1.10.12

Αναδρομή στο παρελθόν..

Καιρό τώρα το σκέφτομαι και είπα να σας δείξω τα τετράδιά μου από το Λύκειο! Δεν θα σας δείξω και όλα τα τετράδια, αλλά τα πρόχειρα μόνο που χρησιμοποιούσα. 
Ξέρω, σας πάω πολλά χρόνια πίσω (17 χρόνια??), αλλά πιστεύω σας αρέσουν αυτές οι αναδρομές στο παρελθόν.

Τότε, που δε μας ένοιαζαν πολύ σημαντικά πράγματα, παρά μόνο να διαβάσουμε στο σχολείο, να περάσουμε την τάξη, να ασχοληθούμε με τη μόρφωση και τα διάφορα χόμπι μας και να πάμε πολλές εκδρομές και βόλτες με τις παρέες μας!
Χρόνια αθώα.. τουλάχιστον τα δικά μου έτσι ήταν στο Λύκειο..  Μου άρεσε το τότε.. Μου άρεσε πολύ! Νοσταλγώ αυτά τα χρόνια, αλλά τουλάχιστον μου έχουν μείνει οι αναμνήσεις..

Τα πρόχειρα τετράδιά μου, ήταν πολύ σημαντική υπόθεση για μένα. Ήθελα να έχω ένα ξεχωριστό πρόχειρο, ένα τετράδιο που θα με εκφράζει, θα χαίρομαι να το ανοίγω και να διαβάζω τα σημαντικά από τις παραδόσεις του μαθήματος, αλλά και τα διάφορα σχόλια από τις φίλες μου και τη διπλανή μου!
Πάντα μα πάντα τα έντυνα.. Κάθε φορά σκαρφιζόμουν κάτι διαφορετικό.. Τα κόλλαγα, τα έραβα, τα ζωγράφιζα και χίλια δυο.. Χρώμα μέσα, στυλό, μαρκαδόρο, κηρομπογιές, τέμπερα, ξυλομπογιά κ.ά!!

Έτσι, εξωτερικά ήταν κάπως έτσι...

..Ντυμένα με κολάζ από εικόνες διαφόρων περιοδικών..






front



















back















..Ντυμένα με τζιν ύφασμα..




front




















back
















..Ντυμένα με πρόσωπα και αλουμινόχαρτο..




front





















back















Εμφανής η αγάπη μου για τους Nirvana, τις ΤΡΥΠΕΣ, εμφανής η οργή μέσα μου, τα θέλω μου και άλλα τόσα που μπορεί κανείς να σκεφτεί..

Ενώ εσωτερικά, ήταν κάπως έτσι...

..Γεμάτα στιχάκια από γνωμικά ή τραγούδια, αυτοκόλλητα..





















..Γεμάτα από σκέψεις της στιγμής..





















..Γεμάτα από αφιερώσεις και μηνύματα..





















..Γεμάτα από όμορφα λόγια..





















..Γεμάτα από όνειρα..





















Ας συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε, να είμαστε ευτυχισμένοι μέσα από απλά πράγματα, να μοιραζόμαστε, να έχουμε πίστη και να αγαπάμε πολύ!

Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και έναν υπέροχο μήνα!

61 σχόλια:

  1. Ουαου!! Δεν μου κάνει εντύπωση που είναι όλα τόσο όμορφα!Σίγουρα ήσουν πολύ δημιουργική από μικρή!! Είναι υπέροχα! Εγώ δεν ξέρω αν έχω κάπου κρυμμένα τα δικά μου! Θυμάμαι όμως το αγαπημένο μου!! Ήταν πολύ απλό είχε μόνο μια παρτιτούρα απ έξω όμως ήταν υπέροχο!! Το καλύτερο όλων των κοριτσιών εκείνη την χρονιά :) Σε ευχαριστώ που μου το θύμισες!!

    xx
    as dreamers do

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ´ευχαριστώ πολύ Εύη μου!!!! :) ωραία ανάμνηση τα τετράδια!! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Αα!! και καλό μήνα και σε σένα φυσικά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα,Evonitaki!!Τι όμορφα τετράδια,είναι αυτά γλυκιά μου!
    Κι εγώ,έχω κρατήσει μερικά!Μας ξαναγυρίζουν πίσω,στα χρόνια της αθωότητας!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!! Αχ πόσες αναμνήσεις μας φέρνουν δε λέγεται!!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Ανασκόπηση! Η νοσταλγία με πλημμύρισε!
    Καλό μήνα Evonitaki!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοσταλγική ανάρτηση που πρέπει να μας θυμίζει την κρυμμένη μας αθωότητα! :) φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  5. τι ωραία τετράδια... !!!

