξης των καρπών μιας ροδιάς. Περίμενα πως και πως να τα κόψω αλλά άργησα! Τα έκοψαν άλλοι χαχαχα
    Καλά όπου υπάρχει πιτσιρίκι είναι απίστευτο να μην σε κάνει να γελάσεις! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. oops, σοβαρά? πολύ κρίμα!! εμείς έχουμε 5 ροδιές σπίτι!! αγαπημένο το ρόδι όπως καταλαβαίνεις! η 1 βέβαια δεν έκανε ρόδια φέτος και η 1 κάνει ρογδάκια μίνι (μου αρέσει να τα φεραίνω και να τα στολίζω!). το ανιψάκι μου, ευτυχώς το έχουμε και μας φτιάχνει τη μέρα!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα η ροδιά ήταν απέναντι από το σπίτι της πεθεράς μου ( του γείτονα) αλλά είχαμε το ελεύθερο να τα πάρουμε. Ας πρόσεχα... να πήγαινα νωρίτερα στην πεθερούλα :) Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    3. Το πάθημα να σου γίνει μάθημα για την επόμενη φορά!!! Χα Χα Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες φωτογραφίες Εύη μου!Πολύ χαριτωμένη αυτή μέ τό ανηψάκι σου!Νά τό χαίρεστε!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Dimi μου!!! Ευχαριστούμε, να είσαι καλά! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. Ρόδι και ροδιά. Ευλογημένα και τα δυό.
    Σύμβολο της αφθονίας... Τώρα για ποιά αφθονία μιλάμε σήμερα δεν ξέρω αλλά δεν πειράζει ας υπάρχει το σύμβολο, ίσως να ξαναέρθουν μέρες αφθονίας.
    Να χαίρεσαι το μικρούλι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστά! Ας έχουν αφθονία τα δέντρα μας τουλάχιστον και όλοι οι καρποί της φύσης! :) Που θα πάει Φλώρα μου, θα αλλάξει κάτι!! (ελπίζω και εύχομαι δηλαδή!) :) Σε ευχαριστούμε πολύ! :)

      Διαγραφή
  5. Μα είναι να μη γελάσεις?
    Λες και αλλάζει κανάλια το μαϊμουδάκι...χαχα!!
    Και η φωτογραφία με το ρόδι δεν πάει πίσω όμως..σου φτιάχνει τη μέρα!..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις το είδα είπα εδώ είμαστε!!! χα χα.. πώς έκατσε,ε? :) οι ροδιές είναι τόσο όμορφες πιστεύω!! :) φιλάκια πολλά Μαράκι μου!! :)

      Διαγραφή
  6. Εύη Καλώς σε βρίσκω!...
    Όμορφες οιφωτογραφίες σου !
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Χρυσούλα!! :) Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! :) Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Αφηρημένη σύνθεση..μα πως τα λέτε εσείς οι καλλιτέχνες;;χιχιχι
    Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες!! Κι εγώ έχω περίεργη σχέση με τα φρούτα,τρώω ελάχιστα και σπάνια δυστυχώς αλλά δεν μου αρέσουν ιδιαίτερα!Το ρόδι πάντως κάνει πολύ καλό στην υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα.. Σε ευχαριστώ Κατερινάκι! Το ρόδι κάνει και ωραίο λικέρ επίσης!! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Το ρόδι έχω σκοπό να το κάνω λικέρ αλλά δε μπορώ να το φάω ή να το πιω φρέσκο, είναι στυφό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ότι απάντησα στην Κατερίνα για το λικέρ! έχει ιδιαίτερη γεύση, αλλά είναι πολύ καλό!! φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  9. Discovery channel βλέπει το πιθηκάκι??

    Καλά εγώ τα ρόδια τα ταράζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χα χα.. θα μπορούσε άνετα!!! χι χι.. Με τα ρόδια άμα ξεκινήσεις δε σταματάς!! εθισμός! :) φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Beautiful photos!!!
    Have a wonderful weekend! and my G+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. είναι ένα χαλάκι που στις 4 γωνίες έχει 4 αρκουδάκια από διάφορα υφάσματα για να πιάνει το μωράκι.. γλύκα είναι!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Και ο γιος μου έχει μανία με τα τηλεκοντρόλ και πριν λίγους μήνες που περπάταγε με τη στράτα του είχαμε ενσωματώσει ένα για να μη φωνάζει. Το περίεργο είναι ότι ξέρει για πού είναι το καθένα.
    Κι εγώ δε νομίζω να έχω φάει ποτέ ρόδι αν και έχουμε ροδιά.
    Ωραίες φωτογραφίες! Ελπίζω να περνάτε ωραία με το ανηψάκι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξέρω γιατί τους αρέσουν τόσο πολύ!!! ο δικός μας τα βάζει στο στόμα, παρά πατάει τα κουμπάκια!! βέβαια είναι και μικρούλι ακόμα! απορώ με την ευφυΐα τους πάντως, είναι εκπληκτικά έξυπνα τα παιδάκια σήμερα! δε σου αρέσει το ρόδι?? Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Demi μου! :) περνάμε πολύ σούπερ, δε χορταίνω να παίζουμε και να το ζουλάω φυσικά!! :)

      Διαγραφή
  13. ροδι μπορω να τρωω σε απιστευτες ποσοτητες.ακομη και σε σαλατα με μαρουλι ροκα και παρμεζανα ειναι απιστευτο.ειναι και λιποδιαλυτικο.χαχα.
    πολυ πλακα το ανηψακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πω πω ναι, στη σαλάτα που λες πάει φοβερά!! δεν ήξερα πως είναι λιποδιαλυτικό!! ααα, τώρα τα αγάπησα ακόμα περισσότερο!! χι χι.. το ανιψάκι δεν παίζεται!! :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  14. Καλώς σε βρήκα Εύη μου!!! ΠΟλύ όμορφη φωτό με τα ρόδια, αλλα το πιθηκάκι με το τηλεκοντρόλ τα εσπασε!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πω πω αγαπώ το Ρόδι και μου αρέσει να φτιάχνω λοσιόν προσώπου! Αχ αυτοί οι μικροί μπόμπιρες πως κάνουν να μοιάζει ο κόσμος πιο όμορφος! Να χαίρεσαι το ανιψάκι σου Εύη μου! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοσιόν? χμμμ, πολύ πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση θα έλεγα!!! αυτό που λες για τα μπομπιράκια ισχύει!! μεγάλη ευτυχία, σε ευχαριστώ πολύ! φιλάκια!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...