12.10.12

Αφιερώσεις

Η καλή μου blogoφίλη VI.P από το  http://once-uppon-a-time.blogspot.gr μου ετοίμασε ένα πανέμορφο δωράκι που δε θα μπορούσε να μη με συγκινήσει!
Πόσο όμορφη κίνηση, πραγματικά!


















Σε ευχαριστώ τόσο μα τόσο πολύ για αυτό το πανέμορφο δωράκι!!!!
Πρέπει να επισκεφθείτε το όμορφο blogάκι της όσοι δεν το έχετε επισκεφθεί..
Είναι πολύ γλυκιά! :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ευχαριστώ πολύ και τη Βάσω του http://dimiourgiesvasos.blogspot.gr για το βραβείο που μου χάρισε με πολύ αγάπη!

















---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αλλά και τη νέα φίλη Art of Memories του http://marsiabramucci.blogspot.gr/ την ευχαριστώ πολύ για αυτό το βραβείο του versatile blogger που μου χάρισε!














13 σχόλια:

  1. Το δωράκι πολύ όμορφο και εσύ σίγουρα το αξίζεις!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια και για τα καινούργια σου βραβειάκια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια!!Θα επισκεφθώ και τα κορίτσια που έκαναν αυτές τις ωραίες κινήσεις!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ!! :) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλησπέρα..τι ωραία πρωτοβουλία..!
    Μπράβο στα κορίτσια και συγχαρητήρια και σε εσένα!
    τα αξίζεις!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συγχαρητήρια για τα βραβεία
    το πρώτο ειναι πολύ η σκέψη ,η κίνηση , η εμφάνιση , το αγαπημένο μου λιλά
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πολύ!!! είναι υπέροχα και τα τρία κορίτσια! Δελφινάκι μου όντως το 1ο είναι στα χρώματά σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο στην φίλη σου! Μπράβο και σε σένα!
    Τα αξίζεις όλα κορίτσι μου...Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. To πρώτο είναι πανέμορφο και πρωτότυπο. Μπράβο σου. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!! Είναι πολύ ξεχωριστό το πρώτο, ναι!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...