    αχ αυτές οι γραπτές συζητήσεις στην ώρα του μαθήματος.. Με την διπλανή μου είχαμε ειδικό τετράδιο.. Πλέον είναι συλλεκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!! Εννοείται πως είναι συλλεκτικά κομμάτια!! :) τόσα μυστικά κρυμμένα!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. Το'"χες" από τότε βλέπω!!! Και σαν μεγαλύτερη, νοσταλγώ και πιο πολύ! Φιλιά και καλό μήνα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πέπη μου!!! Νοσταλγός κι εσύ, ε; :) φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Evonita! Ωστε έχεις κρατήσει κι εσύ θησαυρούς γεμάτους αναμνήσεις... Πράγματι είχες και έχεις φοβερό γούστο! Ειδικά αυτό το τζιν είναι απίθανο. Σε φαντάζομαι να γράφεις με όλη σου την τέχνη το εξώφυλλο, με τους γεμάτους ένταση στίχους, και κάθε φορά που το 'χες κλειστό να χαϊδεύεις το ύφασμα μυστικά. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θησαυρούς!! Όπως ακριβώς το λες! :) σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Τί φοβερά που τα είχες φτιάξει!! Μόλις είδα το ταξιδιάρα ψυχή κατάλαβα ότι είναι οι στίχοι από τις Τρύπες! Στο λύκειο έγραφα οπουδήποτε στίχους τραγουδιών Depeche Mode,U2 και.. Παπακωνσταντίνου(αυτά ήταν τα κολλήματά μου)! Και όταν διαβάζεις αφιερώσεις συμμαθητών σου είναι ωραίες αναμνήσεις! Είχα τετράδιο και το είχα δώσει στην τρίτη λυκείου πριν τελειώσουμε να μου γράψει ο καθένας ό,τι ήθελε.Δυστυχώς αρκετά χρόνια μετά το εμπιστεύτηκα σε συμφοιτήτρια και το έχασα..Μου έχει μείνει ένα παλιότερο πολύ μικρό που το έδινα πάλι για τον ίδιο λόγο!Αυτά που είχες φτιάξει είναι ανεκτίμητα!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ´ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!! Είναι ανεκτίμητα πράγματι!! Δεν δίνονται αυτά, φυλάσσονται σαν θησαυρός!! Κρίμα που έχασες ένα, ευτυχώς έχεις όμως κι άλλο να σου θυμίζει τις όμορφες στιγμές!! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  9. Άρχισαν τα σχολεία και οι μνήμες τρέχουν πίσω.
    Εμένα με πονάνε αυτές οι σκέψεις γιατί ίσως ήταν τα καλύτερά μου χρόνια αυτά που είχαν να κάνουν με τα θρανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφες αναμνήσεις!! Δεν θα πρέπει να σε πονάνε αλλά να σε κάνουν ευτυχισμένη! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. Αν εξαιρέσω το εξωτερικό μέρος που εγώ δεν ήμουνα τόσο περιποιητική με τα τετράδια μου τι μου θύμισες!
    Έτσι έκανα και εγώ στο πρόχειρο...ζωγράφιζα, έγραφα ότι μου κατέβαινε, αρκεί να περνούσε η ώρα του μαθήματος.
    χαχαχα όσο μου αρέσουν τα όμορφα λόγια του ανώνυμου κάτω από την φθίνουσα.
    17 χρόνια που πήγαινες Λύκειο?
    Καλό μήνα Εύη μου! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίες αναμνήσεις ε;; Πέρναγε ευχάριστα η ώρα!! Πράγματι αυτό το στιχάκι όλα τα λεφτά!! :) ναι κι όμως 17 χρόνια!! Ούτε και ξέρω πως περάσανε τόσο γρήγορα!! Το 95 πήγαινα 1η Λυκείου!! Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. Περνάνε τα άτιμα, περνάνε!

      Διαγραφή
  11. Πωπω...μας ταξίδεψες με τα τετράδιά σου...τόσο "ίδια", αλλά και τόσο διαφορετικά από τα δικά μου..κι εγώ έχω κρατήσει κάποια...
    Αχ βρε Ευάκι, πάντα να είσαι καλά...καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία τα τετράδια!! Τα παιδιά σου τα έχουν δει; Τι λένε αλήθεια; Ευχαριστώ Μαράκι, φιλάκια!!

      Διαγραφή
  12. Τι μου θύμισες τώρα!!!! Άσε... πίο πολύ σκέψη έκανα για το πως θα "ντύσω" τα τετράδια μου παρά για τα ίδια τα μαθήματα!!! Μου ξύπνησες πολλές αναμνήσεις και την επιθυμία να βρω και εγώ τα δικά μου τετράδια να θυμιθώ τα παλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!! Όντως μεγάλο άγχος το ντύσιμο κάθε φορά!! Να τα βρεις και να τα φυλάξεις!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα!!! Ήσουν ανήσυχο παιδάκι!!! Είναι πολύ όμορφα! Τα δικά μου τα έχω πετάξει. Σνιφ σνιφ... Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ανήσυχο παιδάκι, επαναστάτρια.. Αλλά και πολύ καλή μαθήτρια παράλληλα! Ευχαριστώ πολύ!! Κρίμα που πετάχτηκαν! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Τι όμορφη ανάρτηση! Τι ωραία ιδέα να μοιραστείς μαζί τέτοιες αναμνήσεις! Και τι μου θύμησες! Με την κολλητή μου, για να μη γράφουμε από δω κι από κει και πάρει κανένα μάτι πράγματα που δεν έπρεπε (ξέρεις!) είχαμε ένα ολόκληρο τετράδιο στο οποίο αλληλογραφούσαμε. Εννοείται ότι καθόμασταν δίπλα δίπλα! Που να φανταστούν οι καθηγητές ότι δεν κρατούσαμε σημειώσεις!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβερές εποχές!! Και τι δε σκαρφιζόμασταν!!! Χι χι!! Έχω κι εγώ πολλές τέτοιες συνομιλίες με τη διπλανή μου! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  15. Πω πω!Τι θυμήθηκα τώρα!Ειδικά τα περιοδικά,οι Νirvana και τα αυτοκόλλητα με συγκίμησαν!Δε βρίσκονται όλα αυτά τώρα!!!!Να είσαι πάντα καλά να μας θυμίζεις αυτές τις όμορφες εποχές!Καλό μήνα και σε ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σου, τα καλά σου λόγια, τις ευχές σου και όλη σου την αγάπη!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σ´ευχαριστώ πολύ Pinelia μου! Είναι φοβερές αναμνήσεις!! Εγώ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραίες αναμνήσεις! Μάλλον είμαστε συνομήλικες, σε είχα για πολύ μικρή γιατί βγάζεις μια γλυκιά παιδικότητα.
    Εγώ νομίζω κάπου έχω κρατήσει ραβασάκια.
    Θυμάμαι ότι την πρώτη μέρα έκανα τα καλύτερα γράμματα και μετά...
    Είχα κρατήσει τα τετράδια του δημοτικού με τις εκθέσεις μου και μου τα πετάξανε όταν καθάριζαν την αποθήκη. Πόσο νευρίασα!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Demi μου! :) Είμαι Δεκέμβρη του 79 γεννημένη, εσύ? :) Ωραίες αναμνήσεις και τα ραβασάκια!! χι χι.. Έτσι είναι καμιά φορά οι γονείς δεν καταλαβαίνουν τι είναι σημαντικό και ανεκτίμητο για μας!!! :) Εμένα μου είχαν πετάξει μια συλλογή από περιοδικά κάποτε και έγινε δε φαντάζεσαι τι!! Από τότε δεν τολμούσαν να αγγίξουν τα πράγματά μου χωρίς να με ρωτήσουν, γι'αυτό μάλλον γλίτωσαν και τα τετράδιά μου! χα χα.. Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Μάιο του ογδόντα! Μεγάλωσα!

      Διαγραφή
    3. ααα έχουμε πολύ μικρή διαφορά!! σου ρίχνω 5 μηνάκια!!! χα χα.. :) φιλάκια!!

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα Εύη μου!Πόσο μού λείπουν τά μαθητικά μου χρόνια!!Εχω ακόμη όλα τά λευκώματα!Καλό βράδυ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Dimi!!! Ωραία είναι και τα λευκώματα!!! πολύ μου αρέσουν!! έχω κι εγώ ένα, αλλά το καλό μου το είχα χάσει δυστυχώς! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  19. υπέροχο το post και το blog σου γεινικά! μόλις το ανακάλυψα και έγινα μέλος.Θα χαρώ να επισκεφτείς κι εσύ το blog μου www.vickymarple.blogspot.com που ασχολείται με γυναικεία θέματα και να γίνεις μέλος αν σου αρέσει. Φιλιά. Βίκυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ πάρα πολύ! καλώς ήρθες!! πέρασα από το δικό σου και έγινα μέλος! :) καλό μήνα, φιλάκια!

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Μαρία Έλενα!! καλό μήνα!!! φιλάκια πολλά!! :)

      Διαγραφή
  21. Μαθητικά τετράδια με απαράμιλλο στυλ!
    Καλό μήνα Evonita
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τι φοβερες αναμνἠσεις ἐφερες στην επιφἀνεια!!!!!!!!!!
    τα δικἀ μου, τετραδια και βιβλἰα, ἠταν γεμἀτα στοἰχους απο τραγοὐδια του Βασἰλη.....ὀταν λἐω γεμἀτα ὀμως το εννοὠ...
    τι τἐλεια χρὀνια...αν και πἀνε 20 σε λἰγο...κἀποια πρἀγματα εἰναι τὀσο ἐντονα ...σα να ἠταν χθες....
    να σε καλἀ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωραίες εποχές, συμφωνείς? :) όπως το λες, τόσο έντονα σα να ήταν χθες και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια!! ευχαριστώ, να είσαι καλά Ράνια μου! καλό μήνα, φιλάκια! :)

      Διαγραφή
  23. από μικρή φαινόσουν ξεχωριστή, καλλιτέχνης.. κλπ... μπράβο evonita!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου για τα καλά σου λόγια! :) καλό μήνα!! :)

      Διαγραφή
  24. Πολύ ξεχωριστά , γεμάτα καλλιτεχνικές ομορφιές, δημιουργικές ανησυχίες και μαθητικά όνειρα !!
    Τα μαθητικά χρόνια, το μεγαλείο της επανάστασης, ένα σημαντικό κεφάλαιο της ζωής μας , αξέχαστο και δυνατό !!
    Σ ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας !!
    Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αθηνά! :) Πολύ σημαντικό κεφάλαιο, ναι, βοήθησε αρκετά στη διαμόρφωση του χαρακτήρα μας! Να είσαι καλά, καλό μήνα! :)

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα και καλό μήνα!!!
    Πόσο παλιά με πας...εγω τελείωσα το Λύκειο το '94!!!
    Πόσα τετράδια,πόσα όνειρα,λόγια,σκέψεις!!!!
    Ολα χαμένα..μετά τις μετακομίσεις όλα χάθηκαν:(
    Εσύ απο μικρή,φαινόσουν τόσο γλυκειά, δημιουργική!!!
    Να μην χάσεις ποτέ ούτε το ένα ούτε το άλλο!!!
    Φιλάκια πολλά:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα!! Α, έχουμε μικρή διαφορά, εγώ τέλειωσα το '97! :) Ωραίες εποχές τότε!! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! :) Σου υπόσχομαι να μην τα χάσω! Φιλάκια πολλά!!! :)

      Διαγραφή
  26. πωπωπω τι έχεις κρατήσει!
    Εγώ τέλειωσα το λύκειο το '88!!
    Σας βάζω κάτω όλες! χιχιχιχι!!!!
    Ωραίο νοσταλγικό ταξίδι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η αλήθεια είναι πως έχω κρατήσει πολλά πράγματα! :) χι χι, πρέπει να σε ακούω περισσότερο λοιπόν! :) σε ευχαριστώ, φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  27. Πωπω, υπέροχα. Κάτι μου θυμίζουν όλα αυτά... μήπως εμείς που είμαστε όλοι εκεί κοντά στην ίδια ηλικία είχαμε τα ίδια μυαλιά!!! Ε, εντάξει παιδί που μεγάλωσε με τρύπες και λοιπά παρόμοια συγκροτήματα δεν μπορώ να πω ότι ήμουν (ήμουν πιο pop) αλλά τα βιβλία μου κι εμένα ήταν ντυμένα με φωτογραφίες από περιοδικά και φυσικά το κλασσικό γυαλιστερό χαρτί από πάνω για προστασία. Πάντως το θέμα με το γράψιμο βλέπω το είχες από τότε!!! Ωραία χρόνια... άραγε περνάνε τόσο ωραία τα παιδιά και τώρα... πάντα την έχω αυτή την απορία! Σε φιλώ. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι πιστεύω κι εγώ!!! όλοι τότε τα ίδια μυαλά!!! σ'ευχαριστώ Callie!! πολύ ωραία χρόνια γεμάτα αναμνήσεις! δεν είμαι σίγουρη πως περνάνε όπως περνούσαμε εμείς, οι εποχές τότε ήταν διαφορετικές, η τεχνολογία δεν είχε εισβάλλει ακόμη στη ζωή μας.. τα πάντα ήταν πιο αθώα!!! φιλάκια!!

      Διαγραφή
  28. πολύ όμορφα! είχα κι εγώ παρόμοια...πρόχειρα, που μόνο πρόχειρα δεν ήταν, γιατί έβαζα όλη μου την τέχνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!! Χα χα, όπως το λες! Μόνο πρόχειρα που δεν ήταν!! :)

      Διαγραφή
  29. Το είχες το ανήσυχο, το καλλιτεχνικό, λοιπόν από μικρή!Θυμάμαι κι εγώ που ντύναμε τα βιβλία μας και΄κάναμε από κολλάζ μέχρι ότι μας εκπροσωπούσε, τ΄ανήσυχα νιάτα!όλως τυχαία η σημερινή μου ανάρτηση έχει παρόμοιο θέμα.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το είχα όντως!! δεν το αρνούμαι! :) ωραία δεν ήταν? άλλες εποχές τότε!! θα έρθω βολτίτσα!!! φιλάκια!!!

      Διαγραφή

keep life simple...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...